Spring naar inhoud

- - - - -

parker broertje vr dori en demi

• Log in om te reageren
353 reacties op dit onderwerp
Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#241 Geplaatst 19 oktober 2012 - 09:01

Mooie foto's van het knuffelbeertje. :heart:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#242 Geplaatst 23 oktober 2012 - 01:05

vandaag vr de  eerste keer een terrasje gedaan met parker in het drukke centrum vn genk wt een brave en rustige jongen , :d
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#243 Geplaatst 23 oktober 2012 - 01:36

:d Het was zalig weer vandaag om terrasjes te doen Marleen, en dan nog in gezelschap van je prachtige jongen Parker , ik durf er op te wedden dat je heel wat bekijks zult gehad hebben met je mooi kereltje !!!!
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#244 Geplaatst 23 oktober 2012 - 01:44

zeker weten de mensen hebben dt ng nooit gezieb zo een prachtige wollrbol, :LOL: :LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#245 Geplaatst 23 oktober 2012 - 07:38

Da's toch super genieten Marleentje! Ik denk dat jij zeker met de nodige flair weet te flaneren door het drukke centrum met je schat in de buggy. Dat zou eens iemand stiekem moeten filmen... ;)    'k Ben zo blij voor jou dat je je dolletjes hebt die je mee helpen van het leven te genieten :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#246 Geplaatst 23 oktober 2012 - 10:30

Oooo zo leuk! Ik wou dat ik dat ook kon doen met onze schatten, maar ik zou schrik hebben dat ze van alles zouden verschieten. Heb je'm dat van kleins af gewoon gemaakt dan?

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#247 Geplaatst 23 oktober 2012 - 11:56

zo leuk in de buggy, dat zal nogal ambiance gegeven hebben. :love4:

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#248 Geplaatst 23 oktober 2012 - 14:18

Wauw, super dat hij dat direct al kan! Volgende keer samen met Dori, of past dat niet meer in de buggy? O:)
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#249 Geplaatst 24 oktober 2012 - 00:57

vandaag ook weer met parker terrasje gaan doen , :d eerst moet ik met dori gaan wandelen samen gaat niet omdt dori zo dominant is ,demi gaat niet zo graag mee ,zij blijft liever lui in haar zetel liggen slapen :LOL: ben vandaag gefilmd snoopy ,denk ergens van de vrt of vrm ,ze waren mensen aan eht intervieuwen en ws net met dori aan het wandelen in stad ,denk dt het iets met de ford genk te maken heeft gehad dus als je me ergens op het scherm ziet rondlopen :dancer:
ik heb het mijn dollekes van kleins af aan geleerd met heel veel geduld ,eerst laten wennen aan het tuigje en dan zo enkele meters in de gesloten buggy gaan wandelen ,en steeds belonen,maar ze moeten het wel graag doen en de eerste wandelingen niet te lang maken langzaam leren wennen aan verkeer en mensen ,
parker zie je haast niet liggen is wt lichter dn dori dori valt meer op ook omdat ze langs de buggy meeloopt aan het riempje gelijk een hond ,
maar iedereen is gek op ze , ik bn dolgelukkig met mijn 3 dollekes ,het geeft me zoveel moed en zin in het leven , :d :d
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#250 Geplaatst 26 oktober 2012 - 01:02

]vandaag nr de dierenarts geweest vr parkers ontworming en check up ,hij is superbraaf is een ventje waar je overal mee kan komen ,heeft in de auto op mijn schoot gelegen ,met tuigje om ,de buggy in de auto ,had eigenlijk niet gemoeten ,de dierenarts ws stapelverliefd op mijn klein ventje :loveshower: is supergezond liet alles met hm doen ,woog 3,6 kg ,ng een paar foto's van mijn lieverd
010.JPG
016.JPG
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#251 Geplaatst 26 oktober 2012 - 07:31

Flinke Parker...geweldig dat hij zo relax is, eender waar je met hem verschijnt... En mocht de dierenarts NIET verliefd op hem geworden zijn, dan zou ik dat een gegronde reden vinden om van dierenarts te veranderen  :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#252 Geplaatst 26 oktober 2012 - 08:07

Wie wordt er nu niet stapelverliefd op zo'n knapperd :heart: :heart:

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#253 Geplaatst 26 oktober 2012 - 09:37

:love3: :love3: :love3:   Hij is gewoon prachtig die Parker van jou !!!!!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#254 Geplaatst 02 november 2012 - 20:14

:) :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#255 Geplaatst 07 november 2012 - 01:27

parker geraakt stilaan zijn kittenmaniertjes kwijt en wordt steeds liever en knuffeliger ,heb dt ng nooit meegemaakt ,dori en demi zijn ook hel speciaal en knuffelig mr parker heeft zowat alles  ,laat zich echt slap worden ,geeft zoentjes , spint als een betonmolen ,schootligger ,loopt aan het tuigje ,is heel rustig ,luistert van de eerste keer ,
019.JPG 022.JPG

Bewerkt door marleen57, 07 november 2012 - 01:29.

Geplaatste afbeelding