Spring naar inhoud

- - - - -

heel zware week achter de rug, gelukkig iedereen doet het nu prima!

• Log in om te reageren
96 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#91 Geplaatst 23 juni 2012 - 08:47

hilleke zei:

wat zijn het toch een schatjes he. En ik blijf fan van de roskes. Hoe zou dat nu toch komen he :d

Ik ook!! :loveshower:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#92 Geplaatst 23 juni 2012 - 11:17

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#93 Geplaatst 03 juli 2012 - 08:36

Huhh, beetje minder actief geweest in de laatste week op ks... Mijn zusje is hier op vakantie, en heb tijd voor niets buiten haar, werk, poezels. :)
Maar wat ben ik blij dat ze hier is, ze zorgt zo goed voor de katjes... :oops: wanneer wij niet thuis zijn, zij regelt het eten van de kleintjes van Puki, en gelukkig komen ze opnieuw bij.
Nadat hun diarré over was, begon mams Puki ( na 5 weken) melk produceren :trance: :trance: :trance: onze da was ook superverrast, en so were we... :louche: en omdat ze al vleesje,korreltjes aten ( en gewoon waren voor RC kittenmelk) kwamen hun maagjes volledig in de war.... :( continu diaré en overgeven ( echt melk, het was gelijk "cottage cheese" e wat bíby's ook overgeven na het eten...) en Puki was zo content dat ze melk had e...
Er waren 2 opties: mama wegpakken.. of proberen met een speciale pasta wat hun maagjes een beetje hielp om al de dingen te verwerken.
Dus, we hebben voor de pasta gekozen... Ik wilde ze echt niett van de mama halen... dat zou echt harteloos geweest zijn toch..? :onzeker:
Maar in een week zijn 3 kleintjes 200gr kwijt wat wel heel veel is voor zo kleine wezeltjes e :cry:
Bij Blueberry waren we echt bang van het ergste. ze kwam van 600 op 404, nu maandag was de grens anders moesten ze allemaal op infuus..
Probleem was, ze waren bang van alle vaste voedsel, ze moesten niets meer hebben, geen korrels, geen vleesje. :cry:  dan Gino heeft uitgevonden dat hij zuiver kipgehakt in de stoomer klaarmaakt, en dat lukt wel, ze zijn echt zot op.
En sinds zondag komen ze traagjes weer bij... Blueberry woog gisteren 421grammetjes... ze krijgt weer een dikke buikje, en ze spelen gelijk kleine zotjes met elkaar. Ik heb superveel geweend, amai, vreesde echt voor mijn bébjes. :cry:
Maar die zijn echt vechtertjes, en ze zijn er door e!
Wat ik echt super vond... wanneer ze bijna geen energie niet meer had, en ik haar vastpakte, was ze nog aant spinnen.... is dat niet lief... :heart: :heart: :heart: :heart:  
We zijn echt opgelucht, was denk ik een van de zwaarste periode tot nu toe in mijn leven.. :oops:
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#94 Geplaatst 03 juli 2012 - 09:01

amai, dat moet inderdaad heel moeilijk zijn geweest, en ik zou het ook niet gekund hebben om mama van haar kindjes te scheiden. Gelukkig was je zus er en gaat nu alles terug de goede richting uit. :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#95 Geplaatst 04 juli 2012 - 09:37

Gelukkig is het in orde gekomen :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#96 Geplaatst 06 juli 2012 - 00:52

dikke chapeau......goed gedaan en hopelijk komt alles vlug terug op zijn pootjes...de kittens van Grayling bijna 4 weken moeten ook dringend overschakelen op vast en natvoer...Grayke wordt zo mager en is zo kieskeuring in haar eten ...ze kan het niet houden...dus met deze nest zit ik nu ook in de moeilijke periode....en hopelijk leren ze allemaal vlug brokjes en zo eten en komen ze terug goed aan.....zoals je ziet ....je staat niet alleen, hé......

gr.

veerle

Bewerkt door Veerle, 06 juli 2012 - 00:53.

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#97 Geplaatst 06 juli 2012 - 08:45

Veerle zei:

dikke chapeau......goed gedaan en hopelijk komt alles vlug terug op zijn pootjes...de kittens van Grayling bijna 4 weken moeten ook dringend overschakelen op vast en natvoer...Grayke wordt zo mager en is zo kieskeuring in haar eten ...ze kan het niet houden...dus met deze nest zit ik nu ook in de moeilijke periode....en hopelijk leren ze allemaal vlug brokjes en zo eten en komen ze terug goed aan.....zoals je ziet ....je staat niet alleen, hé......

gr.

veerle

Merci! Ik hoop dat de kleintjes van je ok rap gewoon worden aan vaste voeding, en dat mams een beetje tot rust kan komen :) :hug:

Gewichtjes gisterenavond:

Blueberry: komt van 404, sinds zondag komt ze traagjes bij, 479grammetjes
Boucaine: komt van 598, nu 747grammetjes
Boyke, hij wordt Bandit bij zijn nieuw baasjes, komt van 450, nu 579 grammetjes
Bubble, hij komt van 450, en nu 753grammetjes!!!! :LOL:

en me very happy e :thumb:
Geplaatste afbeelding