Spring naar inhoud

- - - - -

Kat geeft bijna iedere dag over. Slaapzacht Zena :-(

• Log in om te reageren
176 reacties op dit onderwerp
Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 26 mei 2012 - 22:02

Oeii ik lees het nu pas...
Wat erg zeg... Heel veel sterkte :(
*knuf*
All you need is love...and a cat! :love3:

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#167 Geplaatst 26 mei 2012 - 22:32

Wat spijtig voor je poezeltje! Maar je hebt gedaan wat je kon. Ik voel met je mee, want ik heb verleden jaar mijn 2 van mijn lieverds moeten afgeven aan 2 verschrikkelijke ziektens. Ik weet hoe het voelt. Neem eens een kijkje op mijn topicHeeft jouw poes ook een eigenaardigheidje?  Heb ik speciaal geopend na men verdriet om onze Rebel, het doet zo'n goed om dit eens te kunnen neerschrijven. Ondertussen heb ik eerst 1 en nu 3 nieuwe poesjes in huis. Totaal 4. Maar ze kunnen nooit de vorige vervangen. Maar het zijn nu wel mijn schatjes!

KS2015

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#168 Geplaatst 29 mei 2012 - 20:59

heel veel sterket bij dit zeer groot verlies :8 :hug:

Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#169 Geplaatst 26 mei 2013 - 22:50

Zag dit te laat, hopelijk geen extra verdriet om dit topic nu weer bovenaan te vinden :(

Wil je alsnog heel veel sterkte wensen en mooie herinneringen :hug:

Rust zacht Zena

sorry laatste keer

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#170 Geplaatst 26 mei 2013 - 23:03

Ik zie dit topic nu pas, heb tranen in mijn ogen...zo verschrikkelijk gewoon om je maatje te verliezen!!Vandaag een maand geleden dat ik mijn Taco ben verloren, doet zoveel pijn gewoon....Heel veel sterkte!!
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#171 Geplaatst 26 mei 2013 - 23:10

Ik lees het nu pas, weer zo triestig, ik wens jullie veel sterkte de komende tijd :hug:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#172 Geplaatst 26 mei 2013 - 23:20

:hug: :8 :hug:

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#173 Geplaatst 06 juli 2013 - 13:57

Ik neem nog iedere dag een kijkje op de Kattensite, jullie verhalen lezen, mijn verhaal kwijt kunnen, jullie medeleven...  Ik denk dat dit een deel verwerking is voor mij   

Ik lees dit nu pas allemaal, ik weet dat het een jaar geleden is maar wil toch mijn medeleven betuigen. Wat je schrijft, zo denk ik er ook over. Wij hebben afgelopen woensdag Yvette na 10 mooie jaren op en gruwelijke manier moeten afgeven, en jullie lijdensweg is zo herkenbaar. Dit is allemaal zo verschrikkelijk, het zien lijden van je katje, je machteloos voelen en niet weten bij welke DA je nu eens zal gaan omdat je ziet dat het echt niet goed zit, van alles gaan opzoeken, praten met de mensen hier en raad vragen en toch maar hopen dat er iemand is die je kan helpen, die momenten van hoop en wanhoop... Verschrikkelijk gewoon.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#174 Geplaatst 09 juli 2013 - 09:26

heel veel sterkte! ik begrijp je verdriet :(

Guest_Scorpiomom_*
Guest_Scorpiomom_*

#175 Geplaatst 02 november 2013 - 10:26

Tijdens het surfen op dit forum gekomen. Verschrikkelijk wat ik hier lees, leef met jullie mee!! Heel veel sterkte gewenst!

Babette
Babette
  • 18 berichten

#176 Geplaatst 03 november 2013 - 08:28

Hallo,ik heb dit ook gehad met Louis( britje )nu bleek dat hij regelmatig onstoken tandvlees had en daarom zijn eten niet klein genoeg kauwde en nadien alles terug uitspuwde omdat het te grote brokken waren,,,,hebben zijn tandjes getrokken en nu is hij ok,,
Grt Belle kattentrimster

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#177 Geplaatst 03 november 2013 - 09:45

ocharme dat sukkeltje ... misschien een magere troost maar nu moet ze zich niet meer misselijk voelen en pij hebben ... veel sterkte met jullie verlies ! :(