Spring naar inhoud

* * * - - 11 stemmen

Wist je dat...

• Log in om te reageren
29479 reacties op dit onderwerp
Ephiny
Ephiny
  • 4.865 berichten
  • 4 katten

#29371 Geplaatst 20 juni 2019 - 21:08

Bekijk berichtInavanthielen, op 19 juni 2019 - 12:57, zei:

Oh ja...Wist je dat

Deze kanjer vandaag al 6 jaar geworden is? :cheer: :cheer:
Mijne beste vriend, aller aller aller beste vriend.......Nio :love4: :love4:

Gelukkige verjaardag!

Bekijk berichtMachteld., op 19 juni 2019 - 15:11, zei:

Je bent echt wel enorm vooruit gegaan sinds je beginnen tekenen bent Blacky! Tekenen is altijd goed he  :) maar het is toch leuk om evolutie te zien denk ik.

Ik heb dat ook zitten bedenken. Je tekende al mooi.
Deze zijn echt prachtig!
Those who don't believe in magic, will never find it

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 1 katten

#29372 Geplaatst 20 juni 2019 - 22:18

Bedankt allemaal  :love4:
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 1 katten

#29373 Geplaatst 22 juni 2019 - 17:50

Ik was in de tuin aan het werken, meer bepaald het vervallen en verlaten stuk naast ons waar het onkruid hoog staat. Plots voel ik een koud nattig iets boven aan mijn voet. Na een halve minuut besluit ik even te kijken, want wat was dat raar gevoel? Kroop er een tiener-Cornu aspersum boven op mijn voet rond! Gelukkig was er niemand vreemd in de buurt, want ik riep uit 'maar hoe schattig ben jij 🐌💖!'.

Ik nam hem op om verder in de haag te zetten uit de buurt van gevaar. Zat die gewoon rond te kijken. Zo een niet-schuwe slak heb ik nog nooit gezien. Het is dat ik mijn terrarium heb weggezet en beslist geen slakjes meer te houden, anders ging die mee!
Geplaatste afbeelding

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#29374 Geplaatst 22 juni 2019 - 18:58

Bs  :lachen:

Bij mij zou het meer  :help:  :NoWhy:  zijn  :Ooops:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 1 katten

#29375 Geplaatst 22 juni 2019 - 19:02

Haha, ja bij veel mensen denk ik. Maar ik heb slakjes gehouden in een terrarium, zelfs 101 beebjes gehad  :love4:
Geplaatste afbeelding

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#29376 Geplaatst 23 juni 2019 - 00:40

We op deze moment kunnen  meegenieten van Graspop  :a

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#29377 Geplaatst 23 juni 2019 - 00:40

We op deze moment kunnen  meegenieten van Graspop  :a

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#29378 Geplaatst 25 juni 2019 - 06:27

Dat ik iedereen veel sterkte wens tijdens de hittegolf! Let op de katjes natuurlijk, zoek een emmer water voor je voeten en denk ook eens aan opa en oma of die oude buurman en z'n hondje indien van toepassing.  :fishbowl

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Ephiny
Ephiny
  • 4.865 berichten
  • 4 katten

#29379 Geplaatst 25 juni 2019 - 06:41

Bekijk berichtBlackScorpion, op 22 juni 2019 - 17:50, zei:

Ik was in de tuin aan het werken, meer bepaald het vervallen en verlaten stuk naast ons waar het onkruid hoog staat. Plots voel ik een koud nattig iets boven aan mijn voet. Na een halve minuut besluit ik even te kijken, want wat was dat raar gevoel? Kroop er een tiener-Cornu aspersum boven op mijn voet rond! Gelukkig was er niemand vreemd in de buurt, want ik riep uit 'maar hoe schattig ben jij !'.

Ik nam hem op om verder in de haag te zetten uit de buurt van gevaar. Zat die gewoon rond te kijken. Zo een niet-schuwe slak heb ik nog nooit gezien. Het is dat ik mijn terrarium heb weggezet en beslist geen slakjes meer te houden, anders ging die mee!

Oh, ben je gestopt?

Wist je dat

Ik heel blij ben dat ik nu niet meer zwanger ben. Ik vind de warmte nog vreselijk maar t is toch beter te verdragen dan een jaar geleden.
Ik tegelijk niet blij ben dat ik niet meer zwanger ben. Toen zat Abby tenminste nog veilig in mijn buik. Nu ben ik de hele tijd bang dat ze gaat uitdrogen (aangezien ze de fles weigert). Zal wel niet zenne. Haar papjes worden nog vloeibaarder gemaakt, ze krijgt natte washandjes om op te zuigen, een badje,... Maar toch. Ze drinkt dan superveel als ik terug bij haar ben. Zal blij zijn als de temperaturen weer wat normaler zijn.
Those who don't believe in magic, will never find it

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#29380 Geplaatst 26 juni 2019 - 08:19

Wist je dat

Het hier binnen in de woonkamer bij ons bijna 26 graden is...Pffffff.....boven op de slaapkamers is het gewoon niet te doen.
De warmte overvalt je daar zo erg dat je bijna niet kan ademen.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#29381 Geplaatst 26 juni 2019 - 08:57

Gisteren was het bij ons in de living 27° in onze slaapkamer beneden 24° en bij mijn kids boven 38° .

Gelukkig koelde het gisteren wel snel af nu is het binnen 22° en gaat nog naar beneden buiten is het 19,5° voor de moment .

Alles tegen elkaar open gezet en de poezels genieten al van 5:30u van de kattenren  . Kleine Lio had gisteren echt last van de warmte ocharme die vond zijnen lig niet ,  Blue is relaxter . Die heeft op zijn coolmat in de buurt van de ventilator  geslapen  :kitty

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#29382 Geplaatst 26 juni 2019 - 09:31

Bekijk berichtSandra, op 26 juni 2019 - 08:57, zei:

Gisteren was het bij ons in de living 27° in onze slaapkamer beneden 24° en bij mijn kids boven 38° .

Gelukkig koelde het gisteren wel snel af nu is het binnen 22° en gaat nog naar beneden buiten is het 19,5° voor de moment .

Alles tegen elkaar open gezet en de poezels genieten al van 5:30u van de kattenren  . Kleine Lio had gisteren echt last van de warmte ocharme die vond zijnen lig niet ,  Blue is relaxter . Die heeft op zijn coolmat in de buurt van de ventilator  geslapen  :kitty

In ons veranda was het deze morgen ook 19 graden, maar ik kon onze Nio en Tuur niet daar laten, omdat het vandaag weer zo heet gaat worden.  Dus ze zitten nu weer in de living.
Ik ga deze nacht ze de hele nacht in de veranda laten, dan hebben ze die koelte toch al weer gehad.  Ik zie ook dat ze daar van recupereren.  
Normaal gezien zou vandaag onze mobiele airco geleverd worden.  Hebben die gisteren besteld.   Dus dat gaat in de woonkamer binnenkort ook een verschil maken.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 1 katten

#29383 Geplaatst 26 juni 2019 - 09:50

Ina, mijn ouders hebben sinds maandag ook een mobiele airco. Was de duurste die in de winkel was met speciale optie voor minder geluid. Ja not dus, wat een lawaaaaaai! Kunnen de tv niet eens horen als die opstaat. Moet wel zeggen, als die opstaat is het aangenaam in de living (van temperatuur)m
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.698 berichten
  • 1 katten

#29384 Geplaatst 26 juni 2019 - 10:07

dat is inderdaad het nadeel van die mobiele toestellen : ze koelen goed maar dat geluid....bah

Sandra
Sandra
  • 2 katten

#29385 Geplaatst 26 juni 2019 - 10:27

Ik heb de poezels  elke morgen om 5:30u in de kattenren gezet tot half 9 à 9u  en s'avonds om 22:30u  nog effe terug voor een uurtje .
Ze zitten gewoon héél graag buiten  :jump:

S'nachts laat ik de rolluik op spleetjes tot beneden en de raam open (heeft ook nog vliegeramen) . Dat geeft toch nog een beetje verkoeling tegen de ochtend .