Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Kattenopvang Waasland (Evy) Update #852 Aiden overleden

• Log in om te reageren
859 reacties op dit onderwerp
Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#136 Geplaatst 24 juni 2012 - 21:47

Evyke81 zei:

Bij haar is het niet van niesziekte.  Je ziet een wondje op het oog.
Ze is voorlopig al in optie, dus haar oog is duidelijk geen hoge drempel.

Ondertussen draait onze opvang vlotjes.  Iets TE vlot.  De katten blijven maar binnenstromen.
Ik had er vanmorgen nog 4, eentje is kort na de middag naar zijn nieuwe thuis en volgende week zaterdag de 2e
Kate heeft er 4
Mabiche ook 4
Sanke heeft sinds vandaag een mama met 3 kittens van 1 week oud.

We zitten dus vol.  En dat op een paar weken tijd.  

Nieuwe opvanggezinnen zoeken is de boodschap, ofwel mijn man overtuigen om de grens op te trekken (3 was de maximum had hij gezegd :) )

We zullen extra opvanggezinnen moeten zoeken.. of katten weigeren. :(
We kunnen ze niet allemaal helpen hé. We mogen ons eigen ook niet heel zwaar in de schulden steken hé Evy.
Plaats hier anders maar die oproep voor opvanggezinnen en meter en peterschap. (gij kunt dat goed. :p )

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#137 Geplaatst 24 juni 2012 - 21:49

Pffff ik word er gewoon niet goed van...blijf maar hopen dat de mensen meer verstand krijgen en hun dieren laten steriliseren en castreren.....maar blijkbaar ben ik dom begin ik zo stilaan te denken.....

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#138 Geplaatst 24 juni 2012 - 21:58

De nieuweling is afgevallen.  Al 40 gr.  Ze ligt een hele dag op de leuning te slapen.  
Als ik ze niet zelf bij het eten zet, eet ze dus een hele dag niet.

Maar als ik ze in de ren zet, begint ze wel direct te eten.
Ze moet niet weten van andere dieren voorlopig, die worden getrakteerd op een blaasconcert.  Ik denk dat ik haar morgen in Sem zijn kamer ga opsluiten zodat ze makkelijk aan het eten geraakt.  

Want anders vrees ik dat ze weer niets gaat eten, en zo dik is ze niet.
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#139 Geplaatst 24 juni 2012 - 22:31

:( Arm beestje! Wat moeten sommige van hen zich slecht voelen! Jullie doen echt supermooi werk!

Guest_Kempenkat_*
Guest_Kempenkat_*

#140 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:32

Evyke81 zei:

Ik denk dat ik haar morgen in Sem zijn kamer ga opsluiten
In je asielaanvraag staat de kinderslaapkamer sowieso als quarantaineruimte genoemd. :p

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#141 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:38

Gaat ze al wat beter? Als ze eet moet ze toch bijkoen :catscratchhead

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#142 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:41

Kempenkat zei:

In je asielaanvraag staat de kinderslaapkamer sowieso als quarantaineruimte genoemd. :p

Dat was toch mijn kinderslaapkamer? Of moest ge dat van Evy ook invullen?

Allé ik zal het wel zien, als ik ze ontvang. ;)

Guest_Kempenkat_*
Guest_Kempenkat_*

#143 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:48

Klopt, maar voor "jouw" opvanggezinnen geldt hetzelfde als voor "jouw" asiel zonder dat dat uitdrukkelijk vermeld wordt.
En jullie zijn toch twee handen op één buik? ;)

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#144 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:51

Kempenkat zei:

Klopt, maar voor "jouw" opvanggezinnen geldt hetzelfde als voor "jouw" asiel zonder dat dat uitdrukkelijk vermeld wordt.
En jullie zijn toch twee handen op één buik? ;)

Haha Joep nu niet overdrijven hé wat betreft die 2 handen op één buik. :trance:
Evy is geen gemakkelijke hoor.. :p ;)
Tja we zeggen beiden wat we denken.. en zo kan je het beste samenwerken hé.. eerlijkheid duurt het langste. :oops:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#145 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:57

Maylun zei:

eerlijkheid duurt het langste. :oops:

Kan je dat aub ook eens bij mij op het werk gaan uitleggen? Want die snappen die uitdrukking precies niet zo goed daar :trance: ;)

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#146 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:59

Maylun zei:

Haha Joep nu niet overdrijven hé wat betreft die 2 handen op één buik. :trance:
Evy is geen gemakkelijke hoor.. :p ;)
Tja we zeggen beiden wat we denken.. en zo kan je het beste samenwerken hé.. eerlijkheid duurt het langste. :oops:

Zeg zeg, da eerste smileyke :censored:

Wij zijn gewoon een geoliede machine, geef da gewoon toe.  En we kennen elkaar hoe lang?  3 maand of zo :x

@Kate2: vandaag woog ze 10 gr meer dan toen ze hier aankwam, maar ze zit niet goed in haar vel.  Ze slaapt echt de hele dag en met andere dieren gaat het totaal niet.  Ze eet als ik haar erbij zet, maar als er een ander kitten in de ren springt, vlucht ze naar haar kussen.  Dus heb ik haar brokjes in haar nestje gelegd en had ze ontbijt op bed.
Pluche heb ik een hele dag buiten gestoken.  

Ze kan spinnen als de beste als ze op schoot ligt, maar als er een dier passeert, schakelt ze over op grommen.  

De dierenarts komt morgen ipv woensdag zoals initieel gepland.
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#147 Geplaatst 25 juni 2012 - 23:01

Ok, nu begint ze ineens met haar staart te spelen, der zit toch meer leven in dan ik dacht.

En ze begint zowaar te eten. :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#148 Geplaatst 25 juni 2012 - 23:56

:thumb: :thumb:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#149 Geplaatst 26 juni 2012 - 02:12

Evyke81 zei:

Wij zijn gewoon een geoliede machine, geef da gewoon toe. En we kennen elkaar hoe lang? 3 maand of zo :x

@Kate2: vandaag woog ze 10 gr meer dan toen ze hier aankwam, maar ze zit niet goed in haar vel. Ze slaapt echt de hele dag en met andere dieren gaat het totaal niet. Ze eet als ik haar erbij zet, maar als er een ander kitten in de ren springt, vlucht ze naar haar kussen. Dus heb ik haar brokjes in haar nestje gelegd en had ze ontbijt op bed.
Pluche heb ik een hele dag buiten gestoken.

Ze kan spinnen als de beste als ze op schoot ligt, maar als er een dier passeert, schakelt ze over op grommen.

De dierenarts komt morgen ipv woensdag zoals initieel gepland.

je hebt gelijk, hoor ....veilig spelen een de dierenarts vroeger laten komen....hopelijk stelt het weinig voor en moet ze gewoon wat bekomen (die prachtige meid :love3: :heart: ).

Ja.....jullie project "draait" goed ....maar eigenlijk is dat spijtig, hé want dat wil zeggen dat er veel sukkeltjes zijn.

gr.

veerle

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#150 Geplaatst 26 juni 2012 - 11:43

Evyke81 zei:

Wij zijn gewoon een geoliede machine, geef da gewoon toe.  En we kennen elkaar hoe lang?  3 maand of zo :x

Da was een grapje hé. :x

Wij kennen elkaar idd nog niet zo lang, maar het draait vlot.. en dat geef ik met veel plezier toe. :)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens