Spring naar inhoud

- - - - -
Ragdoll

Boris en Santos - in hun nieuwe woonst - p46 update: 7/8

• Log in om te reageren
710 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#226 Geplaatst 05 augustus 2009 - 19:32

Ooooh wat een leuke fotoreeks :jump: :dancer: We zijn hier zo blij dat Santos het daar zo goed doet, die ene foto dat ze tegen elkaar staan is hilarisch :lachen:
Het is duidelijk dat Bo'tje voorlopig de baas is, maar ik denk dat Santosje al zeer tevreden is dat grote broer heeft gespeeld met hem.
Dit duo is een perfect match :hart: :loveshower:

P.S: Waarom kan het nog niet eind september zijn :8 :wall:

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#227 Geplaatst 05 augustus 2009 - 19:38

Spanishke zei:

Ooooh wat een leuke fotoreeks :jump: :dancer: We zijn hier zo blij dat Santos het daar zo goed doet, die ene foto dat ze tegen elkaar staan is hilarisch :lachen:
Het is duidelijk dat Bo'tje voorlopig de baas is, maar ik denk dat Santosje al zeer tevreden is dat grote broer heeft gespeeld met hem.
Dit duo is een perfect match :hart: :loveshower:

P.S: Waarom kan het nog niet eind september zijn :8 :wall:

:ha De dagen gaan hier al snel genoeg voorbij , het zal snel eind september zijn :) .. Boris is al aan het bijdraaien. Ze hebben de hele middag naast elkaar geslapen :love: . Toch een leuk zicht :thumb: En zoals je kan zien op de foto's is het Santos die daar het gevechtje begonnen is en geen zin meer had om zich op de grond te werpen voor Bo ;) Dus ik stond te supporteren op de zijlijn :mrgreen: Dat kleine mannetje mag wat meer haar op zijn tanden hebben :)

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#228 Geplaatst 05 augustus 2009 - 19:47

Oh maar die foto dat Boris een likje geeft... Supervertederend :love3: :love3: :love3:

Geplaatste afbeelding

Guest_bianca7607_*
Guest_bianca7607_*

#229 Geplaatst 05 augustus 2009 - 22:07

:heart: :heart: :heart:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#230 Geplaatst 05 augustus 2009 - 22:13

Bibie zei:

:ha De dagen gaan hier al snel genoeg voorbij , het zal snel eind september zijn :) .. Boris is al aan het bijdraaien. Ze hebben de hele middag naast elkaar geslapen :love: . Toch een leuk zicht :thumb: En zoals je kan zien op de foto's is het Santos die daar het gevechtje begonnen is en geen zin meer had om zich op de grond te werpen voor Bo ;) Dus ik stond te supporteren op de zijlijn :mrgreen: Dat kleine mannetje mag wat meer haar op zijn tanden hebben :)

Ja voor jullie wel :p Jullie mogen echt van geluk spreken met Boris, de minimale tijd waarop hij Santos aanvaardt is echt verwonderlijk, ook al is het een Ragdoll. Ik had er wel een zeer goed gevoel bij, maar dat het op nog geen weekje zo zou boteren tussen die twee, durf je alleen maar dromen :love:
:ha :ha Staan supporteren op de zijlijn, super :thumb: Waarschijnlijk heb je hem stiekem ingefluisterd dat hij eens van zich moest beginnen afbijten of heb je het zwakke punt van Boris prijsgegeven ;) Is er een filmpje van die worstelmatch en van die fun activity board? :8 Wij zijn razend benieuwd en zo kan ik Simon ook eens laten zien wat hij nu moet missen doordat wij geen fun activity board hebben :a

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#231 Geplaatst 05 augustus 2009 - 22:57

Spanishke zei:

Ja voor jullie wel :p Jullie mogen echt van geluk spreken met Boris, de minimale tijd waarop hij Santos aanvaardt is echt verwonderlijk, ook al is het een Ragdoll. Ik had er wel een zeer goed gevoel bij, maar dat het op nog geen weekje zo zou boteren tussen die twee, durf je alleen maar dromen :love:
:ha :ha Staan supporteren op de zijlijn, super :thumb: Waarschijnlijk heb je hem stiekem ingefluisterd dat hij eens van zich moest beginnen afbijten of heb je het zwakke punt van Boris prijsgegeven ;) Is er een filmpje van die worstelmatch en van die fun activity board? :8 Wij zijn razend benieuwd en zo kan ik Simon ook eens laten zien wat hij nu moet missen doordat wij geen fun activity board hebben :a

Ik zal morgen in het daglicht eens een filmpje maken van het Activity Board :) . Als ik er snoepjes in verstop, heeft het veel succes :thumb: :mrgreen: . Van de worstelmatch is er geen filmpje, maar morgen zal er waarschijnlijk wel een rematch zijn, dus ik hou mijn camera bij de hand ;)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#232 Geplaatst 06 augustus 2009 - 11:13

:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#233 Geplaatst 06 augustus 2009 - 15:52

Ik ben echt jaloers dat die 2 al zo goed overeen komen

Geplaatste afbeelding

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#234 Geplaatst 07 augustus 2009 - 20:15

Wat een supergeweldig fotoverhaal!!!!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#235 Geplaatst 07 augustus 2009 - 22:00

Nog een kleine update, hier is het filmpje van het Activity Fun Board.. Het worstelfilmpje kunnen jullie in het "foto- en filmpjes"-onderdeel terugvinden :)

http://www.kattensit...d.html#bekijken

Alles gaat hier ondertussen nog goed, behalve dat ik dat "speel"gedrag toch een beetje in twijfel begin te trekken. Het lijkt wel alsof Boris hem knauwen geeft, en Santos begint na een tijdje toch te jammeren. Soms ben ik er zeker van dat ze gewoon aan het spelen zijn.. Maar soms.. Soms weet ik het niet goed.. Wat moet ik dan doen? Ze laten schrikken zodat het ophoudt?

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#236 Geplaatst 07 augustus 2009 - 22:15

Wat maak je toch een geweldige filmpjes en foto's, echt super.
Zit elke keer met een glimlach te kijken.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#237 Geplaatst 07 augustus 2009 - 22:53

ik blijf er bij,ik snap niet hoe jullie allemaal zo leuke foto's kunnen maken,
die van mij zien dat toestel en lopen weg of stoppen waarmee ze bezig zijn grrrrrrrrr

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#238 Geplaatst 07 augustus 2009 - 22:58

Was weer een leuk filmpke. ;) Tof hoe die twee zo goed overeen komen.

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#239 Geplaatst 07 augustus 2009 - 22:59

wat een leuk filmpe, ik had dat bord nog nooit gezien...wel leuk hoor!

Maar ik denk dat het wel goed komt met die twee, ze zijn al zo snel lief voorelkaar...de rangorde zal wel even gesteld worden ofzo, komt vast helemaal goed!!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#240 Geplaatst 07 augustus 2009 - 23:11

Dank je allemaal, dat is leuk om te horen :)

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll