Spring naar inhoud

- - - - -

Angel - Finn - Sky: wat worden we groot! pag. 8

• Log in om te reageren
189 reacties op dit onderwerp
Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#61 Geplaatst 08 juni 2012 - 08:32

Amaai die hebben daar een ganse villa ;) leuke foto's :heart:
banner

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#62 Geplaatst 08 juni 2012 - 08:55

Amai, zo groot al! Aan speelgoed geen gebrek hé :LOL:

Goed idee van dat karton. Ik ga dat van mijn deuren ook bijhouden om eventueel een ren te knutselen voor buurvrouw haar nestje :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 08 juni 2012 - 09:19

Shadow zei:

Ik heb dit krabpaaltje ook staan op mijn zooplus lijstje!! :)

Spelen ze superhard mee!
Manlief had gezegd dat ik voor niets een kittenkrabpaal moest kopen. Ze zouden snel genoeg de andere gebruiken, maar nu is hij toch blij hoor :p .

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#64 Geplaatst 08 juni 2012 - 09:21

Sabine2 zei:

Amai, zo groot al! Aan speelgoed geen gebrek hé :LOL:

Goed idee van dat karton. Ik ga dat van mijn deuren ook bijhouden om eventueel een ren te knutselen voor buurvrouw haar nestje :)

Vond het wat stom om voor 1 nestje speciaal iets te kopen. Ook heeft geen enkele ren de juiste afmetingen voor hier.
Zo kunnen ze lekker rondhollen (doen ze echt!) en kan ik met een gerust hart gaan werken.
Als we in de zetel zitten hebben we plezier door er gewoon maar naar te kijken. En ze kijken je echt aan he. Vind het zalig om - terwijl ik in de zetel zit - met hen te spelen!

En mijn zetel blijft voorlopig gespaard!

Eén nadeel. Het is niet echt een zicht :lachen: :lachen: . Heel mijn zithoek is omgebouwd tot ren en wij hebben ook geen salontafel voor even.
Maar da's met veel plezier :heart: .

Sabine2
Sabine2
  • 8.838 berichten
  • 4 katten

#65 Geplaatst 08 juni 2012 - 10:33

't Is voor de goede zaak dat je meubelkes efkes plaats moeten maken voor de ren ;)

Ik heb met de verbouwingen ook geen salontafel, maar voor 's avonds efkes TV te kijken zet ik er rap een krukje bij, daar kan ook een glas op
En mijn tafel annex buro is een deurblad met 2 schragen onder ;)

Buurvrouw gaat haar kat ook laten helpen dus het is ook maar voor één nestje en ze zit ook midden in verbouwingen, dus 't zal niet opvallen :LOL:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 08 juni 2012 - 21:10

Mijn kleintjes worden vandaag 5 weken en zijn gestart met eten :dancer: :dancer: :dancer: .

Kitten natte voeding kijken ze niet naar om, maar Almo lusten ze wel (of wat het Porta 21 :catscratchhead ).

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01026.JPG
  • DSC01030.JPG

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#67 Geplaatst 08 juni 2012 - 23:36

:heart: :heart: :heart: Het lijkt hen inderdaad te smaken :)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 08 juni 2012 - 23:36

Proficiat met je 5 weken oude lieverdjes !!!! :heart: :love3:

Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met je schatjes :loveshower: :loveshower: :oops:

Ze zien er zoooo lief uit... :love:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#69 Geplaatst 09 juni 2012 - 18:55

:thumb: :thumb: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#70 Geplaatst 10 juni 2012 - 02:00

:o zo snel is het gegaan, 5 weken al!! Leuk dat ze al zelfstandig aan het worden zijn en lekker allemaal nieuwe smaakjes mogen ontdekken :thumb:
sorry laatste keer

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 10 juni 2012 - 07:55

Wat zijn ze groot geworden. :LOL: En die ren is zo knap gevonden. Wat een veilig gevoel voor mama poes en de kittens. Rosje heeft ontzettend veel geluk gehad met jullie. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 10 juni 2012 - 09:31

Nivo zei:

:o zo snel is het gegaan, 5 weken al!! Leuk dat ze al zelfstandig aan het worden zijn en lekker allemaal nieuwe smaakjes mogen ontdekken :thumb:

Jaja, al 5 weken! Gaat vlug. Zitten al bijna in de helft!
Ja he, super! Voorlopig enkel 'volwassen' natte voeding (en kittenkorrel). Deze morgen de kipvariant van Porta 21, maar dat had iets minder veel succes. Maar deze middag krijgen ze het nog een keer.

Ja, ze worden lekker zelfstandig. Plasjes reeds gevonden en gisteren ook heuse drolletjes. Manlief zei: 'Komt dat al uit zo'n kleintje''.
Maar daarnet een ook niet zo klein plasje gevonden hoor!
Als ze nu maar eens zindelijk zouden zijn :louche: .

Mauricke zei:

Wat zijn ze groot geworden. :LOL: En die ren is zo knap gevonden. Wat een veilig gevoel voor mama poes en de kittens. Rosje heeft ontzettend veel geluk gehad met jullie. :thumb:

Dank je. Ja, mama zit vaak in de zetel aan het waken over haar kleintjes. Mama gerust en wij ook.
Al hebben we gisteren wel één kantje moeten verhogen :s .

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 10 juni 2012 - 09:34

Oh, daarnet hebben ze water en melk gedronken. Sky begon een beetje te piepen achteraf en ik zag haar buikje bewegingen maken. Heb haar op de kattenbak gezet, maar noppes. Enkel at ze ervan :louche: .

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 11 juni 2012 - 08:38

Ze mogen dan al vaste voeding eten, maar lekker tutteren bij mama is ook nog fijn :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Daarna lekker dokes doen...

Bijgevoegde thumbnails

• samen slapen - eten (1).JPG
  • samen slapen - eten (6).JPG

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#75 Geplaatst 11 juni 2012 - 10:01

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag