Spring naar inhoud

- - - - -

kattenren

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#1 Geplaatst 24 juli 2009 - 08:37

Wie heeft er een kattenren, wat voor een, en wat zijn jullie bevindingen hierbij?
Wij zouden er ook eentje willen zetten omdat we niet willen dat onze poezels buitengaan, maar ons huis heeft een bijbouw en het is niet echt mogelijk tegen het bijgebouw een kattenren te plaatsen. Dan zouden we moeten kappen en breken aangezien er in de bijbouw geen deur is naar buiten, is nl de badkamer. Is een omgekeerde L. Toch willen we ze buitenlucht gunnen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 24 juli 2009 - 08:41

Kijk hier eens: Out-door

Geplaatste afbeelding

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#3 Geplaatst 24 juli 2009 - 10:05

bedankt!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 24 juli 2009 - 12:12

Ik heb een kattenren en ben echt ontzettend tevreden. Weja, de katjes zijn tevreden dus ik ook. :engel:

Geplaatste afbeelding

Guest_kindira_*
Guest_kindira_*

#5 Geplaatst 24 juli 2009 - 16:02

Ook hier zeer tevreden over een buitenverblijf voor de poezels, zou niet meer anders willen. We zijn net verhuisd en hebben nu al weer een ren gebouwd, net als op het oude adres.

Groetejs Chelly

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#6 Geplaatst 24 juli 2009 - 18:12

:) Ik denk dat ik mijn charmes ga bovenhalen en mijn vriend ga overtuigen om een mooi ren voor onze lieverd te zetten. :love3:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 24 juli 2009 - 18:40

Hier geen ren, maar wel een afgezet terras waar ze onder toezicht op mogen en ook al is het niet zoveel, je ziet toch dat ze met volle teugen genieten. Al is het maar om gewoon te luieren.
Geplaatste afbeelding

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#8 Geplaatst 24 juli 2009 - 18:52

echt eh de wind door hun vacht voelen, geuren opsnuiven. :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 24 juli 2009 - 19:21

Hier ook super tevreden over de buitenren, de poezels genieten er echt van :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 01 augustus 2009 - 14:45

Ik heb geen kattenren, maar ik ben wel jaloers op al diegenen die er wel één hebben :x

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#11 Geplaatst 01 augustus 2009 - 14:45

Bibie zei:

Ik heb geen kattenren, maar ik ben wel jaloers op al diegenen die er wel één hebben :x

Dito :LOL:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 01 augustus 2009 - 14:49

hier een afgezet terras waar ze altijd op kunnen via een kattenluik en ik moet zeggen, ze genieten ervan !!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#13 Geplaatst 01 augustus 2009 - 14:50

De poezen zullen het zeker super gaan vinden hoor, sinds juni hebben we ook een kattenren laten zetten en ik moet zeggen, die ren heeft al serieus zen geld opgebracht hoor, hier zitten ze echt heel veel buiten in de ren, of het nu onweert of het regent of de zon schijnt, het maakt voor hen niet uit, ze zitten gewoon super veel buiten. (op de ren liggen wel platen zodat de ren voor het grootste deel gespaard blijft van de regen) :d

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#14 Geplaatst 01 augustus 2009 - 15:53

Bibie zei:

ik ook , hier zitten ze voor de vliegenramen , en zetten er soms hun nageltjes  in , zijn toch zo'n  O:) O:) O:) O:) , nee die van mij doen dat niet :LOL: :LOL: :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 02 augustus 2009 - 17:02

Ik heb ook een ren en eerlijk gezegd ken ik niemand met een ren die niet tevreden is :p