Spring naar inhoud

- - - - -

nieuw bij kat zoekt thuis !

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Sarah_saar
Sarah_saar
  • 559 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 24 juni 2012 - 16:29

Wine heeft volgens mij veel weg van onze Poes :) Die is ondertussen al ongeveer 10 jaar, en was het eerste katje dat ik opving... Nu weet ik toch ook ongeveer hoe ze er als kitten moet uitgezien hebben ;) Dikke knuffel!! :love3:

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.351 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 02 juli 2012 - 14:40

en EINDELIJK! Onzen Bart heeft centjes overgeschreven zodat hij pépé kan worden van de opvangerkes van Caroline van Lochristi :)
Na het "gebrilsmurf" van ikke en schoonzus vorige vrijdag kon hij het moeilijk nog vergeten ;) :x

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#33 Geplaatst 02 juli 2012 - 17:38

Heel leuk nieuws Sabine.. Dat zal Caroline heel leuk vinden. :d

Emmeken
Emmeken
  • 58 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 02 juli 2012 - 18:49

Sabine2 zei:

en EINDELIJK! Onzen Bart heeft centjes overgeschreven zodat hij pépé kan worden van de opvangerkes van Caroline van Lochristi :)
Na het "gebrilsmurf" van ikke en schoonzus vorige vrijdag kon hij het moeilijk nog vergeten ;) :x

:loveshower: Jaaaaa, dat vind Caroline héél leuk! Joehoew, ik heb een pépé!! Bedankt Sabine, echt waar!! Wat het ook moge zijn, maar 'brilsmurfen' wil ik ook leren!? :LOL:
Zoals beloofd, hou ik je met veel plezier op de hoogte van het reilen en zeilen van de opvangerkes in mijn opvangkamer Tot gauw! :flower:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 02 juli 2012 - 18:53

Emmeken zei:

:loveshower: Jaaaaa, dat vind Caroline héél leuk! Joehoew, ik heb een pépé!! Bedankt Sabine, echt waar!! Wat het ook moge zijn, maar 'brilsmurfen' wil ik ook leren!? :LOL:
Zoals beloofd, hou ik je met veel plezier op de hoogte van het reilen en zeilen van de opvangerkes in mijn opvangkamer Tot gauw! :flower:

Ja Caroline heeft een pepe!!!!! :LOL:

Sabine2
Sabine2
  • 8.351 berichten
  • 5 katten

#36 Geplaatst 02 juli 2012 - 20:20

Brilsmurfen = een mengeling tussen preken en de les spellen en zagen (gelijk den brilsmurf doet), maar dan op een sympathieke manier hé :LOL: :LOL:

'k Zal hem zeggen dat hij je dag goed gemaakt heeft!