Spring naar inhoud

- - - - -

Mandjesprobleem

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 25 juli 2009 - 20:15

Boris, in het piepkleine kittenmandje gepropt:
Geplaatste afbeelding

De grote, ongelooflijke zachte, maar continu verlaten en eenzame mand:
Geplaatste afbeelding

Iemand een idee hoe ik er hem weer in krijg? Hij wilt dus echt niet, ik mag proberen wat ik wil: eten ingooien (dan staat hij aan de rand van de mand, pikt hij er snel het eten uit, en loopt weg), speeltjes ingooien (dan interesseert het hem plots niet meer)... Vroeger lag hij er dus constant in, zou hij er ooit eens een trauma hebben opgedaan?

Bewerkt door Bibie, 26 juli 2009 - 15:42.
Reden van bewerken: Topic titel aangepast..

Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#2 Geplaatst 25 juli 2009 - 20:23

Die grote hele zachte heb ik hier ook staan. Hier heb of had ik juist hetzelfde probleem. Toen ik deze in de winkel zag staan, geen seconde aan getwijfeld om mee te nemen want ik dacht dat dit wel een ontzettend succes zou zijn bij de poezels, maar nee hoor, als ik 1 van de poezen erin zette spurtte ze er zo weer uit, ik kreeg onze poezels ook mee niks in de mand, zelfs play spray erin gespoten, ze moesten er niets van hebben. Tot ik op een gegeven moment regelmatig onze gizmo betrapte die dus uiteindelijk toch s'nachts zijn dutje soms in het zachte mandje doet. :d

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#3 Geplaatst 25 juli 2009 - 20:43

:ha :ha Zo typisch hé! Eigenwijze beesten!

Ik heb hier zo ook dingen waar ze gewoon niet in willen..'k zou echt niet weten hoe je hen daar naartoe kan lokken..misschien eens ergens anders leggen. Op een plekje waar ze graag vertoeven bv naar buiten kijken ofzo..

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:13

Geen idee waarom ij niet meer in het mandje wil. Maar misschien is Santos er wel voorstander van!?
Heb je er al eens wat catnip of valeriaan op gedaan? Misschien maakt dat het mandje wat aantrekkelijker.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:15

elixeryen zei:

Geen idee waarom ij niet meer in het mandje wil. Maar misschien is Santos er wel voorstander van!?
Heb je er al eens wat catnip of valeriaan op gedaan? Misschien maakt dat het mandje wat aantrekkelijker.

:ha Ik hoop dat Santos erin wilt, maar er is zowiezo een nieuw mandje op komst voor hem. Misschien krijgt al ons speelgoed nu ook een tweede kans dankzij Santosje (wishfull thinking noemen ze dat ;) )

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:16

Boris is jammer genoeg vrijwel immuun voor catnip.. Net zoals voor vele andere dingen :ha . Hij past wel in het "aansteller"-topic dat daarnet geopend is door Mieketje ..

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:28

Superschattig!! Ik denk dat het typisch is.. Het is zo een knappe lieverd! :love3: :love3:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 26 juli 2009 - 00:05

mischien is proberen met valeriaan hier zijn ze daar heel gek op als ik dat ergens op doe dat wordt ons babet zo zot en rollebollen schoon om te zien :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Wellemieke_*
Guest_Wellemieke_*

#9 Geplaatst 26 juli 2009 - 00:11

Tja, dat is nu net wat ik zo leuk vind aan katten, dat ze zo eigenwijs zijn en vaak helemaal niet doen wat je wil.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 26 juli 2009 - 11:46

Die katten,hé. Veel kan je niet doen volgens mij. Hij voelt zich blijkbaar perfect gelukkig in de kleine mand en wie weet zal hij ooit de grotere mand gebruiken...
Je kan hem niet forceren tot iets wat hij niet wil. :LOL:
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 26 juli 2009 - 11:59

:ha Nee inderdaad, dat heb ik al mogen merken.. Misschien als kleine Santos er zich zal innestelen, dat het hem opeens wel interesseert.. :)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 26 juli 2009 - 15:32

Heb je al eens geprobeerd om de grote mand en de kleine van plaats te verwisselen ? Misschien ligt hij gewoon graag op het plaatsje waar de kleine mand staat. Leuke foto's :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 26 juli 2009 - 15:40

PeggyJ zei:

Heb je al eens geprobeerd om de grote mand en de kleine van plaats te verwisselen ? Misschien ligt hij gewoon graag op het plaatsje waar de kleine mand staat. Leuke foto's :LOL: :LOL:
Ja dat heb ik geprobeerd. Hij slaapt heel graag bij mij op de bureau. Daar stond zijn grote mand vroeger, zodat hij iedere keer in die grote lag te slapen als ik aan het studeren was of op de pc zat.. Op een dag wou hij opeens niet meer, en legde hij zich steevast naast de mand.. Dus dan heb ik dat kleine mandje maar eens gezocht, en daar wou hij wel inliggen. Ik heb zelf al het kleine mandje in het grote gelegd, en toen wou hij er wel in :catscratchhead . Ik snap er helemaal niets meer van :)

Geplaatste afbeelding