Spring naar inhoud

- - - - -
Ragdoll

Boris en Santos - in hun nieuwe woonst - p46 update: 7/8

• Log in om te reageren
710 reacties op dit onderwerp
Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#151 Geplaatst 02 augustus 2009 - 23:38

waauuwww wat een schatje!! En wat fijn dat t zo goed gaat!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#152 Geplaatst 02 augustus 2009 - 23:40

Ik wil ook een filmpje van die twee :love4: :hart: :love4:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#153 Geplaatst 03 augustus 2009 - 00:00

die twee zitten precies al jaren samen :ha

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#154 Geplaatst 03 augustus 2009 - 00:07

Amai, dat gaat goed tussen die 2! Fantastisch zeg. :goofy:

Geplaatste afbeelding

Asunto
Asunto
  • 834 berichten
  • 5 katten

#155 Geplaatst 03 augustus 2009 - 09:28

Proficiat met de komst van Santos. Super dat het al zo goed gaat tussen die twee. Het zijn twee prachtige poezels. :love: :love:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#156 Geplaatst 03 augustus 2009 - 09:42

Bibie, hoe is het deze nacht geweest?

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#157 Geplaatst 03 augustus 2009 - 09:42

proficiat met lieve kleine santos :love: :love: :love: het zijn beide prachtige poezels :hart:

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#158 Geplaatst 03 augustus 2009 - 09:45

ooooh wat lief! Santos is prachtig! Proficiat en wat leuk dat die 2 het goed met elkaar kunnen vinden!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#159 Geplaatst 03 augustus 2009 - 09:49

Vannacht was het wat minder :( Boris is voor de eerste keer dit jaar in de living gaan slapen. Santos heeft gewoon bij ons geslapen in de slaapkamer. Om half vijf ben ik wakker geworden en zag ik dat Boris er niet was, dus ben ik hem gaan zoeken :( Dan heb ik hem weer in de slaapkamer gezet, maar hij is onmiddellijk weer weggegaan.. Toen we deze ochtend opstonden zagen we ook dat hij diarree heeft gehad.. dus we mochten direct zijn poep wassen.. Ik denk dat hij toch wat gespannen is :( . Maar ja, we kunnen natuurlijk ook niet teveel verwachten van de eerste dag en nacht.. Hij spint ook niet meer.. Maar dat komt wel terug hé?

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#160 Geplaatst 03 augustus 2009 - 09:58

Misschien dat hij het nu een beetje moeilijker begint te krijgen met dat klein ding dat niet enkel op bezoek komt maar ook echt blijft en zijn eigen plaatsje zoekt? Hij heeft het er misschien wat moeilijk mee dat Santosje ook in de slaapkamer mag komen? Knuffel hem maar veel en probeer misschien ook eens om met hem alleen te spelen? vb. op het terras (dan heeft hij een plaatsje waar hij mag komen en Santosje nog niet). Plus dat hij wel moe zal zijn van al die activiteit gisteren.
En dat spinnen dat komt zeker en vast terug!!!
Het was gisteren allemaal zo positief maar ze moeten toch hun eigen plaats vinden hoor. Dus geef het nog maar wat tijd :hug: (en niet vergeten: genieten moet je doen).
Eventueel kan je Boris wat Bachbloesemdruppels geven (hebben ze in de Essenza hoor). Best eens vragen aan Lies wat geschikt is en hoe je het het beste toedient.

Bewerkt door Joloka, 03 augustus 2009 - 10:00.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#161 Geplaatst 03 augustus 2009 - 09:58

Bibie zei:

Vannacht was het wat minder :( Boris is voor de eerste keer dit jaar in de living gaan slapen. Santos heeft gewoon bij ons geslapen in de slaapkamer. Om half vijf ben ik wakker geworden en zag ik dat Boris er niet was, dus ben ik hem gaan zoeken :( Dan heb ik hem weer in de slaapkamer gezet, maar hij is onmiddellijk weer weggegaan.. Toen we deze ochtend opstonden zagen we ook dat hij diarree heeft gehad.. dus we mochten direct zijn poep wassen.. Ik denk dat hij toch wat gespannen is :( . Maar ja, we kunnen natuurlijk ook niet teveel verwachten van de eerste dag en nacht.. Hij spint ook niet meer.. Maar dat komt wel terug hé?

Ik heb het je al eens gezegd, maar kan het hier ook nog eens zeggen natuurlijk (aangezien het toch rustig is op't werk :) ). Waarschijnlijk een beetje overenthousiast geweest dat alles van een leien dakje liep, het kan zijn dat er nog een conflict gaat onstaan tussen de twee, maar ik denk echt wel dat het meer dan in orde gaat komen. Als je ziet hoe het gisteren is geweest... Boris zal wel bijdraaien, het was tot nu toe altijd zijn eigen plekje natuurlijk en nu dat er zo'n ander ronkebeertje bij ligt, is het allemaal even onwennig voor het dutske. Volgens ons komt die diarree van stress. Yumi is ook heel stressgevoelig, verliest Bo'tje meer haar nu ook? Dat is bij Yumi wel zeer opvallend

Bewerkt door Spanishke, 03 augustus 2009 - 10:01.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#162 Geplaatst 03 augustus 2009 - 10:01

Nee, zijn haar blijft nog allemaal op zijn plaats :ha .. Maar hij niest wel weer wat meer, dus dat zal zeker van de stress zijn :) . Santosje is nu in een diepe slaap op het tapijt (mandjes in overschot maar waar gaan ze allebei liggen?! O:) ) en Boris is aan het staren naar dat klein grut dat op zijn tapijt ligt :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#163 Geplaatst 03 augustus 2009 - 10:13

Hele mooie foto's van mooie poezels!!
Voor Boris zal wel wat tijd vragen om te wennen, maar dat komt wel in orde!!! :)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#164 Geplaatst 03 augustus 2009 - 10:16

dat komt wel allemaal in orde hoor ;)

hier was het al van in het begin mot tussen tijsje en toulouse dus ik zou me geen zorgen maken ;)

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#165 Geplaatst 03 augustus 2009 - 10:41

Dit komt wel goed

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll