Spring naar inhoud

* * * * - 11 stemmen

Wist je dat...

• Log in om te reageren
30415 reacties op dit onderwerp
Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#30031 Geplaatst 14 februari 2020 - 17:58

:love2: :love2:

Bijgevoegde thumbnails

• B2669FA7-950C-4F2E-99F4-AEB4E070F33B.jpeg

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Kaprice
Kaprice
  • 4.957 berichten
  • 2 katten

#30032 Geplaatst 14 februari 2020 - 19:07

85103289_10219189788289646_1100922563187441664_n.jpg
84870002_1328521467346593_9017967446421667840_n.jpg

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#30033 Geplaatst 15 februari 2020 - 19:28

het is hier zo leeg zonder ons jongens. Yoshi is altijd meer meikes aan t doen dat schaap en ze blijft aan mijn lijf hangen. Ik mis ons mannekes zo heel hard. Ik verwacht nog altijd dat onze Ramses ineens tevoorschijn gaat komen en thor eigenlijk ook.
Het is zo unfair dat mijn jongens zo vroeg moesten gaan
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#30034 Geplaatst 16 februari 2020 - 11:41

Bekijk berichtlathyrus, op 15 februari 2020 - 19:28, zei:

het is hier zo leeg zonder ons jongens. Yoshi is altijd meer meikes aan t doen dat schaap en ze blijft aan mijn lijf hangen. Ik mis ons mannekes zo heel hard. Ik verwacht nog altijd dat onze Ramses ineens tevoorschijn gaat komen en thor eigenlijk ook.

Ik denk veel aan jou, ik weet nog dat ik, toen enkel Yvonne nog overbleef, aan het janken was tijdens het stofzuigen, omdat er zo weinig kattenhaar op de vloer lag...
Van vier naar drie, en dan op heel korte tijd van drie naar 1...  :(  :(
En arme Yoshi, beestje begrijpt niet wat haar overkomt. Dikke knuffel voor jullie beiden  :hug:  :hug:

Bewerkt door juleken, 16 februari 2020 - 11:41.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#30035 Geplaatst 16 februari 2020 - 15:04

Bekijk berichtjuleken, op 16 februari 2020 - 11:41, zei:

Ik denk veel aan jou, ik weet nog dat ik, toen enkel Yvonne nog overbleef, aan het janken was tijdens het stofzuigen, omdat er zo weinig kattenhaar op de vloer lag...
Van vier naar drie, en dan op heel korte tijd van drie naar 1...  :(  :(
En arme Yoshi, beestje begrijpt niet wat haar overkomt. Dikke knuffel voor jullie beiden  :hug:  :hug:

bedankt
Ja t is op een heel korte tijd gebeurd. Bij Ramses was t wel verwacht maar op een onverwacht moment. Met zijn hartproblemen, we hielden er altijd rekening mee maar hoopten natuurlijk heel hard dat hij lang zou mogen leven. Bij Thor was t echt een smak in ons gezicht, zo onverwacht, nooit gedacht dat dat ging gebeuren.
Ik ben zo bang dat er nu iets onverwachts met yoshi gaat gebeuren.

Jij hebt je deel van de miserie ook al gehad
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#30036 Geplaatst 16 februari 2020 - 21:58

Bekijk berichtlathyrus, op 16 februari 2020 - 15:04, zei:

bedankt
Ja t is op een heel korte tijd gebeurd. Bij Ramses was t wel verwacht maar op een onverwacht moment. Met zijn hartproblemen, we hielden er altijd rekening mee maar hoopten natuurlijk heel hard dat hij lang zou mogen leven. Bij Thor was t echt een smak in ons gezicht, zo onverwacht, nooit gedacht dat dat ging gebeuren.
Ik ben zo bang dat er nu iets onverwachts met yoshi gaat gebeuren.

Jij hebt je deel van de miserie ook al gehad

Ik herken de miserie helaas maar al te goed. Iedere dag denk ik er nog aan, als ik onze vier poezenmeisjes hier zie rondlopen... houden van betekent tegelijk ook moeten kunnen loslaten...

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#30037 Geplaatst 17 februari 2020 - 13:04

Ik kon aan het gemis van 1 kat al niet wennen, wat moet het verlies van 2 katten dan zijn. :onzeker:
Onmenselijk..ik kan het me niet voorstellen.  En dan jou scheiding er nog eens bij...pffffffff......niet makkelijk allemaal.
Nadine, ik denk erg vaak aan jou, echt waar....ik kan alleen niets in levende lijve voor je betekenen, alleen maar virtueel kan ik je een hart onder de riem steken.
Weet ook, dat het gemeend is, en dat ik jou graag heb.   Dikke knuffel :hug:
Zijn er plannen voor een bloterik-kittentje?  Of ben je nog steeds in twijfel?

Bewerkt door Inavanthielen, 17 februari 2020 - 13:05.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#30038 Geplaatst 17 februari 2020 - 15:33

Bekijk berichtInavanthielen, op 17 februari 2020 - 13:04, zei:

Ik kon aan het gemis van 1 kat al niet wennen, wat moet het verlies van 2 katten dan zijn. :onzeker:
Onmenselijk..ik kan het me niet voorstellen.  En dan jou scheiding er nog eens bij...pffffffff......niet makkelijk allemaal.
Nadine, ik denk erg vaak aan jou, echt waar....ik kan alleen niets in levende lijve voor je betekenen, alleen maar virtueel kan ik je een hart onder de riem steken.
Weet ook, dat het gemeend is, en dat ik jou graag heb.   Dikke knuffel :hug:
Zijn er plannen voor een bloterik-kittentje?  Of ben je nog steeds in twijfel?

Ik vind de scheiding nog niks vergeleken met verlies van mijn jongens.
Dat is meer dan genoeg hoor, me virtueel een hart onder de riem steken, bedankt daarvoor trouwens.
We zijn nog steeds in twijfel over een bloterik kittentje, ik wil wel maar k twijfel nog altijd of dat wel goed is voor yoshi dat er nog iemand bijkomt
Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#30039 Geplaatst 17 februari 2020 - 15:51

Bekijk berichtlathyrus, op 17 februari 2020 - 15:33, zei:

Ik vind de scheiding nog niks vergeleken met verlies van mijn jongens.
Dat is meer dan genoeg hoor, me virtueel een hart onder de riem steken, bedankt daarvoor trouwens.
We zijn nog steeds in twijfel over een bloterik kittentje, ik wil wel maar k twijfel nog altijd of dat wel goed is voor yoshi dat er nog iemand bijkomt

Weet je, ons Beau heeft in den tijd zo hard gehuild om het overlijden van onze Bas.   Ze zat constant te miaauwen op een erg zeurende, piepende manier.
Ik kende dat geluid niet van haar.   Toen onze Nio erbij is gekomen was dat van dag op dag gewoon over...Gedaan.
Toen ons Beau is overleden, vertelde mijn DA dat ik onze Nio bij ons Beau moest zetten om hem afscheid te laten nemen.  Hierdoor zou hij minder gaan treuren.
Ik vergeet nooit de manier waarop onze Nio doorhad, dat ons Beau gestorven was.  Zijn manier van doen, zijn haren omhoog, zijn ogen heel open, twijfelen, snuffelen om vervolgens zich om te draaien en niet meer om te kijken.  Het enige wat hij deed was zoeken en zoeken en zoeken.....
Ik wist dat hij (de speelvogel dat hij is) wel graag terug gezelschap zou gehad hebben.  Dus heb ik de poezencentrale in Mol, poezen laten matchen met het karakter van onze Nio.
Wonder boven wonder eigenlijk, want uit die screening kwam onze Tuur.  Ik zou het op slag terug doen, want ons mannen zijn de allerdikste vrienden van elkaar, aan elkaar gewaagd...zo een lieve katers, allebei.

Je kent Yoshi goed genoeg om te weten of ze gezelschap nodig heeft al dan niet.   Een kitten wordt door de band goed geaccepteerd...Mss vind ze het wel leuk...mss ook niet.
Enne...het verzacht dus echt wel voor een deel de pijn van het gemis.  Vervangen kan je niet, nooit!!  Maar terug genieten van de kleine grut kan wel hoor.

Bewerkt door Inavanthielen, 17 februari 2020 - 15:53.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#30040 Geplaatst 17 februari 2020 - 16:11

Ik vind het nu nog te vroeg om een beslissing te maken, ik ben er nog niet aan uit
Yoshi heeft bij Ramses gestaan toen hij overleden was en ze wou er gewoon absoluut niet naartoe gaan. Hij lag toen op haar kussentje voor de pc.
We hebben dat kussentje gewassen ondertussen omdat ik niet wou dat ze zou afgeschrikt worden door een mogelijke lijkgeur, zij ruiken beter dan ons, maar t is verdroten, ze wil absoluut niet meer op dat kussentje liggen.

En ah ja, bijna vergeten zeggen: ik heb jou ook graag hoor

Bewerkt door lathyrus, 17 februari 2020 - 16:14.

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.527 berichten

#30041 Geplaatst 17 februari 2020 - 17:41

Bekijk berichtlathyrus, op 15 februari 2020 - 19:28, zei:

Heel veel sterkte Nadine :hug:
Het moet echt zwaar zijn om zoveel op korte tijd te verwerken.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#30042 Geplaatst 17 februari 2020 - 18:34

Bekijk berichtInge91, op 17 februari 2020 - 17:41, zei:

Heel veel sterkte Nadine :hug:
Het moet echt zwaar zijn om zoveel op korte tijd te verwerken.

bedankt, ja het is zwaar. Ik mag er niet aan denken om yoshi te verliezen
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.951 berichten

#30043 Geplaatst 17 februari 2020 - 20:05

Bekijk berichtlathyrus, op 17 februari 2020 - 18:34, zei:

Zó moeilijk he Nadine.
Het ging ook allemaal zo snel :(
Ik hoop dat Yoshi nog lang bij je kan blijven.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#30044 Geplaatst 18 februari 2020 - 13:15

Bekijk berichtlilymaya, op 17 februari 2020 - 20:05, zei:

Zó moeilijk he Nadine.
Het ging ook allemaal zo snel :(
Ik hoop dat Yoshi nog lang bij je kan blijven.

veel te snel.
Ik hoop het ook, bedankt, maar ik ben zo bang dat als ik zoiets zeg dat ik het dan jinx
Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#30045 Geplaatst 18 februari 2020 - 13:24

Bekijk berichtlathyrus, op 17 februari 2020 - 18:34, zei:

:oops: :hug: :hug: