Spring naar inhoud

- - - - -

Update Flicka

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#1 Geplaatst 23 juli 2009 - 22:33

Flicka is deze morgen flink en uit zichzelf in haar bench gekropen.
Om 6 uur haar gaan halen en mevrouwtje zat al koppig in haar bench te wezen. Thuis was ze super lief en niks meer aan de hand. De dierenarts zei wel dat haar pootje nog lang niet genezen is :'( Nu 2 weken in de plaats en dan zonder en hopen dat het zo beter geneest en anders binnen 6 weken een foto als ik eht goed verstaan heb. Allez ja t ging allemaal wat vlug. Maar ze loopt al op de spalk en dat was een goed teken. Het was niet zo'n lieve zei de DA ik zeg allez de kinderen nemen haar op schoot voor hem te plagen zei ik dat. En toen we buiten gingen gromde en tufte ze er nog naar en zei ik ze ziet u ni zo graag ge had dien mens moeten zien piepe

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 23 juli 2009 - 22:52

Ze zien de DA nooit echt graag hé..da's meestal den boeman hé. Goed dat ze er al wat op loopt..

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 23 juli 2009 - 23:06

Toch wel de boeman die hen meestal beter maakt. Alé als hij zijn werk toch goed doet :)
Hopelijk komt alles vlug goed met Flicka haar pootje...
Geplaatste afbeelding

Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#4 Geplaatst 24 juli 2009 - 07:03

Ik hoop het ok

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 24 juli 2009 - 12:52

Toch al goed dat ze er wat op steunt. Hoop dat ze snel weer kan rennen :d :thumb:

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#6 Geplaatst 24 juli 2009 - 14:16

oef dan zit er toch al beterschap in :d :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 24 juli 2009 - 17:38

Hopelijk is ze snel verlost van haar spalk :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 24 juli 2009 - 18:56

het gaat de goede kant op zo te horen,super

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 24 juli 2009 - 19:48

Super!
Geplaatste afbeelding

Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#10 Geplaatst 24 juli 2009 - 22:30

pootje was nog beweegbaar in de foute richting, maar die spalk plooit redelijk snel heb ik de indruk maar idd ze loopt er op :)

Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#11 Geplaatst 24 juli 2009 - 22:32

P.S. Ze kan den hond al wa lellen geven dus das ook geweldig. Polle durft zonder haar ni zoveel buiten komen hij gaat 1 keer om de 2 dagen een dagje op stap maar dan mag de Rex ni voor't deurke staan want dan durft hij niet (de platte). 2 minuten later staat hem dan ook met de Rex te knuffelen en Flicka loopt er dan soms naartoe en lap lap rond zijn oren en dan gaat Rex weg schattig hoe Flick de polle verdedigt

Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#12 Geplaatst 15 augustus 2009 - 16:24

Update 90459

hihi

Vorige week zat Dirk me rond de kop te zeuren van Karolien, u kat is ni gelukkig, ze geneest beter zonder spalk, k zeg das ni waar da ga goe. Hij weer maar hare spalk staat na 2 dagen weer naar hare poot, dan steunt da ni. Na lang tobben en denken afspraak bij de DA maar aan de telefoon ging de discussie vrij heftig.

Ik legde de situatie uit en meneer zei dat de spalk 2 keer fout was aangedaan als hij doorzakte, k zeg das mooi dat, ik betaal hier kei veel geld en gelle doe da verkeerd. Ja mevrouw blablabla, k zeg wete wa ge doe, k zit hier met een ongelukkige kat, doet de spalk eraf en die gaat daar ni op lopen als ze pijn heeft. Maar mevrouw en werd ik dan bekeken of ik was een katten mishandelaar. die kat moet opnieuw gespalkt worden 2 weken en blabla, k zeg ik wil da ni die ga daar ni op lopen waar ik als antwoord op kreeg. DENKT U DAT. ik zeg k zal men kat wel kennen zeker en ze is al 2 keer onder narcose geweest da beest heeft er ondertusse echt genoeg van. Nu kwam op de dag van de afspraak de DA van de buren bij hun langs (hondenkennel) ik ben nar daar gelopen, de DA aangesproken en gezegd dat hij undercover maar is mee moest gaan . Aangezien Flicka nen helse schrik heeft van DA. Die mens zegt ik ga da ni op mijn geweten hebben da die in u gezicht springt. Heb mijn poezie vast genomen en meneer heeft de spalk verwijdert en flicka is flink geweest. Eerste dag mankte ze, de 2 de dag minder en nu op dag 8 zit ze weer achter de Rex, verveelt ze de polle en staat ze hier al op haar achterste poten. Dus 4 weken spalk of 1 week zonder, wat gaat het snelst genezen.Na de 2e week zat de breuk nog los!. Ik denk dat dit pure geldklopperij is; Nochtans is de DA van mijn paard ook van die kliniek en ben ik daar heeeeeeeel tevreden over (overbuurman) komt zelfs in zijne verlof langs :)

Dus Flicka is hersteld en ik ben blij dat ik op mijn strepen ben gaan staan.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 15 augustus 2009 - 16:26

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#14 Geplaatst 15 augustus 2009 - 16:30

:thumb: :thumb: :thumb:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 15 augustus 2009 - 16:43

gewelldig
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding