Maar nu weet ik dan dat je het niet erg vindt dat ik dat vraag

Ik leef zeer zeker met jullie mee, we hebben hier ook een kankerschrik gehad met onzen diddl maar na een biopsie bleek het dan om chronische darmontstekingen van dikke en dunne darm te gaan bij hem (zijn lymfeklieren en darmen stonden heel erg gezwollen ocharme), dat is ook niet bepaald leuk maar toch niet zo erg als kanker.
Hij en onze Ramses hebben allebei hcm en hun zusje is verdacht, hcm is een dodelijke hartziekte, ik weet dus heel goed hoe het is om heel bezorgd te zijn om je kleine schat.
Ik ben heel blij om te lezen dat ze de tumor hebben kunnen wegnemen en er toch nog hoop is.
Hopelijk krijgen ze de koorts onder controle en begint ze terug wat te eten.
Kan me voorstellen dat je geruster bent dat ze opgenomen is, als ze thuis zou zijn zou je snel in paniek slaan hé en daar houden ze haar goed in t oog.
Ik ga in ieder geval heel heel hard blijven duimen voor jullie en jullie meiske, dat jullie gaan te horen krijgen dat ze er door kan komen
Heel veel sterkte toegewenst, ik moet niet zeggen dat je het een beetje van je moet proberen afzetten, dat lukt toch niet, ik zou dat ook niet kunnen.
Ik hoop dat jullie snel die resultaten gaan terugkrijgen