Spring naar inhoud

- - - - -

Mick-Britt

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
Guest_mijamax_*
Guest_mijamax_*

#16 Geplaatst 22 april 2012 - 15:57

Noa is geboren op 2 april hoor!!!
Ze liegt zo erg dat ze haar eigen leugens gelooft hahahaha

Mick-Britt
Mick-Britt
  • 266 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 22 april 2012 - 15:57

mijamax zei:

Ik jou zwart maken??????Op het moment dat ik jou weigerde voor dekking doe je alles om MIJ lastig te vallen,OKE en gaat alles volgens boekje,dan wil ik hier nu een printscreen van haar stamboom!!

Ga hulp zoeken meid!Je lijkt helemaal geobsedeerd te zijn in mijn leven.
Laat me voortaan gewoon met rust wil je?

Jij weigerde mij niet voor dekking, dat was om te checken wat vele fokkers mij vertelden over jou. En idd ze hadden gelijk.

Wie mailt mij om te zeggen dat ze mij in de gaten houd??? hmmm nou dat was ik niet hoor.

Doe me 1 lol, geef Unit terug aan de fokker, want er zit een fokverbod op hem.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#18 Geplaatst 22 april 2012 - 16:00

Dit heeft niets met N of de rest van het alfabet te maken. Jij hebt steeds andere verhalen en versies.

Noa was op 9 oktober 6 maanden en toen je dacht dat ze zwanger was heb je de geboortedatum aangepast en er 2 december van gemaakt. En dan durf jij een ander voor broodfokker uit te maken :s

Guest_mijamax_*
Guest_mijamax_*

#19 Geplaatst 22 april 2012 - 16:01

Mick-Britt zei:

Jij weigerde mij niet voor dekking, dat was om te checken wat vele fokkers mij vertelden over jou. En idd ze hadden gelijk.

Wie mailt mij om te zeggen dat ze mij in de gaten houd??? hmmm nou dat was ik niet hoor.

Doe me 1 lol, geef Unit terug aan de fokker, want er zit een fokverbod op hem.

Moet ik wat mailtjes neerzetten van jou aan mij?
Waar ik ook het bewijs heb dat Noa geen stamboom heeft en dat je onder de naam Twan nog een keer probeerde om op dekking te komen?

Guest_mijamax_*
Guest_mijamax_*

#20 Geplaatst 22 april 2012 - 16:02

Krijgen we nog een printscreen te zien van de Stamboom van Noa???

Mick-Britt
Mick-Britt
  • 266 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 22 april 2012 - 16:03

Sihirci zei:

Dit heeft niets met N of de rest van het alfabet te maken. Jij hebt steeds andere verhalen en versies.

Noa was op 9 oktober 6 maanden en toen je dacht dat ze zwanger was heb je de geboortedatum aangepast en er 2 december van gemaakt. En dan durf jij een ander voor broodfokker uit te maken :s

laat ik er maar mee ophouden, want je bent op de hand van .. :misselijk: :trance:
niets aanpassingen, gewoon lezen of een bril kopen oid :d

Mick-Britt
Mick-Britt
  • 266 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 22 april 2012 - 16:06

mijamax zei:

Krijgen we nog een printscreen te zien van de Stamboom van Noa???

jij zeker niet, dan gebruik je het weer onder valse voorwendingen.. zoals velen het verteld hebben aan ons.

enne twan is mijn vriend, dat weet je wel.. maar je blijft stoken he. hij mailde jou zonder mijn weten voor een dekkater, maar ze komt niet bij jou al geef je geld toe.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 22 april 2012 - 16:07

Als je recht in je schoenen staat post dan gewoon de stamboom Mick... :) En/of van welke cattery ze komt...
Dan is alles direct voor iedereen duidelijk :d  Beste is gewoon alles verduidelijken met bewijzen(als je belangrijk vind dat men niet fout over je zou denken) ipv welles nietes spelletjes hier, want dat is gewoon woord tegen woord en mensen op het kattenforum zullen toch niet kunnen volgen of weten wie nu correct is... :oops:

Verder kan ik niet volgen en ga ik mij er niet mee moeien :d

Bewerkt door Serenity, 22 april 2012 - 16:12.

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#24 Geplaatst 22 april 2012 - 16:08

Mick-Britt zei:

laat ik er maar mee ophouden, want je bent op de hand van .. :misselijk: :trance:
niets aanpassingen, gewoon lezen of een bril kopen oid :d

Juist omdat ik goed lees heb ik je onwaarheden opgemerkt :d

Guest_mijamax_*
Guest_mijamax_*

#25 Geplaatst 22 april 2012 - 16:09

Mick-Britt zei:

jij zeker niet, dan gebruik je het weer onder valse voorwendingen.. zoals velen het verteld hebben aan ons.

enne twan is mijn vriend, dat weet je wel.. maar je blijft stoken he. hij mailde jou zonder mijn weten voor een dekkater, maar ze komt niet bij jou al geef je geld toe.

Ohhhh mailde hij mij zonder jouw medeweten om?
Vreemd hoor 15 minuten na jou mail,nadat ik jou weigerde en toevallig gebruikte Twan ook nog eens jou email adres whahahaha dom he!!

Je kunt het niet he,,,,,,,,Noa heeft geen stamboom!!GOH

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 22 april 2012 - 16:10

Dames alstublief gedraag je als volwassene waarom moet er steeds ruzie en verwijten naar elkaar gemaakt worden. :o

Veeg voor je eigen deur dan is het overal proper . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 22 april 2012 - 16:15

Zielige mensen pfffffff :evil:
Geplaatste afbeelding

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#28 Geplaatst 22 april 2012 - 16:22

Wat een kinderachtig gedoe zeg :ha .

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#29 Geplaatst 22 april 2012 - 16:52

Serenity zei:

Als je recht in je schoenen staat post dan gewoon de stamboom Mick... :) En/of van welke cattery ze komt...
Dan is alles direct voor iedereen duidelijk :d  Beste is gewoon alles verduidelijken met bewijzen(als je belangrijk vind dat men niet fout over je zou denken) ipv welles nietes spelletjes hier, want dat is gewoon woord tegen woord en mensen op het kattenforum zullen toch niet kunnen volgen of weten wie nu correct is... :oops:

Verder kan ik niet volgen en ga ik mij er niet mee moeien :d

Een tijd geleden heb ik al voorgesteld de stamboom bij het profiel van Noa te plaatsen, maar als er een stamboom is dan staat daar de echte geboortedatum van het poesje ook op.

Uit andere bronnen heb ik mogen horen dat de moeder van Noa een selkirk rex die gedekt is door een BKH. Wat er van waar is weet ik niet.

Choeke
Choeke
  • 7.105 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 22 april 2012 - 17:05

IK kan nog niet helemaal volgen blijkbaar.