Ach wat erg, gewoon ronduit vreselijk, zo een nieuws wil je niet krijgen
Heb je er enig idee van nu of ze er snel bij zijn geweest of dat het vergevorderd is?
Je hebt er in ieder geval heel goed aan gedaan om met haar verder te gaan en niet te luisteren naar die stress zever van die vorige dierenarts.
Ik hoop dat je morgen toch iets van goed nieuws gaat krijgen, dat er iets aan te doen is.
Maar t is natuurlijk ook mogelijk dat het anders uitdraait.
Dat er geen grote overlevingskans is.
Jullie gaan denk ik voor een moeilijke beslissing staan van wel of niet behandelen...
Probeer zo kalm mogelijk te blijven en te denken aan wat het beste is voor haar.
En aan hoe ze t meest kwaliteit van leven gaat hebben.
Als je langer leeft maar je gedurende die tijd je je altijd rotberoerd voelt, dan heb je daar ook niks aan...
Wij staan ook voor zo een moeilijke keuze als onzen diddl een bloedklonter zou krijgen door zijn hartaandoening en verlamming zou krijgen aan zijn achterpoten.
Ik heb me al geïnformeerd daarover omdat ik dacht dat ik misschien op voorhand de moeilijke beslissing al kon maken en ik die niet zou moeten maken op t moment dat het zou gebeuren, omdat ik weet dat ik op dat moment compleet van slag en over mijn toeren ga zijn.
Maar we kunnen blijkbaar niet op voorhand beslissen, we moeten echt afwachten tot dat moment en dan moet zijn toestand geëvalueerd worden en afhankelijk van hoe zijn herstelkansen zijn en de kansen op terug zo een klonter moeten we dan beslissen of we er hem gaan proberen doortrekken of niet...
Wij hebben wel al beslist dat voor ons de grootste prioriteit ligt bij zijn kwaliteit van leven.
We gaan zijn leven niet rekken en trekken omdat wij hem malgree langer bij ons willen houden terwijl hij zich rotberoerd voelt en pijn heeft.
De beslissing nemen om je dier te laten inslapen is een vreselijke beslissing, het is niet de eerste keer dat ik die beslissing heb moeten maken.
Je voelt je zelf vreselijk als je moet zeggen dat je hem of haar wil laten inslapen.
Maar als dat het beste is voor hem of haar en je hem of haar zo veel lijden bespaart is dat de beste beslissing die je kan maken...
Ik vind het echt zo erg
Onwijs veel sterkte toegewenst voor morgen !!!
Ik ga heel heel hard voor jullie duimen en hopen dat jullie toch iets van goed nieuws te horen krijgen
Dikke virtuele knuffel
Bewerkt door lathyrus, 09 mei 2012 - 23:10.