Spring naar inhoud

- - - - -

Leuk verjaardagsfeestje voor meisje 10 jaar. Suggesties?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 22 mei 2012 - 10:51

Ik ben voor de dochter op zoek naar iets leuk voor haar verjaardagsfeestje. Heeft er iemand een leuk idee hiervoor?
Of kent er iemand iets van een leuke workshop die betaalbaar blijft? Budget is 10 tot max 15€ per kindje.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.184 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 22 mei 2012 - 11:02

Je kan wat hobby spullen halen in action ofzo? Zo om zelf een halsketting te maken of een namiddagje muffins bakken?
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • Moderator
  • 18.068 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 22 mei 2012 - 11:11

cupcakes maken?
heb ook al gezien dat ze hier workshops voor geven, maar misschien kan je het zelf of ken je iemand die dit goed kan en wil dit een namiddag samen met de kids doen voor een klein prijsje?

bannerfebr2014

Evyke81
Evyke81
  • 6.332 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 22 mei 2012 - 11:12

het wordt steeds moeilijker he.  De jongste is 5, dus speeltuin had nog gekund, maar dat wil hij niet meer.  Hij wil graag naar de cinema als hij 6 wordt. O:)
De oudste wordt 9 en ook daar zit ik met de handen in het haar.

Voor meisjes: cinema, workshop inderdaad met die juwelen lijkt me wel leuk, zou ik zelf ook nog graag doen :x .  
Bakken heb je zelf veel werk aan + nen hoop kuis achteraf.
Ik weet niet of je een tuin hebt, mijn zoon moet dit weekend WEER naar een feestje (het 8e al dit schooljaar :louche: ) en die mensen doen een barbecue en spelletjes in de tuin.  Hij is ook al 2 keer gaan bowlen, 1 keer in het Gravensteen in Gent geweest, 1 keer paardrijden en de rest was binnenspeeltuin of gewoon bij de mensen thuis.

Die feestjes kosten stukken van mensen, maar de kinderen zijn er zo blij mee he :LOL:

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 22 mei 2012 - 11:20

Evyke81 zei:

het wordt steeds moeilijker he. De jongste is 5, dus speeltuin had nog gekund, maar dat wil hij niet meer. Hij wil graag naar de cinema als hij 6 wordt. O:)
De oudste wordt 9 en ook daar zit ik met de handen in het haar.

Voor meisjes: cinema, workshop inderdaad met die juwelen lijkt me wel leuk, zou ik zelf ook nog graag doen :x .
Bakken heb je zelf veel werk aan + nen hoop kuis achteraf.
Ik weet niet of je een tuin hebt, mijn zoon moet dit weekend WEER naar een feestje (het 8e al dit schooljaar :louche: ) en die mensen doen een barbecue en spelletjes in de tuin. Hij is ook al 2 keer gaan bowlen, 1 keer in het Gravensteen in Gent geweest, 1 keer paardrijden en de rest was binnenspeeltuin of gewoon bij de mensen thuis.

Die feestjes kosten stukken van mensen, maar de kinderen zijn er zo blij mee he :LOL:

Ja hé de prijzen zijn soms te zot om los te lopen. Hier zijn de meisjes 7 en dus bijna 10.
Juweeltjes maken en cupcakes zijn ze al aan verwend want dat doen we zo al.
Binnenspeeltuin worden ze inderdaad te groot voor.
Bowling is ook al de revue gepasseerd dus.
Het gravensteen is misschien nog een idee. Ik ga even googlen daarvoor.