Spring naar inhoud

- - - - -

Leuke/grappige gewoontes van je Ragdoll

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 29 mei 2012 - 15:28

mijne kasper is ook best wel een speciaal gevalleke. Dieje kent al heel mijn dagritme van buiten. 's morgens als ik opsta staat hij steevast voor mijn deur (soms te miauwen soms ligt hem in zijn mandje) en als hij niet voor de deur staat (meestal als ik langer uitslaap) dan komt hem zowiezo de trap opgedonderd :) . Hij gaat dan mee naar het toilet want dan krijgt hij nog een aaitje. Als ik dan ga douchen gaat hij voor de douche liggen en als hij dan wat spetsen krijgt (per ongeluk natuurlijk :x ) dan kijkt hij zo naar de grond van "waar komt dat vandaan :o ". En wanneer ik dan uiteindelijk mijn haar droog dan kruipt hij wel eventjes weg onder een stoel want met dieje haardroger daar heeft hem het niet mee. En 's avonds als we gaan eten (we eten meestal in de zetel O:) , dan gaat hij al klaarzitten op de zetel zo van "ja, laat maar komen :h ". Ik geef hem soms tonijn bij zijn eten maar als ik het niet doet dan kijkt hij eerst naar zijn eten en dan naar boven zo van "en waar is de rest :knuppel: "

zijn lievelingsprogramma is dogs 101
Geplaatste afbeelding

als Mika in haar mandje komt liggen dan duurt het nog geen 5 minuten of Kasper is al aan haar tepels aan het likken :(
Geplaatste afbeelding

oh ja en de bekende ragdollflop als ik hem aai en de god ganze dag door staan bleiten dat doet Kasper ook :o
Geplaatste afbeelding

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#32 Geplaatst 29 mei 2012 - 16:18

is dat niet zalig een echt dolleke :love4:

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 29 mei 2012 - 16:28

venusschoen zei:

is dat niet zalig een echt dolleke :love4:

als je het vliegend haartapijt niet meerekent dan "ja, geweldig!" :love3:

Bewerkt door morgain, 29 mei 2012 - 16:28.

Geplaatste afbeelding

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#34 Geplaatst 30 mei 2012 - 15:23

goh ja dat haar, dat neem ik er graag bij.... :hug

Guest_xxxKim_*
Guest_xxxKim_*

#35 Geplaatst 16 juni 2012 - 10:15

Soms zijn ze inderdaad heel grappig! Wat zijn Ragdolls toch schatjes! :heart:
Bij mij sprong die op de airhockeytafel en onze gewone eettafel.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 05 juli 2012 - 14:29

Ik maak meestal de kattenbakken 's avonds proper. Als ik de grote in de keuken openklap en begin uit te scheppen, dan komt Isabella af gelopen en doet boodschap Nr1 en soms ook Nr2. Dan zit ik daar op mijn knieën langs de kattenbak te wachten tot madam gedaan heeft en ik verder kan scheppen, de kleine schavuit :d

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 05 juli 2012 - 14:56

:lachen: :lachen: :lachen:  Dat doet ons Belle ook. En dan bekijkt ze mij met zo'n air van "moet ge nu echt staan kijken"?
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 05 juli 2012 - 14:58

Ze zullen denken .... rap een plasje plegen dan kan je dat meteen mee opkuisen nu je toch bezig bent !

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 08 juli 2012 - 00:09

de onze wachten tot je het dak er terug hebt opgezet, zodat je weer opnieuw kan beginnen :LOL:

een van de grappigste dingen bij Ceo is: ze is nu 1,5 jaar en zit vaak nog steeds als een bezeten kitten achter haar staart.. en dan zit Simba daar op te kijken van "what the hell are you going?? " en dan kijkt ie eens naar ons ook en lijkt ie ons te vragen "da's toch ni normaal?" :LOL:

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 07 oktober 2012 - 10:56

Lowie is momenteel een echte puber, Isabella doet wel een beetje mee maar die is niet zo avontuurlijk aangelegd. Afgelopen vrijdag lag er nog een brood op het aanrecht in een plastic zak. We zaten in de zetel TV te kijken en ik hoorde wat ritselen in de keuken en even later kwam meneer naar ons toe met een snee brood. Hij had de zak dus vakkundig open gepeuterd en er enkele snedes brood uit gehaald en met één was hij gaan lopen.

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 07 oktober 2012 - 11:34

Hier hebben we ook eerder een mensje dan een poes...
Om te lachen hadden we ons Bambi ondergestopt met een handdoek in haar krabpaal.
onder handdoek.JPG
Dag erna gooide ik gewassen fleecedekentje op de zetel en 2 minuten later had ze zichzelf ondergestopt.
onder deken.JPG
Ze weet ook waar we aan trekken om har kastje met speelgoed te openen:
kastje open.JPG
Als ze het koud heeft trekt ze kleren aan.
broek.JPG
En probeer je 's ochtends maar eens gekapt en opgemaakt te krijgen met deze ijdeltuit die de spiegel (en je arm) opeist...
badkamer.JPG

Bijgevoegde thumbnails

• trein.JPG

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#42 Geplaatst 30 oktober 2012 - 19:46

Bekijk berichtwendyv123, op 05 juli 2012 - 14:29, zei:

Ik maak meestal de kattenbakken 's avonds proper. Als ik de grote in de keuken openklap en begin uit te scheppen, dan komt Isabella af gelopen en doet boodschap Nr1 en soms ook Nr2. Dan zit ik daar op mijn knieën langs de kattenbak te wachten tot madam gedaan heeft en ik verder kan scheppen, de kleine schavuit :d

Hier dezelfde ritueel met Tobyn!
Maar Xeon die gaat in de kattebak en dat duurt +-5 min .voor hij klaar is .
We hebben een kattebak met deksel en als hij klaar is maakt hij zijn poten zuiver tegen de bovenkant van de kattebak en derna als hij eruit komt nog eens op het matje.
Het iz zo een zuiver manneke!
Maar als Tobyn uit de kattebak komt wacht hij haar op en kijkt hij of haar poep zuiver is :d
Dat heeft hij overgehouden aan de periode dat ze diaree hadden en regelmatig een vuil broek hadden

Tobyn heeft ook een heel vreemd ritueel!
Ze gaat meestal naar mijn echtgenoot gaat op zijn buik zitten als hij tv kijkt en kneed dan met 4 pootjes achterwaarts!
Ze klimt dan al knedend achterwaarts omhoog tot op zijn borstkast
We moeten altijd zo lachen als ze begint :jump:
Geplaatste afbeelding

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#43 Geplaatst 09 november 2012 - 15:49

Bekijk berichtwendyv123, op 07 oktober 2012 - 10:56, zei:

Lowie is momenteel een echte puber, Isabella doet wel een beetje mee maar die is niet zo avontuurlijk aangelegd. Afgelopen vrijdag lag er nog een brood op het aanrecht in een plastic zak. We zaten in de zetel TV te kijken en ik hoorde wat ritselen in de keuken en even later kwam meneer naar ons toe met een snee brood. Hij had de zak dus vakkundig open gepeuterd en er enkele snedes brood uit gehaald en met één was hij gaan lopen.

ocharme die moet droog brood eten.... :ha :love4:
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 09 november 2012 - 17:36

Bekijk berichtvenusschoen, op 09 november 2012 - 15:49, zei:

ocharme die moet droog brood eten.... :ha :love4:

Ja, das van pure honger dat die dat doet Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 12 november 2012 - 00:52

hier gt parker ook steeds in de bak als ik de kap opendoe en de drollekes eruit schep , en dn bekijkt hij je ook zo van zo moet het toch ? :x joyce wt lieve foto's van bambi :love4: :love4:
Geplaatste afbeelding