Spring naar inhoud

- - - - -

Angel - Finn - Sky: wat worden we groot! pag. 8

• Log in om te reageren
189 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#76 Geplaatst 11 juni 2012 - 11:00

Sky is precies toch de grote knuffelaar die altijd warmte zoekt bij een ander poezelke :love3: :love3: :love3:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#77 Geplaatst 11 juni 2012 - 19:34

Ja, Sky gaat altijd op of onder iemand liggen :heart: . Al vind je ze ook wel eens alleen terug hoor. Ze trekt zich wel eens terug als de broers nog hevig aan het spelen zijn.

Op de onderste foto wilde ze eens kijken of ze bijna even groot als mama zijn.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01040.JPG
  • DSC01043.JPG

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 11 juni 2012 - 19:35.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 12 juni 2012 - 14:25

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#79 Geplaatst 13 juni 2012 - 11:08

Oh, wa lief, :heart: zie ze daar liggen, :trance: om op te eten ;)
KS2015

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 13 juni 2012 - 11:22

:love3: :love3: :love3: Je kan daar naar blijven kijken hé

Waar heb je trouwens dat "kussen" gehaald waarop ze liggen? W&C liggen ook graag op de vloer (mss omdat ik voor het moment weinig meubels heb ;) ) en 'k ga er eens over nadenken om ook zoiets in huis te halen.

't Is misschien gezichtsbedrog, want een foto, maar die mini'tjes zijn echt wel groot hé

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#81 Geplaatst 13 juni 2012 - 12:00

Dit is nu echt dé schattigste foto die ik al ooit gegezien heb :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Je nestje is om op te eten, zo'n mooie katjes!!!!

Ga je ze alledrie houden?? Of zoeken ze een gouden mandje?

Bewerkt door Lut, 13 juni 2012 - 12:02.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 13 juni 2012 - 12:40

:loveshower: :loveshower: :loveshower: Wat schattig
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#83 Geplaatst 13 juni 2012 - 14:37

Lut zei:

Dit is nu echt dé schattigste foto die ik al ooit gegezien heb :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Je nestje is om op te eten, zo'n mooie katjes!!!!

Ga je ze alledrie houden?? Of zoeken ze een gouden mandje?

Oh dank je!!! Goh, mijn verstand weet dat het beste is dat we een supergouden mandje zoeken, maar ons hart....
Gisteren had ik 'besloten' zeker al 2 te plaatsen (samen) en eentje te houden, maar momenteel weet ik het weeral niet meer :s . Deze knoop doorhakken, is moeilijk.
Waarom? Geïnteresseerd :) ?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 13 juni 2012 - 14:37

Sabine2 zei:

:love3: :love3: :love3: Je kan daar naar blijven kijken hé

Waar heb je trouwens dat "kussen" gehaald waarop ze liggen? W&C liggen ook graag op de vloer (mss omdat ik voor het moment weinig meubels heb ;) ) en 'k ga er eens over nadenken om ook zoiets in huis te halen.

't Is misschien gezichtsbedrog, want een foto, maar die mini'tjes zijn echt wel groot hé

Welk kussen bedoel je :oops: . Bedoel je die platte muis precies? Of?
Die 'platte muis' is een speelmatje voor kitten, gekocht bij Aveve. Was maar 15 euro ofzo. Dat kan omhoog staan en daar hangen 2 speeltjes aan. Enkel valt dat altijd naar beneden en is er reeds 1 speeltje  'foetsie' :-). Glinsterballekes worden door de kittens uit elkaar getrokken. Sky ligt vaak tegen dat 'ding' dat ook naar boven kan staan.

Mama is klein en de kittens zijn groot haha. Jij zijn grote loebassen.
Gisteren sprong Finn constant uit de ren.... heb ze moeten verhogen.

Hij springt van de grond recht op de zetel. Toch vrij hoog voor een kitten, niet?

Kan me precies nog herinneren dat we onze andere als kitten in het begin moesten helpen hiermee en die waren een paar weken ouder????

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 13 juni 2012 - 14:43.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#85 Geplaatst 13 juni 2012 - 14:40

:love4: :love4: :love4: :love4:
Heel erg lieve foto's!!!! 't zijn echt geweldige kittens! Ik zou toch ook moeite hebben om die te laten gaan :heart:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#86 Geplaatst 13 juni 2012 - 14:45

Was even een foto aan het zoeken en kwam op een ander kattenforum terecht. Krijg bericht dat ik er permanent verbannen ben :lachen: :lachen: . Nog nooit op geweest, maar soit :ha . De mat lijkt een beetje op deze. Hier spelen ze ook veel met dat 'staartje' en de handvaten.

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#87 Geplaatst 13 juni 2012 - 14:46

kate2 zei:

:love4: :love4: :love4: :love4:
Heel erg lieve foto's!!!! 't zijn echt geweldige kittens! Ik zou toch ook moeite hebben om die te laten gaan :heart:

Dank je.

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#88 Geplaatst 13 juni 2012 - 17:46

Ja, ik bedoelde die platte muis. 'k Zal eens naar Aveve gaan (hier vlakbij) of anders efkes op kattenspeelgoedsites kijken voor een poezelmat.

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#89 Geplaatst 13 juni 2012 - 18:45

heb die bij aveve zien liggen gisteren :LOL:  moest toen denken aan het nestje van Dolfje :love4: :LOL:

Echt heerlijke foto's weer :love3: :love3: :love3:
sorry laatste keer

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 14 juni 2012 - 11:26

dolfjeweerwolfje zei:

Oh dank je!!! Goh, mijn verstand weet dat het beste is dat we een supergouden mandje zoeken, maar ons hart....
Gisteren had ik 'besloten' zeker al 2 te plaatsen (samen) en eentje te houden, maar momenteel weet ik het weeral niet meer :s . Deze knoop doorhakken, is moeilijk.
Waarom? Geïnteresseerd :) ?

Nee nee, al zou ik het wel willen hoor!!
Maar met ons 4 meiskes zijn ons mandjes wel echt volzet! We gaan bijna elk weekend naar zee, en gaan ook nog graag op reis. Nu woont onze zoon nog thuis (27), maar dat zal niet lang meer zo zijn. Wij nemen meestal 2 katjes mee en hij zorgt voor de andere 2.
Omwille van ons Inka kunnen we er eigenlijk ook geen meer bijnemen, zij zou het nooit aanvaarden, het is al "kat en hond" met Snoopy.... :scared:

't Water komt me echt in de mond als ik jouw 3 schatjes zo zie liggen bij de mama :love: :love: :love: