Spring naar inhoud

- - - - -

cooper, bengaal, update p 3

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#31 Geplaatst 30 april 2012 - 14:48

hij heeft natuurlijk geplast toen hij wakker werd (gelukkig in de mand, op het doek) en overgegeven... hij had nochtans niet gegeten, maarja, twas gelig, dus beetje gal waarschijnlijk.

ik was zelf ook trug in bed gekropen om nog wat te slapen, en eens hij zelf beetje kon springen is hi op het bed gekomen, en heeft eerst een hele tijd onder het deken gelegen.
toen hij wakkerder werd, is hij bovenop het deken gaan liggen, en daar ligt hij nog steeds.

hij heeft ook al es gelikt aan zijn 'balletjes', ocharme, wat moet hij nu denken! :onzeker:

ik denk wel dat hij snel terug de oude zal zijn :)
Geplaatste afbeelding

Loes
Loes
  • 407 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 30 april 2012 - 16:04

Een knappe gast die Cooper... :heart:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#33 Geplaatst 30 april 2012 - 20:38

hij is vandaag opnieuw een beetje bang van me :( of een beetje boos?

maarja, is wel te begrijpen hé, vanmorgen naar de dierenarts, castratie, en dan wakker worden en ziekjes zijn is niet niets hé.
hopelijk is het snel over :)
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.828 berichten
  • 13 katten

#34 Geplaatst 30 april 2012 - 20:59

welja :) Zodra hij genezen is kan hij echt gaan wennen aan de hele situatie. Nu is alles achter de rug. En als hij eenmaal gewend is hoeft hij niet nog door een castratie heen. Je zult zien dat het vlot betert :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

chriske
chriske
  • 1.714 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 30 april 2012 - 21:03

Proficiat , heel mooi ventje :heart:

Chriske :catwalk2

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#36 Geplaatst 03 mei 2012 - 14:26

na een aantal dagen zich vooral weer verstopt te hebben achter de tvkast, heeft hij gisteravond zijn zot momentje gehad! hij hing rond de krabpaal, inmijn gordijnen, en hij heeft toch een hele tijd met de dragonfly gespeeld. daarna kwam hij gezellig terug op/naast mijn benen liggen slapen. heb hem dan ook goed geknuffeld.

maar tmoment dat ik opstond (had nochtans eerst geknuffeld) ging hij weer achter de tvkast liggen. als ik nu ga kijken, miauwt hij wel naar me, dus denk dat dat positief is :)

nog eventjes geduld dus, maar tgaat de goeie kant uit! denk dat hij sowieso nog moest bekomen van castratie.
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 03 mei 2012 - 15:43

Dan had ik het toch goed gezien. Ik dacht al een bengaal opgemerkt te hebben tussen jouw foto's :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 04 mei 2012 - 08:34

Nele zei:

na een aantal dagen zich vooral weer verstopt te hebben achter de tvkast, heeft hij gisteravond zijn zot momentje gehad! hij hing rond de krabpaal, inmijn gordijnen, en hij heeft toch een hele tijd met de dragonfly gespeeld. daarna kwam hij gezellig terug op/naast mijn benen liggen slapen. heb hem dan ook goed geknuffeld.

maar tmoment dat ik opstond (had nochtans eerst geknuffeld) ging hij weer achter de tvkast liggen. als ik nu ga kijken, miauwt hij wel naar me, dus denk dat dat positief is :)

nog eventjes geduld dus, maar tgaat de goeie kant uit! denk dat hij sowieso nog moest bekomen van castratie.

Dat komt vast helemaal goed :thumb: :thumb:
banner

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#39 Geplaatst 11 mei 2012 - 00:13

eventjes een update :)

met cooper gaat het heel goed, hij is al een aantal keer beneden geweest, met de andere katten weinig tot geen problemen. sommigen durven eens blazen naar hem, maar daar trekt cooper zich eigenlijk niets van aan.
het enige waar hij nog moet aan wennen, is de hondjes;
als ze allemaal aan het slapen zijn, dus 's avonds laat, gaat hij op verkenning in de tuin. dan miauwt hij redelijk, en kijkt toch heel geinteresseerd naar de afsluiting :louche:

daarom dus dat ik hem nog niet constant durf beneden te laten. anders zou ik het wel doen, maar ik blijf nog bang dat hij zal proberen te ontsnappen. nu check ik elke 10 minuten ofzo waar hij zit in de tuin. voorlopig nog geen pogingen gezien, maarja...

als ik hem naar beneden draag, of naar boven, miauwt hij wel heel erg, erg klagend miauwen... mss schrik dat ik hem weer ergens naartoe breng waar hij iets zal meemaken, zoals dierenarts, of nieuwe thuis ofzo?

boven verstopt hij zich nog maar zelden, hij ligt meestal op het bed te slapen, en als ik slaap, natuurlijk dicht tegen of op mijn benen :love3: hijkan ook heel erg genieten van streeltjes, en als ik naar hem toega en hem streel, begroet hij me altijd met een miauw! :heart:

caesar is nog steeds zijn beste vriendje, veyron lijkt al beetje bij te draaien, en ook gust lag er vannacht en vandaag toch redelijk dicht bij te slapen! diaz, de pestkop va de bende, doet hem nog es schrikken af en toe :x en nikita durft nog es blazen. filoutje, mijn schrikkatje, heeft er helemaal geen problemen mee,z elfs al neus aan neus gesnuffeld, zonder dat ze bang werd!!! enja, Jules durft nog es van zijn neus te maken :twisted: mollie trekt het zich allemaal niets aan, en wil ook al kopjes geven :)

dus nu nog de hondjes... als hij rondsluipt, zien ze natuurlijk aan zijng edrag dat hij 'nieuw' is, en durven ze er naartoe lopen, waarvan hij schrikt natuurlijk. meestal, als hondjes wakker zijn, ligt hij bovenaan de krabpalen te kijken en te observeren 8)

dus volgens mij komt het wel goed!

oja, ik ben dus niet voor de langzame introductie :oops: en ook nog geen problemen gehad ermee, en nu lijkt het toch ook weer goed te gaan. zoals ik al zei, moest ik geen schrik hebben dat hij zou ontsnappen, zou hij al constant beneden bij de rest zitten. maar ik denk dat het nu nog te riskant is, denk dat het miauwen buiten is omdat hij katinnen wil zoeken O:)

coopertje stelt het dus goed, en iedereen die komt is er verliefd op! hoe kan het ook anders, zo'n prachtige kerel :love3:
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#40 Geplaatst 11 mei 2012 - 00:35

wat ik nog was vergeten te vertellen: cooper kan dus deuren opendoen :x

had het 's nachts al dikwijls gehoord, hoe hij naar de klink sprong, en dan stond smorgens de deur van de badkamer open...

net zat ik in de zetel, en ik hoor springen tegen de klink van de livingdeur (cooper zat vandaag boven, ben echt ziek, en zag het niet zitten om telkens inde tuin te gaan controleren)
en ja hoor, de deur gaat open en cooper piept door de kier :LOL:

hij wil dus al beneden komen!!! de hondjes blaften natuurlik wel door het lawaai van het springen tegen de klink, en die deur die plots openging, maar hij bleef toch piepen en twijfelen...
naar binnen is hij nu og niet gekomen (gust ondertussen wel al naar boven, tjah, profiteren nu de deur open is hé :) )

maar ik vind dat toch een goed teken alleszins :d
Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 11 mei 2012 - 14:56

:thumb: :thumb: :thumb:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 11 mei 2012 - 14:59

veel succes met je nieuwe huisgenoot :) :d
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.371 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 11 mei 2012 - 15:34

proficiat met jullie nieuwe aanwinst ! hij is prachtig !!!

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#44 Geplaatst 11 mei 2012 - 15:50

Dat komt daar helemaal goed, en eens die hormoontjes weg zijn gaat hij rustiger worden en genieten. Verzorg je maar goed Nele. :hug:

mac jr
mac jr
  • 683 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 13 mei 2012 - 08:27

goed die richting dat het uit gaat !!  hij is echt knap , proficiat met hem ... en veel beterschap voor jou!
Geplaatste afbeelding