Spring naar inhoud

- - - - -

Ook Mellon...

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#16 Geplaatst 25 juli 2009 - 14:54

Veel beterschap voor Mellon :hug:

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#17 Geplaatst 25 juli 2009 - 17:33

Flashemieke zei:

Veel beterschap voor Mellon ! Mijn apotheker heeft er mij eentje gegeven voor baby's al zie ik er niet veel verschil in tov andere, maar apotheker speelt dikwijls met m'n voeten, dus betwijfel of er echt een verschil te zien is......... mijn DA had wel precies een goede, ging in ieder geval sneller, eens vragen volgende keer of hij aan zo eentje kan geraken, en of er wel echt verschil in is, want bij DA gaat meestal alles veel vlotter
Die ik heb komt ook van bij de apotheker,er is mij ook gezegt dat hij kan gebruikt worden voor zowel mensen als dieren,heb hem intussen al een 13tal jaren in gebruik en stemt overeen met die van de dierenarts bij het meten van de koorts.Is wel belangrijk dat je hem diep genoeg steekt en vooral dat je hem zo kan houden,(is niet altijd vanzelfsprekend om een poes te doen blijven liggen met een thermometer in haar poep)dan is die ook redelijk snel gemeten hoor.

Bewerkt door Jeannine, 25 juli 2009 - 17:37.

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#18 Geplaatst 25 juli 2009 - 18:00

Is altijd handig om een thermometer in huis te hebben,kan je zelf al eens kijken of de koorts zakt,en indien je een keer twijfelt dat er iets fout is kan je hem ook gebruiken,het is niet altijd,maar zeer dikwijls als ze ziek zijn maken ze ook koorts.
Hopelijk is dat schatje snel beter en vlug genezen.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#19 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:12

Ok, temperatuur meten zonder hulp lukt dus al niet...
Door zijn gewietel en gedraai zie ik amper waar ik moet steken..dus het zal iets voor morgen zijn als mijn ventje terug is...zal sebiet nog wel eens aan z'n oortjes voelen.. :)
Medicatie is allemaal binnen behalve nog 1x tegen overgeven en dan zit het er voor vandaag op. Dus da's ook al iets...hij heeft toch al niet meer overgegeven dus hopelijk gaat het alleen maar de goede richting uit vanaf nu! Hij ligt er wel nog heel zielig bij vind ik maar soit...we zullen wel zien..

Bewerkt door poezemannen, 25 juli 2009 - 21:14.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#20 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:22

Arme Mellon :hug:

Als de medicatie werkt, zal hij zich wel snel beter voelen.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:25

Fijn dat het al wat beter gaat met Mellon!
Jammer dat het niet lukt om z'n temperatuur te meten. Niet iedere kat laat dat even makkelijk toe.

@ Hanne: Die thermometers hebben ze momenteel inderdaad in de Aldi. Ik heb er vandaag nog eentje gekocht. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#22 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:26

elixeryen zei:

@ Hanne: Die thermometers hebben ze momenteel inderdaad in de Aldi. Ik heb er vandaag nog eentje gekocht. :)

Ikke ook! :LOL:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#23 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:29

elixeryen zei:

Fijn dat het al wat beter gaat met Mellon!
Jammer dat het niet lukt om z'n temperatuur te meten. Niet iedere kat laat dat even makkelijk toe.

Wij hebben er ook 6 gekocht vandaag :LOL: Was na mijn reactie in dit topic op zoek gegaan naar dat foldertje waar ik het in had gezien en was blijkbaar al sinds woensdag in aanbieding, dus had schrik dat als ik ging wachten na het weekend dat er geen meer zouden zijn.
Ze zitten nog allemaal in de verpakking omdat ze bij in de kittenpakketten gaan indien de toekomstige baasjes nog geen thermometer voor de katten hebben maar lijkt me toch wel handig met flexibele punt voor katten die tegenspruttelen :twisted:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:56

Geef Mellon een heeeeeeeeeeeele dikke knuffel

:duim:

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#25 Geplaatst 25 juli 2009 - 22:10

heel veel beterschap voor Mellon :hug:
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 25 juli 2009 - 22:11

veel beterschap voor mellon en geef hem een dikke knuffel en hopelijk is hij snel weer de oude :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#27 Geplaatst 25 juli 2009 - 22:35

Ja hier loopt precies een kattenbuikgriepje rond, hopelijk gaat het snel beter met Mellon. Knuffel hem maar eens goed van ons hier. :rub:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 26 juli 2009 - 08:29

Heel veel beterschap voor Mellon :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#29 Geplaatst 26 juli 2009 - 13:58

Mellon doet het goed..ben zeer blij. Hij heeft deze morgen uit eigen beweging korreltjes gegeten (had al schrik dat hij het beetje ging uitspelen en enkel natvoer zou willen eten.. :) ), hij heeft ondertussen ook al terug paar pilletjes binnen en alles blijft binnen!
Ben zoo blij! Hij is nu aan het drinken..dus ook eens zien of dat binnen gaat blijven maar dat zal dan wel..hoop ik.. :) Hij drinkt altijd heel lang aan 1 stuk dus beetje zien of het niet té veel ineens is..
Heb alleen zijn temperatuur nog niet kunnen nemen maar afhankelijk van zijn gedrag en toestand vanavond zal ik het deze avond nog eens proberen.

En Mellon dankt iedereen voor de vele knuffeltjes! Allemaal een superdikke knuffel terug!!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 26 juli 2009 - 14:03

Wat voor een virus woedt er hier onder de KS-poezels? :louche: Veel beterschap voor Mellon :hug: Ik hoop dat hij snel weer beter wordt, maar aangezien hij deze ochtend toch al wat korreltjes heeft kunnen eten, zal hij weer snel de oude worden!

Geplaatste afbeelding