Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Overschakelen naar Carnibest

• Log in om te reageren
169 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#166 Geplaatst 23 november 2012 - 22:44

Super Spano :thumb: :eDance:

Bekijk berichtgiroldi, op 23 november 2012 - 20:39, zei:

Hier eten ze ook absoluut geen eend en makreel. Ik geef wel eend in zijn geheel en eendennekken. Dit gaat erin als koek!
Dat lusten ze hier ook het minste, makreel gaat nog, maar de eend dat kost toch veel meer moeite, ik meng er dan wat natvoer onder en dan eten ze er wel van, maar Isis kan ik zelfs dan niet verleiden, echt geen eendenliefhebber dus :lachen: .  Ik wissel de tinlo nu af met haaksbarf, dat lusten ze wel iets minder graag, maar ik wissel weleens graag af, zo worden ze het ook minder vlug beu, misschien ook eens carnibest proberen :)

Hier ben ik in 2009 begonnen met rauwvoer en dat is al snel het hoofdvoer geworden, alleen voor onze oudste kat Ninna geef ik nog natvoer, die blijft van het rauwvoer braken.  Destiny gaat ook nog moeilijker, maar die eet wel altijd vlot van de makreel.  Zij is altijd wel een zeer kieskeurige eter geweest, en voornamelijk een viseter, de rest is allemaal over en de kittens worden zo ook afgespeend.  Ik heb nog wel brokjes (orijen) staan (vooral voor Ninna en Destiny en voor de kittens (als er zijn), want niet elke kittenkoper geeft graag rauw), maar zo'n potje brokjes staat hier steeds ruim een paar dagen voordat het op is, dus echt veel eten ze er niet van.

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#167 Geplaatst 06 februari 2013 - 21:33

Nog is een kleine update :)
Het gaat nu echt heel goed :dance:  :dance:

Daja deed het al langer goed.
Bij Bjorre ging het iets minder vlot. Bij  Bjorre moest ik het steeds blijven mengen met wat natvoer.  Niet veel, maar er moest altijd een lepeltje gewoon natvoer bij, anders wou hij het niet eten.
Maar nu sinds een tweetal weken moet ik het voor Bjorre ook niet meer mengen :dans: :dans:

Ben echt super blij dat ik het nu niet meer moet mengen en dat ik heb volgehouden :dancer:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#168 Geplaatst 06 februari 2013 - 21:35

De aanhouder wint é Sigrid :dancer: :dancer:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#169 Geplaatst 06 februari 2013 - 21:37

Hihi inderdaad :)
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#170 Geplaatst 06 februari 2013 - 22:41

Goed gedaan joh, proficiat er mee!!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding