Spring naar inhoud

- - - - -

Angel - Finn - Sky: wat worden we groot! pag. 8

• Log in om te reageren
189 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#181 Geplaatst 06 augustus 2012 - 16:09

Vroeg me af hoe het nu met de schatjes ging?

siggy c
siggy c
  • 31 berichten

#182 Geplaatst 31 augustus 2012 - 11:43

Geplaatste afbeelding

het gaat goed met Sky en Cookie! :) ze gaan nu ook buiten (ze gaan niet ver weg en zijn direct terug als we ze roepen!) vorige week had Cookie wel iets verkeerd gegeten bah maar ondertussen alles terug inorde :)

oh en ze spelen zelfs samen met de konijntjes (die ook af en toe loslopen)

er staan nog een paar fototjes in men fotoalbum

groetjes!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#183 Geplaatst 31 augustus 2012 - 11:49

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#184 Geplaatst 31 augustus 2012 - 11:53

:ha :ha Mooie foto met vriendje koe :lachen:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#185 Geplaatst 05 september 2012 - 16:32

Deze had ik nog niet gezien!!!!

Zie mijn lieverdje :heart: :heart: .

Nog foto's!!! :)

siggy c
siggy c
  • 31 berichten

#186 Geplaatst 09 oktober 2012 - 11:12

Hey Wendy,
zal hier nog maar is een update zetten
Sky en Cookie gaan deze avond binnen bij de da om morgen gesteriliseerd te worden
het werd trouwens hoog tijd want heb ze gisteren al op elkaar zien kruipen... :censored:
met Sky gaat het iets minder want ze is een week geleden terug beginnen niezen (volgens da iets chronisch) maar voor de rest is zij hier de brave knuffelkat :heart:
met Cookie gaat het dan wel goed maar het is geen simpele kat hoor! vorige week was hij smiddags buiten gegaan en hebben we hem een hele dag niet gezien (niet van zijn gewoonte) en toen we hem savonds gingen zoeken ging er een garage open en kwam hij daar buiten en met veel lawaai naar ons gelopen, duidelijk blij da hij daarbuiten was :LOL:
en voor de rest gaat hij niet graag in de kattenbak, veel liever ernaast en zijn favoriete bezigheid is dingen kapot doen... (afwassponsjes in 1000stukjes door huis verspreiden, planten op de grond gooien, elk klein papiertje dat hij vind meenemen en vb in zen drinkbak leggen of in de zetel,...)  een echt Cookiemonster dus :x

zal straks nog is proberen om de fotos op de computer te krijgen :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#187 Geplaatst 09 oktober 2012 - 11:17

Ela, mijne Finn gestolen! Haha, wel grappig, lijkt goed op mijn Finnetje. Heel mooie katjes :) en zo lief bij hun mama.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#188 Geplaatst 05 december 2012 - 21:17

Bekijk berichtsiggy c, op 09 oktober 2012 - 11:12, zei:

Hey Wendy,
zal hier nog maar is een update zetten
Sky en Cookie gaan deze avond binnen bij de da om morgen gesteriliseerd te worden
het werd trouwens hoog tijd want heb ze gisteren al op elkaar zien kruipen... :censored:
met Sky gaat het iets minder want ze is een week geleden terug beginnen niezen (volgens da iets chronisch) maar voor de rest is zij hier de brave knuffelkat :heart:
met Cookie gaat het dan wel goed maar het is geen simpele kat hoor! vorige week was hij smiddags buiten gegaan en hebben we hem een hele dag niet gezien (niet van zijn gewoonte) en toen we hem savonds gingen zoeken ging er een garage open en kwam hij daar buiten en met veel lawaai naar ons gelopen, duidelijk blij da hij daarbuiten was :LOL:
en voor de rest gaat hij niet graag in de kattenbak, veel liever ernaast en zijn favoriete bezigheid is dingen kapot doen... (afwassponsjes in 1000stukjes door huis verspreiden, planten op de grond gooien, elk klein papiertje dat hij vind meenemen en vb in zen drinkbak leggen of in de zetel,...)  een echt Cookiemonster dus :x

zal straks nog is proberen om de fotos op de computer te krijgen :)

Hahhaha, die Finn toch. Altijd al een echt mannetje geweest he, lekker ontdekken. Jij wilde Finn perse Cookie noemen he, moet je maar met de gevolgen leven ook :x :x :x :x .

Oeikes  van Sky. We waren er nochtans van bij het begin bij! En gek eigenlijk, want Rosje heeft nooit iets vertoond en de kleintjes zijn nooit in aanraking geweest met andere katten? Buiten die van mij dan.

Hoe is het nu met Sky ? En Cookie uiteraard :-)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#189 Geplaatst 20 november 2013 - 09:30

Ik vroeg me af hoe het met (m'n) de schatjes ging?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#190 Geplaatst 20 november 2013 - 09:40

Heb ook een mailtje gestuurd naar de baasjes van Rosje en Angel. Ben benieuwd!