Spring naar inhoud

- - - - -

Leuke/grappige gewoontes van je Ragdoll

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 19 mei 2012 - 19:26

:ha :ha leuk topic om te lezen al die gekke toeren van de poezels :LOL:
banner

ChantalL
ChantalL
  • 152 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 19 mei 2012 - 20:41

Ik ben benieuwd wat ik over enkele weken over Evana kan zeggen ;) .

Guest_marisj2_*
Guest_marisj2_*

#18 Geplaatst 19 mei 2012 - 22:54

Hahaha, leuk om al die nieuwe reacties te lezen :ha ! Gekke Raggies :LOL:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 20 mei 2012 - 01:26

we hebben ons handen meer als vol haaha :LOL: je verveelt je geen minuut met zulke raggie's :d ;)
Geplaatste afbeelding

Droppie
Droppie
  • 574 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 20 mei 2012 - 13:19

toch heeerlijke beestjes eh!
ik moet altijd zo lachen met onze Binck als ie weer zijn 'vijf minuten' krijgt... oren plat, ogen zo wild als iets en spurten maar! vaak is het al gebeurd dat ie in alle zotheid tegen een paal, een boom of een smal muurtje opklimt zoals een monchichi-aapje haha
verder bijt ie 's nachts inderdaad wel eens in mijn tenen als ze onder het dekbed uitkomen.... en 's ochtends (pas als de wekker gegaan is) komt ie knorrend langs me liggen en bijt hij heel zachtjes in mijn armen ... en dan 'miauwt' hij erg hees, precies alsof hij ons zachtjes wil wekken haha (want anders kan ie roepen, niet te doen!)
you've got to love them, there is no other way :love3:

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 20 mei 2012 - 20:44

heeft ie nog nooit je wekker afgezet?

Bij ons blijven ze rustig tot de wekker afgaat, en dan beseffen ze maar al te goed dat je moet opstaan en beginnen ze vanalle kattenkwaad uit te halen en lawaai te maken.. puur voor de aandacht..

1 keer heeft Simba bij ons de wekker op "snooze" geduwd... hij doet niet liever dan onze gewoonten in het oog te houden en je ziet hem dan echt zo nadenken wat we aan het doen zijn en waarom.. (zo weet ie ook maar al te goed hoe een klink werkt, hoe een waterkraantje werkt, etc.. )

Droppie
Droppie
  • 574 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 20 mei 2012 - 21:36

Cronic zei:

heeft ie nog nooit je wekker afgezet?

Bij ons blijven ze rustig tot de wekker afgaat, en dan beseffen ze maar al te goed dat je moet opstaan en beginnen ze vanalle kattenkwaad uit te halen en lawaai te maken.. puur voor de aandacht..

1 keer heeft Simba bij ons de wekker op "snooze" geduwd... hij doet niet liever dan onze gewoonten in het oog te houden en je ziet hem dan echt zo nadenken wat we aan het doen zijn en waarom.. (zo weet ie ook maar al te goed hoe een klink werkt, hoe een waterkraantje werkt, etc.. )

hahaha oh please ik hoop dat Binck dat niet snel door krijgt :) maar ik zie 'em er zeker toe in staat, hij observeert inderdaad erg veel...

trouwens: Binck was zeer enthousiast over onze hangmat weer vandaag... we hebben zo'n supergrote van Fatboy en hij vindt het heerlijk om van op de tafel in de hangmat te springen! met als gevolg dat da ding heen en weer begint te slingeren natuurlijk en hij zich moet vastklampen! heeft ie vandaag wel 5 keer gedaan :ha

Muffin12
Muffin12
  • 144 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 20 mei 2012 - 22:20

Wij hebben Muffin nog maar vier dagen maar zijn streken en bizarre gewoontes heeft hij al.

Is pluis aan het eten sluipt hij ernaartoe strekt zijn kleine pootje uit en grist de bak onder Pluis zijn neus weg.

Pluis kijkt dan met een blik van wat heb je nu in huis gehaald.

Ook lopen over het toetsenbord is al echt een gewoonte en vindt meneer erg normaal.

Verder is hij voordurend aan het spelen met de staart van onze Golden en heeft dan de grootste lol.

