Spring naar inhoud

- - - - -

architect niet gebeld!!!!!! pfffffffffff

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:13

zoals jullie wel weten heb ik dus mijn samenwerking met mijn architect gestopt hé
Ik had een nieuwe gecontacteerd : degene die samenwerkt met mijn aannemer. verleden week had ik hem gebeld en alles verteld en hij ging me bellen als hij nog een gaatje had voor den 28 augustus
Natuurlijk nog altijd nikske van gehoord hé. papa zegt dat diene vent ook in bouwverlof is (zou wel kunnen want toen ik hem belde kreeg ik zijn dochter (denk ik toch) aan de lijn eerst
Vermits we ni veel tijd meer hebben om alles op poten ze zetten (omdat ik einde september wil starten) moet er toch wel in gang geschoten worden !!!!!!!!!!!!!
allee, waarom zegt diene dat dan : dat hij me zou bellen als hij nog een gaatje heeft, terwijl diene op verlof gaat???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
zou k maandag es terugbellen naar hem? ik wil langs ene kant hem het ni beu maken natuurlijk, want ik heb echt nen andere nodig (en liefst hem, dan is er geen gezeur meer ts aannemer en architect)
langs den andere kant heb ik dan weer zoiets van : laat diene ni gerust hé, bel daar maar ene

dus mensen, speel es effe mijne partner op de moment :oops: : wat zouden jullie doen? bellen dinsdag of wachten tot het bouwverlof achter de rug is?

(k vind het zo ambetant dat ik diene vent ga moeten zeggen : ik bel nog es effe want ik denk dat ge me vergeten zijt. dat komt zo raar over hé?
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:38

tash zei:

zoals jullie wel weten heb ik dus mijn samenwerking met mijn architect gestopt hé
Ik had een nieuwe gecontacteerd : degene die samenwerkt met mijn aannemer. verleden week had ik hem gebeld en alles verteld en hij ging me bellen als hij nog een gaatje had voor den 28 augustus
Natuurlijk nog altijd nikske van gehoord hé. papa zegt dat diene vent ook in bouwverlof is (zou wel kunnen want toen ik hem belde kreeg ik zijn dochter (denk ik toch) aan de lijn eerst
Vermits we ni veel tijd meer hebben om alles op poten ze zetten (omdat ik einde september wil starten) moet er toch wel in gang geschoten worden !!!!!!!!!!!!!
allee, waarom zegt diene dat dan : dat hij me zou bellen als hij nog een gaatje heeft, terwijl diene op verlof gaat???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
zou k maandag es terugbellen naar hem? ik wil langs ene kant hem het ni beu maken natuurlijk, want ik heb echt nen andere nodig (en liefst hem, dan is er geen gezeur meer ts aannemer en architect)
langs den andere kant heb ik dan weer zoiets van : laat diene ni gerust hé, bel daar maar ene

dus mensen, speel es effe mijne partner op de moment :oops: : wat zouden jullie doen? bellen dinsdag of wachten tot het bouwverlof achter de rug is?

(k vind het zo ambetant dat ik diene vent ga moeten zeggen : ik bel nog es effe want ik denk dat ge me vergeten zijt. dat komt zo raar over hé?

Pfff, zou ik me niets van aantrekken, jij bent de klant he, beetje assertiviteit mag wel :LOL:
Maar goed, het is inderdaad bouwverlof en de meeste architecten werken dan niet.

Trouwens als je toch nog een andere architect zoekt, dan gooi ik even mijn vriend de ir-arch in de aanbieding. Die loopt zich toch te vervelen tijdens zijn bouwverlof :LOL:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#3 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:39

als hij echt in bouwverlof is zal je er niets aan kunnen doen, dan zal je moeten wachten, maar een telefoontje kan nooit kwaad. misschien is hij het echt vergeten.
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:44

Ik zou ook wel even snel durven bellen.. Kan nooit kwaad

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#5 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:51

Het zit je echt niet mee hè i.v.m met je verbouwingen, Je zult ook wel blij zijn als heel dat gedoe achter de rug is. Gewoon bellen seg, klant is koning. :LOL:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:55

haha, ja maar ik ben nog geen klant hé, k heb nog geen contract met diene man, niets eigenlijk
ik moet mijn papieren binnen gaan brengen van de vorige architecten en dan gaat er gepraat worden, du ik heb nog niets ondertekend
anders kan ik natuurlijk den druk op de ketel verhogen hé maar nu moet ik me inhouden en wat schone woorden geven of diene mens zegt tegen mij : kinneke zoekt u maar nen andere architect en dan zit ik nog verder van huis af natuurlijk :trance: :trance:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#7 Geplaatst 25 juli 2009 - 21:57

Hier kan ik onze aannemer ook niet bereiken hoor in bouwverlof..heb al proberen bellen, mails sturen maar het zal wachten worden tot na bouwverlof..

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 26 juli 2009 - 08:02

Ik heb al heel veel mensen die in de bouw werken, horen vertellen dat ze enkel langs gaan bij mensen die heel veel zagen en zagen en zagen. Assertief zijn dus!!!

Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#9 Geplaatst 26 juli 2009 - 08:25

ik zou bellen , en als hij niet opneemt een mail versturen met een leesbevestiging , zo weet je zeker of hij het gelezen heeft of niet
ik denk wel dat ze op bouwverlof zijn hoor , die van ons is ook in verlof

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 26 juli 2009 - 08:49

tja, dan had hij wel ni moeten zeggen dat hij me zou bellen als hij een gaatje heeft voor de 28e :evil:
wat ne nest toch!!!!! ik zal maar zelf bellen dan weer zeker maandag of dinsdag!!!!!
verdoeme hé, van de moment dat ik daar mee gestart ben met die verbouwingen is alles wa kon tegenslagen en mislopen al misgelopen!!!!!!!
plannen afgekeurd, verschrikkelijk dure architecten (blijkbaar), miserie met vergaderingen ts architect en aannemer, aannemer die zegt gene architect nodig te hebben nar goedkeuring stedenbouw, samenwerking gestopt met die mannen (als k die liet doen was k gegarandeerd nog een miljoeneke meer kwijt!!!!) , dan blijkbaar toch nen architect nodig, en nu da, jawadde
de vette jaren mogen eraan komen zulle, t zijn al meer dan zeven magere geweest!!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 26 juli 2009 - 09:03

tash zei:

tja, dan had hij wel ni moeten zeggen dat hij me zou bellen als hij een gaatje heeft voor de 28e :evil:
wat ne nest toch!!!!! ik zal maar zelf bellen dan weer zeker maandag of dinsdag!!!!!
verdoeme hé, van de moment dat ik daar mee gestart ben met die verbouwingen is alles wa kon tegenslagen en mislopen al misgelopen!!!!!!!
plannen afgekeurd, verschrikkelijk dure architecten (blijkbaar), miserie met vergaderingen ts architect en aannemer, aannemer die zegt gene architect nodig te hebben nar goedkeuring stedenbouw, samenwerking gestopt met die mannen (als k die liet doen was k gegarandeerd nog een miljoeneke meer kwijt!!!!) , dan blijkbaar toch nen architect nodig, en nu da, jawadde
de vette jaren mogen eraan komen zulle, t zijn al meer dan zeven magere geweest!!!!

Bouwen en verbouwen is altijd grijs haar krijgen. :hug: . Nog even doorzetten en dan kan je genieten van alles!!!

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 26 juli 2009 - 10:46

Ik vrees dat hij ook mee is op bouwverlof. Hij zal je misschien wel nog bellen, maar na het bouwverlof. Nu vind ik wel dat hij dat duidelijker had mogen zeggen.
Iets meer in de aard van 'ik zal je bellen, maar als je mij niet hoort voor het bouwverlof zal het helaas pas erna zijn'.
Ik zou nog één keer proberen te bellen. Indien antwoordapparaat of iemand anders aan de lijn zou ik gewoon mijn excuses aanbieden dat je nogmaals stoort, maar dat de architect gezegd had te bellen en dat je hem nog steeds niet gehoord hebt en dat je niet zeker bent of hij nu ook in 'bouw'verlof is. Als hij in verlof is, zullen ze het wel zeggen en zou ik gewoon nog eens bellen na het bouwverlof.

Jij ben inderdaad klant, maar aan de andere kant zou ik toch wel vriendelijk blijven en tonen dat je verstaat dat hij misschien in verlof is, maar dat dit niet duidelijk was voor jou en wat ongeduldig zit te wachten achter een telefoontje van hem.

Veel geluk!
Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#13 Geplaatst 26 juli 2009 - 10:51

Het is inderdaad nog een weekje bouwverlof... Mijne man zit ook in den bouw en volgende week maandag zit zijn verlof er weeral op ;)

poezemannen zei:

Hier kan ik onze aannemer ook niet bereiken hoor in bouwverlof..heb al proberen bellen, mails sturen maar het zal wachten worden tot na bouwverlof..

De Mario?? Jaja die zal wel zitten/liggen zonnen in één of ander land... Heb je er nu nog van gehoord (voor het bouwverlof)??

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 26 juli 2009 - 10:55

zwijg mij van architecten.... wij zijn van plan een dubbele garage te zetten... mijn man had alles al klaar zelf uitgetekend ed.. moest alleen nog goedkeuring hebben van een architekt dan de papieren binnen op de gemeente voor goedkeuring.. papieren zitten nu al meer dan twee maanden in zijn handen.. ongeveer twee weken geleden belde mijn man nog eens naar hem (was geen bouwverlof nog)hij beloofde de papieren binnen te doen op maandag... wij geloofden hem.. later in die week belde mijn man naar de gemeente (we kennen die persoon die erover gaat) deze zei dat ze nog niets had ontvangen.... mijn man belde terug naar de architect bleek hij nou voor 3 weken in verlof te zijn..... dus aub zwijg me over architecten :evil:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 26 juli 2009 - 11:45

Ik zou gewoon bellen hoor,je blijft toch netjes..
Geplaatste afbeelding