Spring naar inhoud

* * * - - 11 stemmen

Wist je dat...

• Log in om te reageren
29734 reacties op dit onderwerp
Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#31 Geplaatst 24 mei 2012 - 00:46

wist je dat ik gisteren nacht nog effe op gestaan om naar de wc te gaan.
en dat Cooper het nodig vond om de deur van het halletje te open en Minne in de emmer water gesprongen die er nog stond , omdak een uur of 2 te voren had gekuisd.
toen ik terug uit de badkamer kwam en Minne vond (zo nat als een rat en riekend naar het kuismiddel).
ik wou  haar afspoelen want er zat ook kuismiddel in die emmer water ... toen ik haar wou oppakken ben ik uitgeleden over haar plasje druppels die ze had achtergelaten van de emmer...
ben dan opgestaan van de grond heb Minne opgepakt en heb haar afgespoeld en bij me gepakt samen met hoop handdoekenen een  warmwaterkruik !!
ribben doen ook vreselijk veel pijn

en ik steek het tuurlijk liever op de emmer dan op mezelf :p

erg he Evy , voor nog geen 2 maand lid te zijn , da beloofd voor in de toekomst

goe bezig al zeg ik het zelf :)

Bewerkt door mac jr, 24 mei 2012 - 00:48.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#32 Geplaatst 24 mei 2012 - 00:58

wist je dat

ik me afvraag of je dat op mij hebt evy?
Op mij moet je niet jaloers zijn hoor, ik heb ook veel rotte dingen in mijn leven, maar mijn halve trouwboek maakt dat gelukkig allemaal goed, dat is mijn zonneke in mijn leven.
Jij zal toch ook wel goeie dingen in je leven hebben waar anderen dan heel blij mee zouden zijn ;)

ik ook boterhammekes voor halve trouwboek smeer iedere dag en ik dat ook niet graag doe eigenlijk maar we doen dat om hen een plezier te doen hé :)

ik ook dringend in mijn beddenbak moet kruipen maar ik weer blijf plakken

je blijkbaar ook zo waterratten in huis hebt Mac , hier doen ze dat ook, in emmers water springen (of ze doodleuk omver stampen)

Minne het zeker leuk zal gevonden hebben dat ze samen met jou en de warmwaterkruik in bed mocht liggen

Ik hoop dat je geen gebroken ribben hebt

Bewerkt door lathyrus, 24 mei 2012 - 00:58.

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.641 berichten
  • 5 katten

#33 Geplaatst 24 mei 2012 - 07:00

Wist je dat

De schilder hier binnen een half uurke gaat staan

ik dus dringend uit mijne nest moet :goofy:

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#34 Geplaatst 24 mei 2012 - 08:30

Wist je dat...
Ik vanmorgen op de fiets vertrokken ben met een kleedje en daaronder een jeans en laarsjes omdat t nog te koud is zo vroeg en dat ik halverwege besefte dat ik geen andere schoenen bijhad! gelukkig bracht mijn ventje een half uur later mijn sandaaltjes want ik durfde ons bureau niet binnen te gaan zo uitgedost!

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#35 Geplaatst 24 mei 2012 - 10:06

wist je dat

ik het wel grappig vind sabine dat je al ligt rond te snuisteren op ks terwijl je nog in je bed ligt :LOL:

je blijkbaar een hele lieve halve trouwboek hebt alaantje dat hij je sandalen toch naar je werk heeft gebracht

Mijn halve trouwboek me deze ochtend verrast heeft met een mooie ruiker bloemen (zomaar) en lekkere appelflappen (ik had daar al een paar dagen zin in maar bij de bakker waren er geen te krijgen), ikke blij dus :d

Ik met oordoppen in slaap maar ik mijn oordoppen altijd kwijtraak, ik ga slapen met de doppen in mijn oren en als ik wakker word dan is er ofwel 1 dop ofwel allebei de doppen uit mijn oren en vind ik ze niet terug terwijl ik bij mijn weten niet wakker ben geworden en ze ook niet zelf uit mijn oren heb genomen.
Ik ben wel ooit eens wakker geworden terwijl 1 van de poezels een dop uit mijn oren aan t peuteren was dus ik ga er van uit dat de poezels het me lappen iedere keer.
Na een tijd vind ik dan de doppen wel terug, er is dan overduidelijk mee gespeeld en ze hebben er dan blijkbaar in zitten bijten (bweekes)
Ik heb wel een beeke schrik dat onze Ramses het eens in zijn hoofd gaat halen om zo een oordop op te proberen eten.
Dat kan toch niet gezond zijn.
Maar ik zie geen oplossing ervoor, ik moet echt wel oordoppen insteken of ik word constant wakker van t kleinste geluid.
Het zijn toch slimme  beestjes hoor, wie verwacht zich daar nu aan dat zijn poezels de oordoppen uit je oren komen peuteren...
En hoe komen ze daar nu zelf op om dat  te doen...
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#36 Geplaatst 24 mei 2012 - 10:16

Wist je dat

- mijn trein vanmorgen 20 minuten vertraging had
- mijn tram niet reed en ik dus te voet van het station tot het werk ben moeten gaan
- en ik er, na de nodige irritatie wel, dan heimelijk toch een heel klein beetje van genoten heb door een leuk telefoontje en het zonnetje?

Bewerkt door kate2, 24 mei 2012 - 10:27.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#37 Geplaatst 24 mei 2012 - 10:22

wist je dat

het openbaar vervoer toch blijkbaar nogal ellendig is, gelukkig heb je er toch van genoten kate
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#38 Geplaatst 24 mei 2012 - 10:26

Wist je dat...

Ik medelijden heb met Kate, problemen met het openbaar vervoer kunnen je dag al slecht doen starten. Maar de zon schijnt!

Ik te vroeg wakker ben. Ik mocht uitslapen tot 10.30u en ik ben al een half uur wakker. Waren hier buiten mensen ruzie aan het maken :s

Jaro en Snoetje straks naar de DA mogen. Ik ga op de middag naar huis van mijn kot, goed op tijd om eerst fijn met de katten bezig te zijn. En dan pakken we Jaro en Snoet in om naar de DA te gaan. Ik hoop dat 1 van onze 2 auto's in de garage staan en nog koel is, want Snoet gaat zo al mauwen en hijgen. Jaro hijgt ook van de stress. Oh het is trouwens gewoon jaarlijkse controle en inenting. Snoet haar bloed wordt gecontroleerd omdat ze al een jaar of 10 is. Bij Jaro moeten ze extra op de longen en het hart letten. En we nemen hem onder handen met de kammen en tondeuse, voor zijn broek.
Ocharm ze gaan weer zo afzien van de stress, mijn lieverds. En ik moet wss alleen gaan met de 2 katten... Vorig jaar moesten mijn moeder en ik Snoet vasthouden terwijl ze in de handdoek was gewikkeld en dan kon de DA haar pootje vasthouden en bloed nemen. Dus nu ga ik dat alleen moeten doen. En bijtgrage Jaro moet ik dan ook alleen vasthouden... Maar er zijn ook assistentes, da's waar!!
Aaah ik heb zo medelijden... :8

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 24 mei 2012 - 10:38

Wist je dat

ik hoofdpijn heb :evil: Gisteren ook, de warmte in combinatie met de verkoudheid die ik al 2 weken heb?

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#40 Geplaatst 24 mei 2012 - 10:52

Wist je dat

ik me afvraag wat je bedoelt met de broek van Jaro?
Scheren jullie dan zijn haar in de vorm van een broek?  :s
Ik wens je alvast een vlot verloop van zaken toe bij de dierenarts, hopelijk verloopt de bloedafname goed en bijt Jaro niet te veel.
Heeft Jaro dan problemen met zijn hartje? Omdat ze bij hem op hart en longen moeten letten? Toch geen hcm hoop ik?
Snelle beterschap toegewenst voor je hoofdpijn !

Het hier deze ochtend er nogal overtrokken uitzag maar het nu begint uit te klaren dus ik ga straks terug buitenzitten met de poezels in de ren, ervan profiteren terwijl het nog kan, vandaag 40 procent kans op  buien en vanaf morgen tot dinsdag zou het mooi weer zijn :d :d :d
Geplaatste afbeelding

furrball
furrball
  • 553 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 24 mei 2012 - 10:58

Wist je dat

ik om 12 uur moet gaan werken, dus nu mijn middageten aan het eten ben.  Het is tomaat-garnaal en ik moet opletten of ik heb een meeëter. Isis doet alles om aan mijn eten te geraken.  

als mijn moeder dit moest zien, het kattekoppeke boven mijn bord, ik prompt onterfd word. Gelukkig zit ze in Turkije

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#42 Geplaatst 24 mei 2012 - 11:23

Wist je dat

- de broek van een kat, het haar is op de achterbenen en zijn kont?  Dus eigenlijk wordt zijn derrière uitgedund ;)
- ik bijna te laat ben opgestaan (om 7 u 13 eruit, en om 7 u 33 vertrokken naar school met 2 kinderen, gegeten en alles).  Flink he :LOL:
- ik gisteren van mijn schoonmoeder een bus tomatenketchup kreeg met de melding 'hier, want wij eten dat toch niet vaak'.  Ze is nog 5 dagen goed... :censored:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 24 mei 2012 - 11:33

Wist je dat

...ik hier op de grond lig van het lachen :ha . Nee, we scheren zijn haar niet in de vorm van een broek, stel je voor :LOL: . Jaro heeft lang haar en aan de achterpoten en dicht bij zijn kontje, onder zijn staart is dat best lang, zoals bij de meeste langharige katten. En dat noemen wij de broek :d . Die hebben we nu 1 keer, in december, kort geschoren bij de DA, en dat is veel netter, aangezien ik hem daar niet mag kammen. Bij de DA zal hij trouwens niet snel bijten, daar is hij onder de indruk en voelt hij zich niet zo machtig als thuis (ocharme, maar het werkt wel, als hij bij de DA ook agressief zou zijn...). Dus daar kruipt hij bijna in me weg omdat hij bang is :love4:

... Jaro astma heeft en zijn hartwand ook aan de dikke kant is geweest (5,1 tot 5,2 mm), maar dat is m.b.v. medicatie voor de astma en hartmedicijnen terug goed gekomen, waardoor het waarschijnlijk enkel de astma is. Zijn hart moest daardoor harder werken wat die dikke hartwand tot gevolg had. Zijn waardes zijn later volledig genormaliseerd en we mochten de hart medicijnen weg laten. Daarna zijn we niet meer op controle gegaan omdat hij het goed deed en Gent voor ons wel 2u rijden is... Hij is duidelijk heel goed met de puffers.

... ik net heb gebeld naar huis en de auto staat in de garage om koel te blijven voor mijn kattenkinders :)

... ik helemaal stapelverliefd ben op mijn schatten en ik niet kan wachten tot ik ze zo weer zie! :love4: Ben nu sinds zondagavond op kot.

... ik moet lachen met de kat van Furrball

... het zonnetje hier al de hele tijd schijnt en ik het warm krijg op kot.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#44 Geplaatst 24 mei 2012 - 11:41

Wist je dat

ik jaloers ben op je moeder, ik wil ook wel in Turkije zitten...

Ik me het tafereel van een schooiende poezel zo kan voorstellen :LOL: , hier zitten ze ook steeds te graaien in ons bord.

Ik al meer dan 20 jaar strikt vegetarisch eet maar ik nog steeds t water in mijn mond krijg als ik denk aan vis en garnalen...
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#45 Geplaatst 24 mei 2012 - 11:44

Wist je dat

ik hier zelf ook maar raar zat te kijken nathalie toen ik me zat voor te stellen dat een poezel achteraan wordt geschoren in de vorm van een broek :LOL: :LOL: :LOL: maar ik kon me er niks anders bij voorstellen :oops: , ik had nog nooit gehoord van die term broek bij een poezel :oops:

Ik blij ben dat Jaro zijn hartwand toch terug in orde is gekomen :d
Geplaatste afbeelding