Spring naar inhoud

- - - - -
Ragdoll

Boris en Santos - in hun nieuwe woonst - p46 update: 7/8

• Log in om te reageren
710 reacties op dit onderwerp
Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#181 Geplaatst 03 augustus 2009 - 20:41

:love3: :love3: :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#182 Geplaatst 03 augustus 2009 - 22:18

Ik vind dat het daar toch nog altijd goed uitziet :love3:
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#183 Geplaatst 03 augustus 2009 - 22:27

wat een lieverds :heart:
Nog enkele dagen geduld en dan zullen ze samen dikke vriendjes zijn :d
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#184 Geplaatst 03 augustus 2009 - 22:29

Moet je die samen zien :love4: :love: :love4:

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#185 Geplaatst 03 augustus 2009 - 22:50

Alé zeg zo mooie foto's van die 2 samen en dan ons proberen wijs te maken dat het nog niet helemaal goed gaat, ik geloof er niks van :mrgreen:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#186 Geplaatst 04 augustus 2009 - 06:55

Mooie foto's :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#187 Geplaatst 04 augustus 2009 - 06:59

Het ziet er meer koek en ei uit tussen die twee dan koekenbak :) :thumb:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#188 Geplaatst 04 augustus 2009 - 07:38

het zijn echt modellen :heart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#189 Geplaatst 04 augustus 2009 - 08:07

Ik heb het al naar Spanishke gePM'et , maar ik zal jullie ook op de hoogte houden.

Toen we net gingen slapen zag het er niet zo best uit.. Boris had er helemaal het sch*t aan dat Santos het lef had om op ZIJN krabpaal te slapen..

Die paal die bij ons in de slaapkamer staat is deze van Zooplus:
Geplaatste afbeelding

Bo heeft die al sinds hij klein was, en hij heeft natuurlijk vanaf dag 1 vanboven in het troontje gelegen. Maar ik moet eerlijk zijn, ik ben heel fier op Santos. Die had vrijwel onmiddellijk door dat dat zijn plaats niet was en hij laat Boris dus helemaal gerust daar op dat troontje. Santos die legt zich bovenop het kotje. :mrgreen: Er zit dus nog een verdiepje tussen. Maar Bo kon het gewoon niet accepteren.. Dus iedere keer dat kleine Santos erop lag, ging meneer ergens anders gaan mokken. Ik ben vannacht nog enkele keren opgestaan om Bo weer in de paal te leggen, maar een poezie kan je niet dwingen, dus ik heb uiteindelijk de strijd moeten opgeven. Toen ik in slaap viel, waren ze allebei niet meer in de slaapkamer O:) ... MAAAARRR.....

Vanmorgen om 5u55 doe ik mijn ogen open.. Kijk ik naar de paal.. En ik zie mijn twee poezies liggen :dancer: :dancer: :dancer: ! Bo op zijn troon, en Santos op het kotje.. Ik was zo blij. Mijn ochtend direct goed begonnen. :thumb:

Deze ochtend hebben ze wat achter elkaar gelopen in het appartement, Boris achter Santos, Santos achter Boris (vooral dat laatste is heel grappig, die grote dikke loebas in galop, en daar zo een klein ding achter :ha ) en nu zijn ze weer aan het slapen O:) .

Ik denk dat ik nu maar weer eens de keuken ga stofzuigen, want die is toch echt wel een ramp.. Dat grid was al niet te doen, maar nu nog eens met twee poezies :trance: Pff! En ik heb al gemerkt dat al die steentjes gewoon tussen de tenen van Bo hangen, en dan spreid hij zijn teentjes in de living, en valt er een halve kattenbak uit :louche: .

Bewerkt door Bibie, 04 augustus 2009 - 09:13.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#190 Geplaatst 04 augustus 2009 - 08:48

Is normaal hoor dat Boris daarvoor boos is. Hier moet Sillas het ook niet proberen om op het hoogste plaatsje te kruipen, maar mijn sloeber was nog niet zo heldhaftig en durfde nog niet echt hoog in de krabpalen te kruipen dus had daar niet zoveel problemen mee :d

Bibie, je weet wat je moet doen hé :) --> nieuwe krabpaal kopen met twee hoge ligplaatsjes :p
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#191 Geplaatst 04 augustus 2009 - 09:27

Als ik ze hier een snoepje geef, krijgen ze dat meestal op de krabpaal. En moet je ze dan zien zitten: Gabriël helemaal boven, dan Zita een plankje lager en Finn helemaal onderaan. Sorry hoor Finn.
Maar het gaat daar bij jullie gewoonweg fantastisch :heart: . En het is leuk he om zo op te staan :love4: .

Geplaatste afbeelding

janallem2
janallem2
  • 4.971 berichten
  • 6 katten

#192 Geplaatst 04 augustus 2009 - 11:17

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#193 Geplaatst 04 augustus 2009 - 11:25

Super prachtige foto's hoor en het gaat toch super goed hè, amai seg, het is precies dat Boris en Santos elkaar al jaren kennen. Dat gaat echt super dik in orde komen tussen die 2. ;)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#194 Geplaatst 04 augustus 2009 - 11:38

Fijn dat het goed begint te komen tussen die 2!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#195 Geplaatst 04 augustus 2009 - 11:40

Nog enkele fotootjes van deze ochtend.. Ze zoeken toch al regelmatig wat meer toenadering :mrgreen: zonder elkaar pijn te doen :thumb: Er worden geen nageltjes gebruikt.

De stevige linkse van Santos:
Geplaatste afbeelding

Santos die hopeloos om aandacht smeekt, en Bo die dringend iets anders te doen heeft:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Ik heb momenteel vooral de indruk dat Santos er volledig klaar voor is om dikke vriendschap te sluiten, maar ik denk dat Bo nog wat meer tijd nodig heeft. Daarstraks lag Bo op de tafel, en Santos ging er zich echt tegen leggen om wat te knuffelen denk ik, en Bo zette zich dan maar weer recht om hem op de andere kant van de tafel weer af te leggen.. Jammer.. Maar iedere seconde die hij het langer volhoudt vind ik toch al super! :thumb:

Bewerkt door Bibie, 04 augustus 2009 - 15:37.

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll