Spring naar inhoud

* * * - - 11 stemmen

Wist je dat...

• Log in om te reageren
29735 reacties op dit onderwerp
Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 23 mei 2012 - 15:27

Evyke81 zei:

Wist je dat

Ze dat vermist kindje van 4 terug hebben gevonden?  Gewurgd door haar moeder, in stukken gesneden en in de diepvries gestoken :censored:

Wist je dat... ik dit nog niet wist en hier helemaal van walg nu :misselijk:
banner

Fietje26
Fietje26
  • 6.733 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 23 mei 2012 - 15:36

Wist je dat ... Ik een super rustige dag op het werk heb en mijn telefoon nog maar 1 keer gerinkeld heeft. Terwijl ik die op een gemiddelde werkdag toch ontelbare keren hoor.
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 23 mei 2012 - 16:11

Wist je dat

- ik al weken op zoek ben naar een simpel zwart kort rokje?

- en dat ik dat net in mijn kleerkast heb gevonden?
Groetjes Griet en knufs van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

Ik kwam, ik spon en overwon... :catwalk

Carowlina
Carowlina
  • 8.182 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 23 mei 2012 - 16:35

Wist je dat:

- Ik straks weer met paardlief ga trainen op de club voor de achttal wedstrijden. Ben gepromoveerd tot kopvrouw van het achttal :)
- Ik zwaar verbrand ben aan mijn arm (zonnebrand) en dus van onder tot boven een soort van "verband" draag met gaatjes in (zonnebrand mag je niet volledig afdekken)
- Ik begin deze week nog een stamp heb gehad op dat verbrand en dat dus vreselijk pijn deed.

Sabine2
Sabine2
  • 8.641 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 23 mei 2012 - 16:59

Wist je dat

* ik vorige week een stuk examen Spaans had: luisteroefening. Vanavond deel 2 van de luisteroefening uit dat boekje
* ik dat boek via audible.com gedownload heb op mijne computer en die beluisterd heb & de .pdf gelezen :x
* ik nu daardoor in het zonneke in mijn hyacinth-bucket zetelkes ne lekkere jupiler kan drinken ipv Spaans studeren :x :x :x

Armani
Armani
  • 15.734 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 23 mei 2012 - 17:38

Sabine2 zei:

* ik nu daardoor in het zonneke in mijn hyacinth-bucket zetelkes ne lekkere jupiler kan drinken ipv Spaans studeren :x :x :x

:slach: :slach:

erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 23 mei 2012 - 18:33

wist je dat

ik ook zenuwachtig ben omdat mijn Fluppie morgen gecastreerd wordt
ik nu lekker nog een beetje van de zon ga genieen

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 23 mei 2012 - 20:27

Wist je dat ...

- Ik nooit problemen heb met slecht weer, maar ik enorm slecht kan tegen dit benauwde weer
- Ik morgen nog moet werken, en dan lekker een paar daagjes vrij heb.
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#24 Geplaatst 23 mei 2012 - 20:54

wist je dat

ik grumpje een leuk verlof toewens

ik niet wist dat je verband mag doen rond een brandwonde carowlina en ik hoop dat het snel genezen is, dat moet serieus pijn gedaan hebben toen je daar een stamp op kreeg

de castratie wel vlot zal verlopen erika maar ik zou ook zenuwachtig zijn

ik hoop dat de jupiler gesmaakt heeft sabine

een mens soms meer heeft dan ze zelf beseft griet , ik haal ook regelmatig leuke verrassingen uit mijn kast

het leuk is dat je een rustig telefoondagje hebt gehad op je werk fietje

het inderdaad walgelijk is van dat kindje liz

ik buiten in de ren op het luchtmatrasje in slaap ben gevallen en de kinders hier ondertussen t één en t ander hebben uitgestoken en ik nu doodongerust ben...

Er een flesje lycomusil (om onzen diddl te aerosollen) op de keukenkast stond, dat was al opengebroken, en terwijl ik lag te slapen heeft 1 van de poezels het van de kast gestampt en is er dan mee beginnen spelen, we hebben het later in de living teruggevonden.
Maar er is dus een stuk van anderhalve centimeter van glas van dat flesje verdwenen.
En ik ben zo bang dat onze Ramses dat heeft opgegeten, die eet letterlijk alles op.
Ik heb naar de dierenarts gebeld en die zegt dat het volgens hem onmogelijk is dat Ramses dat heeft opgegeten zonder daar onmiddellijk van te beginnen bloeden, het zou onmogelijk zijn dat hij het binnengewerkt heeft en het nu in zijn darmen zit en daar dan wondes gaat veroorzaken.
Maar ik ben zo bang, ik denk dat ik deze nacht geen oog ga toedoen, teveel schrik dat ramses het toch heeft binnengekregen (we vinden dat stuk glas nergens terug, waar is het dan) en hij een bloeding gaat krijgen zonder dat ik het zou weten...

