Spring naar inhoud

- - - - -
Ragdoll

Boris en Santos - in hun nieuwe woonst - p46 update: 7/8

• Log in om te reageren
710 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#346 Geplaatst 24 augustus 2009 - 00:44

Super schattig!!

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#347 Geplaatst 24 augustus 2009 - 10:49

ooooh, zo lief die 2 :love4:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#348 Geplaatst 24 augustus 2009 - 11:32

Oh hoe lief!
Geplaatste afbeelding

Guest_bianca7607_*
Guest_bianca7607_*

#349 Geplaatst 24 augustus 2009 - 12:53

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#350 Geplaatst 24 augustus 2009 - 14:16

:LOL: :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_angela1983_*
Guest_angela1983_*

#351 Geplaatst 25 augustus 2009 - 20:10

Wat een lieve foto's! :love3:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#352 Geplaatst 26 augustus 2009 - 17:24

Nog enkele solo fotootjes van Santos. (Boris lag rustig zijn dutje te doen :mrgreen: )

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#353 Geplaatst 26 augustus 2009 - 17:26

Ooooooooooooooh wat een mooie jongen is Santos aan't worden, echt wel, ik ben jaloers!!! O:)
Zijn kleurtje begint prachtig te worden en hij is echt al zo gegroeid, hoe is het met zijn gewicht eigenlijk?

Die laatste foto met zijn egeltje :love: :loveshower: ik ben heel blij dat ik dat bij het kittenpakket gestoken had, hij leek er zo schattig mee en deze foto is daar het levende bewijs van :love4: is dat zijn lievelingsspeeltje van zijn pakketje of verkiest hij toch dat libelletje? of dat octopusje? :ha
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#354 Geplaatst 26 augustus 2009 - 17:37

Spanishke zei:

Ooooooooooooooh wat een mooie jongen is Santos aan't worden, echt wel, ik ben jaloers!!! O:)
Zijn kleurtje begint prachtig te worden en hij is echt al zo gegroeid, hoe is het met zijn gewicht eigenlijk?

Die laatste foto met zijn egeltje :love: :loveshower: ik ben heel blij dat ik dat bij het kittenpakket gestoken had, hij leek er zo schattig mee en deze foto is daar het levende bewijs van :love4: is dat zijn lievelingsspeeltje van zijn pakketje of verkiest hij toch dat libelletje? of dat octopusje? :ha

Hij weegt nog altijd niet heel erg veel: op dit moment weegt hij 2,4 kg. Maar van zodra zijn buikje zal opgelost zijn, zal hij zijn groeispurtje wel krijgen. ;) Bij Boris dachten we ook dat hij te weinig bijkwam in het begin.. En kijk nu :trance: .

Zijn lievelingsspeeltje is met grote voorsprong het libelletje. Daarmee kan je hem altijd verleiden tot een spelletje :) . De kubusjes zijn ze hier allebei ook heel erg gek van. Momenteel staan er zelf twee in onze living, ik moet ze dan ook constant weer recht trekken omdat ze plat geduwd en gerold zijn :ha . En de Dragonfly natuurlijk! Boris moet daar nochtans echt niet van hebben, maar Santos begint te kwetteren als hij het ziet :ha .

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#355 Geplaatst 26 augustus 2009 - 17:45

Bibie zei:

Hij weegt nog altijd niet heel erg veel: op dit moment weegt hij 2,4 kg. Maar van zodra zijn buikje zal opgelost zijn, zal hij zijn groeispurtje wel krijgen. ;) Bij Boris dachten we ook dat hij te weinig bijkwam in het begin.. En kijk nu :trance: .

Zijn lievelingsspeeltje is met grote voorsprong het libelletje. Daarmee kan je hem altijd verleiden tot een spelletje :) . De kubusjes zijn ze hier allebei ook heel erg gek van. Momenteel staan er zelf twee in onze living, ik moet ze dan ook constant weer recht trekken omdat ze plat geduwd en gerold zijn :ha . En de Dragonfly natuurlijk! Boris moet daar nochtans echt niet van hebben, maar Santos begint te kwetteren als hij het ziet :ha .

2,4kg is goed hoor. Hij is niet de grootste van de jongens, maar hij zal zijn groeischeut nog wel krijgen denk ik :)
Oh fantastisch dat dat libelletje nog steeds zijn favoriet is, ik merkte daarin ook een grote onderscheiding. Had er 2 moeten bijsteken :wall: Jaja de Dragonfly, geweldig leuk dat hij nog steeds kwettert, ik vind het zo enorm schattig. Mistypoes doet dat ook :love: :love4:

Wat ik nog wou zeggen: Zijn oogjes komen beter uit nu hij een donkerder kleurtje aan't krijgen is :loveshower: je merkt wel een groot verschil nu tussen hem en zijn zusje, zij is lichter

Bewerkt door Spanishke, 26 augustus 2009 - 17:47.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#356 Geplaatst 26 augustus 2009 - 17:54

Wat een knapperd is hij aan het worden!!! :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#357 Geplaatst 26 augustus 2009 - 18:48

:heart: :love3: :heart: :thumb:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#358 Geplaatst 26 augustus 2009 - 18:48

Hij is heel mooi..en hij groeit echt snel!

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#359 Geplaatst 26 augustus 2009 - 20:10

wat is hij mooi!
na mijn examens ga ik toch eens om de kubusjes komen hoor ^^

en ik heb precies hetzelfde speelgoed-egeltje :LOL:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#360 Geplaatst 26 augustus 2009 - 20:39

Aldhissla zei:

wat is hij mooi!
na mijn examens ga ik toch eens om de kubusjes komen hoor ^^

en ik heb precies hetzelfde speelgoed-egeltje :LOL:

:ha :ha Kom maar langs! Ze liggen hier nog altijd mooi (ongeopend) te wachten :)

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll