Spring naar inhoud

- - - - -
Ragdoll

Boris en Santos - in hun nieuwe woonst - p46 update: 7/8

• Log in om te reageren
710 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#256 Geplaatst 08 augustus 2009 - 18:24

Leuke filmpjes

Geplaatste afbeelding

Guest_LovesGuusCharlie_*
Guest_LovesGuusCharlie_*

#257 Geplaatst 08 augustus 2009 - 21:20

Bibie zei:

Hier een filmpje.. Maar het is niet echt een juiste volledige weergave want ik was eigenlijk te laat met filmen. Boris had Santos hier al een tijdje "geplaagd". Hij bijt hem dan, maar ik denk niet dat hij heel hard bijt.. Maar ja, tis toch zo een klein ding. En zoals je ziet vond Santos het na een tijdje niet meer zo leuk :hug:

Kattensite-forum - - Geirriteerde Santos

Bij ons is dit juist hetzelfde!! Ben blij dat ik zie dat dat toch normaal gedrag is! Ik heb Charlie ook pas van vorige week zondag he, en ze zijn hier voor de rest eigenlijk heel lief tegen elkaar, ze gaan op elkaars kattenbakken, ze zoeken elkaar op, maar blijven wel niet bij elkaar :s , dat zal nog komen hoop ik, ze eten altijd gelijktijdig, .... maar die gevechtjes gebeuren ook, endan maak ik ook een hard geluid, dan stoppen ze ook niet altijd :)
de grote zoekt bij mij wel meer de kleine op dan andersom, dat moet nog komen hoop ik ook, en dat ze eens samen lekker liggen te slapen hoop ik dat ook nog komt!!!!!!!! :heart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#258 Geplaatst 09 augustus 2009 - 10:28

Bibie zei:

Ik heb ook al gedacht dat dat aaien niet zo'n goed idee is, maar ik vind dat zo zielig voor die kleine man. Dat grote monster stort zich met volle gewicht op dat kleine ventje, hij kan amper nog ademen :onzeker: :ha .. Okee, ik overdrijf zeker :) Het gaat hier over 't algemeen wel goed hoor. Ik heb ze vandaag zelf voor de eerste keer alleen gelaten (was gaan shoppen :mrgreen: ) voor een paar uurtjes .. Het was wel spannend binnenkomen.. "Halloooo, jongeeeuns, leven jullie nog?" Dan kwamen ze samen vanuit de slaapkamer gestapt, al rekkend en stretchend en geeuwend.. En ik mij maar zorgen maken :p

Leefde de slaapkamer nog? 8)

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#259 Geplaatst 09 augustus 2009 - 11:10

Joloka zei:

:ha :ha :ha

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#260 Geplaatst 09 augustus 2009 - 11:29

Joloka zei:

:mrgreen: :mrgreen: Ja hoor, op een paar plukken haar en kattenbakkorrels op het bed na was er niet zoveel verplaatst ;)

Geplaatste afbeelding

janallem2
janallem2
  • 4.984 berichten
  • 6 katten

#261 Geplaatst 09 augustus 2009 - 14:37

:heart: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#262 Geplaatst 10 augustus 2009 - 19:26

Is zo stil? :louche:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#263 Geplaatst 10 augustus 2009 - 19:39

Joloka zei:

Is zo stil? :louche:

die zijn met zen allen uitgeld aan het genieten ;)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#264 Geplaatst 10 augustus 2009 - 23:51

Hoe is het met je lieverdjes??

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#265 Geplaatst 11 augustus 2009 - 00:40

Ik zal morgen nog eens een update-je maken met fotootjes. Maar het gaat hier heel goed hoor! Santos weegt 2 kg nu. Bij iedere 100g extra is het hier feest, want dan kan hij weer een beetje meer tegen die dikke loebas op :ha . De gevechtjes verminderen, en ze zoeken elkaar echt al op :thumb: .

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#266 Geplaatst 11 augustus 2009 - 02:19

Als ik dat zo zie, das net hetzelfde als toen Mona hier pas was. Die kon ook af en toe eens goed jammeren zodat wij zouden tussenkomen en dan zodra we ons omdraaiden ging ze wel telkens zelf Luca terug opzoeken en hem plagen :x Hoort er allemaal bij hoor, gaat echt wel goed ;)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#267 Geplaatst 11 augustus 2009 - 10:51

Nog eens een uitgebreide update :) : (ik wou het ook niet iedere dag doen, want anders verveel ik jullie misschien met al die foto's :mrgreen: . Trouwens er gebeurt ook niet iedere dag echt iets speciaal O:) )

Poseren op de zetel:
Geplaatste afbeelding

Nog een close-up (wat kan mijn mannetje toch goed poseren ;) )
Geplaatste afbeelding

Samen spelen met het tentje:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Boris denkt er het zijne van "Pffft.. Aansteller"
Geplaatste afbeelding

Samen op de paal
Geplaatste afbeelding

Mijn mooie man waar ik heel fier op ben: (weten jullie dat Santos zelf van zijn natvoer mag snoepen :catscratchhead . Het enige ding waarvan ik echt dacht dat hij hebberig over zou zijn..Maar nee, Santos mag -terwijl Boris aan het eten is- zijn hoofd wegduwen en zelf het natvoer opeten. Op dat moment grijp ik wel in natuurlijk :mrgreen: )
Geplaatste afbeelding

Santos leert stoute manieren:
Geplaatste afbeelding

Wat ons ook heel erg opvalt is dat Santos veel anders gebouwd is, dan Boris was als kitten. Santos heeft lange en smalle poten. Ik zal eens een vergelijking maken :mrgreen:
Santos op 14 weken (met lange smalle poten):
Geplaatste afbeelding

Boris op 14 weken (met korte dikke poten):
Geplaatste afbeelding

Samen poseren (wat zijn ze daar toch zo goed in):
Geplaatste afbeelding

Ook heb ik de voorbije dagen een foto proberen nemen van een boze poezie voor de wedstrijd van de maand.. Pfft! Niet makkelijk want meestal staan de cat fights 's avond op het programma, met een hele boel onderbelichte foto's als gevolg.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Zien jullie nu waarom ik 's avonds niet graag fotografeer? Ik heb zelf bij die laatste van Boris de rode ogen moeten zwart maken. O:)

Nog enkele foto's
Mijn mooie grote man...
Geplaatste afbeelding

... wordt hier zwaar mishandeld
Geplaatste afbeelding

Maar na iedere trap, kan hij nu wel uithuilen bij kleine broer :mrgreen:
Geplaatste afbeelding

Voila,  dat waren de fotootjes van vandaag!

Het vechten betert dus echt wel. Ze zoeken elkaar ook constant op. Als de ene bijvoorbeeld in de badkamer zit, dan zal de andere hem gaan zoeken.. Ze zijn nooit echt apart, in een andere kamer. Boris voelt zich meer ontspannen, Santos die heeft zich nooit gestressed gevoelt :mrgreen:

Wat mij wel opvalt is dat Boris veranderd is, en ik vraag me af of dit nog goed komt? Hij is veel minder aanhankelijk ten opzichte van mij. Vroeger volgde hij mij, wou hij bij mij zijn, bij mij liggen. Als ik op de laptop zat, lag hij op de bureau te slapen, liefst tegen de laptop of met een poot op de laptop. Nu ligt hij op de kast of op de grond. Als we gingen slapen, lag hij in bed, nu ligt hij op zijn krabpaal. Vroeger werd ik soms wakker van een spinnende Boris die naast mijn hoofd zat en me aanstaarde, nu doet hij dat niet meer. Spinnen doet hij wel nog wanneer het bijna etenstijd is, O:) maar anders ook niet meer. De laatste dagen hebben we 's avonds naar een filmpje gekeken, en Santos die kwam zich echt bij ons leggen, naast de zetel, of in de zetel, of op de salontafel.. Maar Boris die lag alweer op de kast. Ik mis wel een beetje zijn oude zelf en ik vraag me af of hij weer terug kan worden zoals hij was. Ik ben er een beetje bang voor, aangezien ik wel merk dat hij minder gespannen is, en dat hij Santos accepteert, maar toch toont hij geen affectie meer ten opzichte van ons.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#268 Geplaatst 11 augustus 2009 - 11:02

Geweldige foto's! :loveshower: :loveshower:
Toen Ward er bijkwam hebben we Wannes een week bijna niet gezien, die was echt boos op ons, tmanneke.. Daarna begon hij te verbroederen met Ward en zag hij ons niet staan. En nu zijn we terug allemaal dikke vriendjes :) Hij loopt weer constant achter onze kont aan met Ward aan zijn zij :LOL:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#269 Geplaatst 11 augustus 2009 - 11:06

Amelie zei:

Geweldige foto's! :loveshower: :loveshower:
Toen Ward er bijkwam hebben we Wannes een week bijna niet gezien, die was echt boos op ons, tmanneke.. Daarna begon hij te verbroederen met Ward en zag hij ons niet staan. En nu zijn we terug allemaal dikke vriendjes :) Hij loopt weer constant achter onze kont aan met Ward aan zijn zij :LOL:

Oooh, daar hoop ik echt op :) , want nu mis ik hem wel... Santos die loopt wel achter ons aan.. Deze ochtend werd ik wakker en lag hij naast mijn hoofd, hij wilt ook al op de bureau als ik op de laptop zit etc..

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#270 Geplaatst 11 augustus 2009 - 11:27

Ik denk niet dat je teveel updates en foto's kan geven van dit leuke duo. :twisted:
Het zijn weer erg leuke foto's Bibie!

Ik zou Boris wat extra aandacht geven. Zo doe ik het ook altijd als er een nieuwe poezel bij komt.

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll