Spring naar inhoud

- - - - -

Vroegcastratie

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp

Poll: Heeft u een probleem met vroegcastratie (71 leden hebben gestemd)

Heeft u een probleem met vroegcastratie

1. Ja (11 stemmen [15.49%])

Percentage van stemmen: 15.49%

2. Gestemd Nee (55 stemmen [77.46%])

Percentage van stemmen: 77.46%

3. Ik ben er nog niet uit (5 stemmen [7.04%])

Percentage van stemmen: 7.04%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Guest_faithindidi_*
Guest_faithindidi_*

#1 Geplaatst 23 april 2012 - 13:58

hallo iedereen, ik ben didi laatstejaars student dierenzorg en maak mijn project omtrent vroegcastratie.

Dit is het castreren van je kat op de leeftijd van 8-16weken, met een gewicht tussen de 700-1400gram.

Er is heel wat heisa rond dit thema en ik had graag julie mening gehoord.

Opmerkingen: veel mensen beweren dat vroegcastratie leid tot gedragsproblemen, vernauwing van de urinebuis, FLUTD, botbreuken, etc
Hebt u opmerkingen of info....

--------------------------------------------------------------------