Als laatste zijn we al onze sokken voordurend kwijt die sleept hij echt overal heen er lag er zelfs een in de waterbak. :onzeker:

kortom we zouden hem niet meer willen en kunnen missen. :heart:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 21 mei 2012 - 01:06

Droppie zei:

toch heeerlijke beestjes eh!
ik moet altijd zo lachen met onze Binck als ie weer zijn 'vijf minuten' krijgt... oren plat, ogen zo wild als iets en spurten maar! vaak is het al gebeurd dat ie in alle zotheid tegen een paal, een boom of een smal muurtje opklimt zoals een monchichi-aapje haha
verder bijt ie 's nachts inderdaad wel eens in mijn tenen als ze onder het dekbed uitkomen.... en 's ochtends (pas als de wekker gegaan is) komt ie knorrend langs me liggen en bijt hij heel zachtjes in mijn armen ... en dan 'miauwt' hij erg hees, precies alsof hij ons zachtjes wil wekken haha (want anders kan ie roepen, niet te doen!)
you've got to love them, there is no other way :love3:

dat klinkt erg bekend ,laatste is demi nog tegen de kast gevlogen zo hard dat de kastdeur is zo een kliksysteem ervan openging , :x ;)
Geplaatste afbeelding

JackieP
JackieP
  • 237 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 21 mei 2012 - 08:58

Je moet mijn grote krabpaal eens zien gaan, als Simba zijn spurtmoment krijgt. Je houdt je hart vast en het enige dat ik kan denken is dat er eens ongelukken van moeten komen.
Zijn klimpoging van de kleine paal staat op Zooplus Dierenbenodigdheden en diervoeding bij zooplus - mijn dierenwinkel (derde en tweede foto) . Je ziet de zottigheid op zijn kop staan.
Vorige week hing hij helemaal vast in de koordjes van de luxaflex en moest ik hem gaan redden. Dan denk je ook ' wat als dit gebeurt als ik er niet ben ? '.

Bewerkt door JackieP, 21 mei 2012 - 08:59.

Groetjes van Jackie

Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#26 Geplaatst 21 mei 2012 - 16:38

Javi is hier ook wild van het toilet. Hij gaat het liefst met me samen... :trance: , maar daar heb ik niet altijd zin in, dus dan zit hij heel zielig voor de deur te mauwen. Verder doet hij steevast de bekende ragdollflop: als ik hem aanhaal terwijl hij op de vloer staat, ligt hij binnen 3 seconden op zijn rug en moet ik zijn buikje wrijven. Verder praat hij de hele dag gezellig tegen me aan; hij mauwt, ik mauw ook wat, hij mauwt terug, kunnen we tijden volhouden. (mensen die geen katten kennen kijken me dan aan of ik zot geworden ben...) :oops:

Mijn Lukas* was vooral een hele onbehouwen ragdoll. Zo klungelig als ie groot was, veegde altijd m'n hele vensterbank leeg met zo'n koppie van: heej, sinds wanneer staat die plant daar??? :s

Guest_marisj2_*
Guest_marisj2_*

#27 Geplaatst 21 mei 2012 - 19:12

Muffin12 zei:

Ook lopen over het toetsenbord is al echt een gewoonte en vindt meneer erg normaal.
Hahaha, dit doet Luna ook! Wel minder dat ze soms net op het uitknopje staat :onzeker: .

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 21 mei 2012 - 20:09

was het al bijna vergeten.. 1 van de grappigste onvergetelijke momenten..
Vorige zomer waren we een cocktail aan het drinken.. en Simba was heel nieuwsgierig.. en dan plots kruipt hij half op tafel, snuffelt eens aan het rietje alsof hij wil drinken en pakt dan het rietje in zen bek en is ie ermee weg :p :LOL:

JackieP
JackieP
  • 237 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 21 mei 2012 - 23:23

Ja, mijn Simba is ook gek van rietjes, vooral als er nog een papiertje rondzit. Loopt daar het hele huis mee rond.
Het verbazend hoe behendig hij is. Hij zit te zoeken op tafel, haalt er dan met zijn mond iets van tussen en is ermee weg.
Groetjes van Jackie

Guest_marisj2_*
Guest_marisj2_*

#30 Geplaatst 29 mei 2012 - 14:25

:ha :ha