Spring naar inhoud

* * * - - 9 stemmen

Wist je dat...

• Log in om te reageren
25370 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#1 Geplaatst 23 mei 2012 - 13:44

Ik heb het gezien op een ander forum en vind het wel leuk, de 'wist je dat' topic, een topic waar mensen af en toe weetjes komen plaatsen over hun gewone  dagdagelijkse leven, kunnen leuke dingen zijn of minder leuke dingen of gewoon heel gewone dingen die niet persé goed of slecht zijn maar gewoon dingen die je eens wil vertellen.
Op die manier leer je mensen beter kennen door te delen in hun dagdagelijkse leven (alé dat vind ik toch)
Ik ben maar een saaie piet en heb niet veel wetenswaardigsheden maar zal beginnen

Wist je dat

de zon hier net komt piepen en het hier heel mooi weer begint te worden

Ik straks al de kussens en dekens voor de poezels ga buitenleggen zodat zij ook nog eens kunnen genieten van de zon, gisteren vonden ze het ook heel plezant

Ik me zelf ook lekker in de kattenren ga zetten met een goed boek ipv te staan kuisen

Ik onzen diddl iedere dag paar keer moet aerosollen , hij heeft problemen met vastzittend snot en als het aerosollen niet opbrengt moet hij onder narcose worden gebracht om te kijken of hij poliepen heeft zitten (die dan moeten verwijderd worden), als er snot vastzit in zijn sinussen gaat dat ook verwijderd worden en er zou een tandje moeten getrokken worden en tandsteen worden verwijderd

Ik heel nerveus ben voor het onder narcose gaan, diddl heeft hcm (hartaandoening) en onder narcose gaan is gevaarlijk voor hem.
Maar het is afwachten tot vrijdag vooraleer we weten wat er nu gaat gedaan worden

Ik maandag met mijn schoonmoeder op trot ben geweest naar de markt in Dendermonde. Ze heeft heel wat jaren heel lelijk tegen me gedaan maar doet de laatste tijd toch haar best om met me overeen te komen en t is toch leuker als je kan overeenkomen met iemand ipv constant spanningen te hebben...

Ik iedereen een leuke dag toewens
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#2 Geplaatst 23 mei 2012 - 13:58

trouwens nu ik er aan denk

Wist je dat

er iedere maandag op vitaya een programma wordt uitgezonden over het bakken van de meest fantastische (en heel dure) taarten voor vanalle gelegenheden en ik me daar iedere keer zit aan te vergapen
Ik heb een hekel aan koken en ben ook een complete keukenkluns en ik eet bovendien ook niet graag taart maar ik ben dol op taarten kijken en voor de mensen die ook graag taarten kijken kan ik het programma van harte aanbevelen.
Het wordt ook nog op een andere dag herhaald maar weet niet zeker welke dag precies, ik denk zaterdag maar ik kan mis zijn.
De taarten uit de de laatst uitgezonden aflevering waren in ieder geval de mooiste die ik al gezien had...
Ik kreeg er zowaar zin van om zelf te beginnen bakken maar zal dat halve trouwboek maar besparen :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

furrball
furrball
  • 553 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 23 mei 2012 - 14:10

Wist je dat...

Ik eigenlijk het gras moet afrijden omdat het in ons waterig belgië eindelijk ne keer mooi weer is en dat ik te lui ben om eraan te beginnen.

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#4 Geplaatst 23 mei 2012 - 14:13

wist je dat

je het toch beter vandaag zou doen furrbal want t gaat de rest van de week niet zo mooi weer meer zijn volgens het weerbericht

Ik halve trouwboek dan maar een kordaat schopje in het achterwerk geef en hem de tuin instuur ;) :LOL:
Geplaatste afbeelding

furrball
furrball
  • 553 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 23 mei 2012 - 14:16

:LOL: :LOL:

Wist je dat...
dankzij de goeie tip van lathyrus deze meid haar luie kont gaat opheffen en gaat maaien.
Bedankt voor de schop in mijn kont. (off-topic)
Oh en ik merk dat ik niet de enige ben, die je "motiveert" om eraan te beginnen

Bewerkt door furrball, 23 mei 2012 - 14:17.
Reden van bewerken: iets vergeten

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#6 Geplaatst 23 mei 2012 - 14:18

Wist je dat

Ik vandaag ook het gras mag afrijden, en nog moet stofzuigen.
Maar achteraf ga ik me op het terras buiten zetten met mijn boek "the horse wisperer"

en daarna

late namidag lekker wandelen met de hondjes.

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#7 Geplaatst 23 mei 2012 - 14:24

Wist je dat

ik het stofzuigen ga uitstellen tot het slechter weer is, in ons klein belgenlandje heb je toch meer regen dan mooi weer, dus nog tijd en gelegenheid genoeg om te stoffen en te kuisen ;) .
Ik heb mezelf voorgenomen om mezelf regelmatig eens wat leuks te gunnen, to keep up the moral and the good spirit ;)

ik dat eigenlijk best wel moeilijk vind om te doen, werk laten liggen en zelf iets leuks doen, het stof ligt nu ook te lonken maar ik ga het toch negeren, het ligt er morgen ook nog...

ik blij ben dat ik toch iemand heb kunnen motiveren :) , halve trouwboek is toch minder blij met mijn gemotiveer :LOL: :LOL: :LOL:

ik catherine veel lees -en wandelplezier toewens

je hier niet off topic kan gaan furrbal  ; )

Bewerkt door lathyrus, 23 mei 2012 - 14:25.

Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.579 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 23 mei 2012 - 14:34

Wist je dat

* Ik vandaag een hele dag thuis ben en nog niets heb gedaan.  Ok, ik ben effe naar de RVA geweest om een papier en heb de living gestofzuigd, de kinderen naar school gebracht en gaan halen (met de fiets) en nu bijna 2 u weg ben geweest naar de fun voor een cadeautje?
Dat lijkt veel, maar ik heb voor de middag 3 u hier op de site gezeten :oops:

* het hier uitziet als Bagdad en dat ik hier doodleuk zit te typen?

* ik dat probleem elke week heb? :o :knuppel:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.579 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 23 mei 2012 - 14:37

Wist je dat

Ze dat vermist kindje van 4 terug hebben gevonden?  Gewurgd door haar moeder, in stukken gesneden en in de diepvries gestoken :censored:

Bewerkt door Evyke81, 23 mei 2012 - 14:37.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 23 mei 2012 - 15:06

Wist je dat

- ik vandaag terug begonnen ben met mijn vreselijke buikspieroefeningen? Ocharme mijn
spiertjes, je ziet ze niet, maar ik voel ze wel.

- hier 2 volle wasmanden staan die ik nog moet strijken?

- dat ik die ga laten staan en even van het goei weer ga profiteren?

Bewerkt door Grietv, 23 mei 2012 - 15:08.

Groetjes Griet en knufs van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

Ik kwam, ik spon en overwon... :catwalk

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#11 Geplaatst 23 mei 2012 - 15:06

Wist je dat

het gewoon vreselijk is wat er met dat kindje is gebeurd :( , ik begrijp niet waarom sommige mensen zulke dingen doen, als er een probleem is met je kinderen en je wil ze niet meer om de 1 of de andere reden gun hen dan tenminste een goed leven bij iemand anders en geef hen dan op voor adoptie ofzo...

Ik vind dat je toch al veel gedaan hebt Evy, voor mij is dat toch veel en je nu dat het schoon weer is er ook beter wat zou van genieten ;) ipv te denken aan wat je allemaal nog moet doen.
Als je eens een dagje niet moet gaan werken moet je het toch ook niet volproppen met vanalle bezigheden...(ik moet niet spreken eigenlijk, ik deed vroeger hetzelfde hoor, maar nu zou ik toch mijn best doen om dat niet meer te doen als ik terug evenveel zou kunnen als vroeger)

ik het leuk vind dat er toch wat wist je datters op de proppen komen :d :d :d
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#12 Geplaatst 23 mei 2012 - 15:08

Wist je dat

ik ook buikspieroefeningen probeer te doen om mijn verloren buikspieren terug te vinden :LOL: maar ik tot nu toe geen succes heb :oops: , ik hoop dat jij meer succes hebt Griet

je groot gelijk hebt dat je van het mooie weer gaat genieten en die strijk gaat laten staan
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 23 mei 2012 - 15:15

Wist je dat:

Ik al een hele morgen op jacht ben naar mijn zwervertjes om ze te behandelen met Frontline.
Ik er nog niet veel gevonden heb met dat warme weer. :catscratchhead
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 23 mei 2012 - 15:20

Wist je dat :
ik vandaag met Nette en Daisy bij de DA ben geweest voor hun jaarlijkse controle en alles was prima in orde :dance:

ik handschoenen moest vragen om Daisy vast te houden, want ze was woedend op de DA en wilde in mijn handen bijten O:)

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#15 Geplaatst 23 mei 2012 - 15:24

Wist je dat

ik dat heel lief vind dat je zwervertjes behandeld tegen vlooien Mauricke , ze gaan misschien tevoorschijn komen als het vandenavond wat afkoelt

Ik heel blij ben dat alles in orde is met je poezels peggy

ik hier blijf plakken maar ik me nu echt ga buitenzetten met mijn boek en ik straks nog wel eens kom terugkijken , ik moet me losscheuren van de wist je datters ;)
Geplaatste afbeelding