Ik niet verwacht had dat iemand daar ging aankomen aangezien het naar rotte eieren stinkt en ik me nu wel voor het hoofd kan slaan omdat ik het in hun bereik heb laten staan...
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#25 Geplaatst 23 mei 2012 - 22:14

Wist je dat

- ik vandaag ben gaan fietsen ipv gaan zwemmen, en nu eindelijk eens deftig bewogen heb
- ik daarna (nu dus) al meer dan een half uur aan't snoepen ben :louche:
- mijn beste vriendin en hare vriend (mijn ex btw) besloten hebben om aan kindjes te beginnen :dancer:

@Nadine, hopelijk vind je snel het stukje terug, zodat je weer gerust bent.
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#26 Geplaatst 23 mei 2012 - 22:25

Wist je dat

- ik het fijn vind dat veel mensen hier positief nieuws te brengen hebben over hun dagelijks leven
- mijn paardje vanavond erg braaf was en er nu veel jonger uitziet dan een jaar geleden
- ik superblij ben dat mijn poesjes niet meer vechten
- ik dringend eens meer dan 6 uur moet slapen en dus beter zou doordoen ipv toe te geven aan ks verslaving :p
- ik eindelijk weer ga fitnessen en daar erg blij om ben (en het kan gebruiken ook ;) )

Bewerkt door kate2, 23 mei 2012 - 22:26.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#27 Geplaatst 23 mei 2012 - 23:25

wist je dat

ik hoop dat het glas onder de wasmachine of vaatwas of frigo is gevallen alhoewel ik het op t eerste zicht niet zie liggen.

Je meer mag snoepen als je meer hebt verbrandt Evy ;) :LOL:

Je hier alle soorten nieuws mag brengen kate ;) , goed, slecht, gewoon gewoon nieuws, kleine wetenswaardigheden over je dagdagelijks leven die je eens wil vertellen aan iemand :)

ik me kan voorstellen dat je je goed voelt bij het fitnessen, wij trekken altijd zeer tegen onze zin op maar zijn achteraf blij als we doorgezet hebben

Ik iedereen zoete dromen toewens en een goeie nachtrust

Bewerkt door lathyrus, 23 mei 2012 - 23:26.

Geplaatste afbeelding

Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#28 Geplaatst 23 mei 2012 - 23:41

wist je dat al de katten eens op een deftig uur toe liggen en ik dus zou kunnen slapen maar toch weer effe op ks kom kijken

wist je dat mijn knie helemaal blauw ziet door een stomme emmer water :louche:

Bewerkt door mac jr, 23 mei 2012 - 23:41.
Reden van bewerken: typfout

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#29 Geplaatst 23 mei 2012 - 23:54

Wist je dat

ik me afvraag hoe een emmer water ervoor kan zorgen dat je knie blauw ziet Mac
Ben je dan uitgeslipt over water of een emmer water? En gevallen?
Ik hoop dat je knie snel weer beter is in ieder geval.

Ik zo blij ben met mijn halve trouwboek, k zei het laatst nog tegen mijn schoonmoeder, we zijn binnenkort 9 jaar samen en het lijkt gewoon net als gisteren dat ik hem leren kennen heb, die 9 jaar zijn voorbij gevlogen gewoon omdat ik zo gelukkig ben.
In mijn eerste huwelijk leek 9 jaar wel 100 jaar, omdat ik me zo miserabel voelde.
Maar nu heb ik eindelijk een man die zo ontzettend lief voor me is en die vanalles voor me doet en die me heel graag ziet en ik ben zo blij met hem :d :d :d
Zondag geraakte ik niet recht maar ik wou bibliotheekboeken, dus is hij naar de bieb gereden en heeft dan boeken gezocht waarvan hij dacht dat ik ze graag zou lezen en dan belde hij me om de korte inhoud voor te lezen zodat ik kon kiezen welke boeken ik graag wou.
Dat is een kleinigheid om te doen maar ik vind dat zo lief en zo attent en typisch halve trouwboek.
Hij brengt op t onverwachts bloemetjes mee voor me omdat hij weet dat ik van bloemen hou, of hij rijdt naar de bakker om glaceekes omdat hij weet dat ik dat lekker vind, hij doet altijd zo van die attente dingen.
Ik ben een grote gelukzak dat ik hem in mijn leven heb en ik wou dat iedereen zo een partner had
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#30 Geplaatst 24 mei 2012 - 00:01

Wist je dat

- ik geweldig jaloers ben op jou :LOL:
- ik seffens nog sandwiches moet maken voor mijne man en ik da echt nie graag doe
- ik geen zin heb om te gaan slapen, maar wel binnen minder dan 7 u al terug moet opstaan :censored:

@MacJr: het slaat ook al toe, nog geen 2 maand lid en zoo verslaafd.  (goe bezig :thumb: )
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com