Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Kattenopvang Waasland (Evy) Update #852 Aiden overleden

• Log in om te reageren
859 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#151 Geplaatst 26 juni 2012 - 11:54

@maylun: we zijn alletwee van een goei jaar en even zot van katten.  Da schept nen band he :)

Gisterenavond heeft ze nog een dik kwartier vlot gespeeld (heb een stukje gefilmd), tot Pluche in de kittenren sprong.  Direct in een hoekje, oren plat en maar blazen en grommen.  
Heb een beetje met het laserlampje gespeeld maar behalve gegrom, niets meer.

Deze ochtend is ze zelf uit de kittenren gekomen en bij ons komen zitten toen ik boterhammen maakte... tot Precious met haar wilde spelen.  Weer gedaan.

Maar ze komt al zelf naar ons toe als er andere katten in de buurt zijn.  Ze heeft duidelijk wat tijd nodig.

Rosty heeft zijn plaats al goed veroverd in het nieuwe huisje.  De Sharpei en hij komen al goed overeen.  Geen geblaas en gekrab.  
Gisterenavond kwam Rosty uit zichzelf bij de 3 kinderen in de zetel zitten, dus die waren ook heel gelukkig.  (hij mag wel in de zetel, de hond niet :x )
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#152 Geplaatst 26 juni 2012 - 12:12

Ik krijg steeds een warm gevoel als ik jullie verhalen lees. :love3:
Soms maakt het me ook wat triestig als er ééntje ziek (overleden) is, dus ik vind het gewoon fantastisch wat jullie doen.
Maar er zijn ook veel succesverhalen en dat houdt jullie wss ook mee recht en geeft de drang om verder te gaan.
Nogmaals héél veel succes gewenst. :b
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#153 Geplaatst 28 juni 2012 - 23:08

Vandaag ben ik met Precious en Angie naar de dierenarts geweest.  Onze kinderen zitten bij elkaar in de klas, dus best wel effe gebleven :)
Ook had ik Tiggy bij, het tijgertje dat bij Mabiche zit.  Hij had bijna 40 °koorts, maar niets aan te zien.  Hij eet nog, hij zeurt alleen wat meer dan anders.  Dus AB kuurtje gestart.

De DA is helemaal wild van Precious.  Ze is dan ook zo mooi. Ze heeft haar prikje gekregen en ook een AB kuurtje, want zij niets snot sinds 2 dagen.  Geen idee vanwaar het komt, want ze is de enige.

Angie.  Zij is dus zo goed als blind (ziet normaal wel nog licht en donker) langs 1 kant, en de kans is ook groot dat ze doof is.  Ze reageert niet als je met je handen klapt en ze schrikt zich lam als er een kat passeert, ze hoort die dus niet komen.  Vandaar ook haar rare gedrag tov andere katten.  

Er is een kansje dat ze hier blijft :oops: , maar mijn man moet er nog eens over slapen.  Hij heeft altijd al een knuffelpoes gewillen en Pluche, noch Spike zijn zetelkatten.  Angie dus wel.  

ALS er toch iemand interesse heeft in haar (wat nu steeds moeilijker wordt gezien haar beperkingen) moet het in elk geval een thuis zijn waar ze niet los buiten mag.  Veel te gevaarlijk.

Ik vraag me echt af wat er met haar gebeurd is dat ze zo veel mankeert. :cry:
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#154 Geplaatst 29 juni 2012 - 00:33

Jammer dat zwerfkittens hun verhaal niet kunnen vertellen, maar ik vind het echt fantastisch wat je voor die kittens doet! En word eerlijk gezegd helemaal blij aan het idee dat Angie bij jullie zou mogen blijven :heart: Ik zal duimen dat je man akkoord gaat!!
Ik weet niet meer zo goed hoe Precious eruit ziet. Maar Angie is ook wel een heel mooi katje met dat donker neusje!

Bewerkt door kate2, 29 juni 2012 - 00:35.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#155 Geplaatst 29 juni 2012 - 08:40

Amai Evy, dat zou wel mooi zijn moest ze bij jullie kunnen blijven, want ze heeft het denk ik al niet gemakkelijk gehad in haar jonge leventje. Als je haar nog ns een verhuisje zou kunnen besparen, dat zou schitterend zijn.

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#156 Geplaatst 29 juni 2012 - 09:35

kate2 zei:

Ik weet niet meer zo goed hoe Precious eruit ziet.

Dat vraagt om recente foto's hé ;) ;) :)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#157 Geplaatst 29 juni 2012 - 09:50

Ik las net op jullie site dat Precious gereserveerd is? :cheer:
Ik denk dat jullie een superknuffelschattebolleke poezzieke zouden hebben met Angieke.
En ze is zo mooi....
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#158 Geplaatst 29 juni 2012 - 10:06

Precious is al meer dan een maand gereserveerd :)
2 dagen nadat ze hier arriveerde al.

Volgende week zaterdag gaat ze naar haar nieuwe thuis.
Geplaatste afbeelding

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#159 Geplaatst 29 juni 2012 - 10:21

Is angie die met een beschadigd oogje?? :heart:
Ho ben ik toch ewa verliefd op hoor! Ze lijkt zo'n beetje op onze Selmo

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#160 Geplaatst 29 juni 2012 - 10:22

Maar de vriende overtuigen is vermoedelijk een verloren zaak :cry: heb hem toch even enkele foto's verstuurd :x al vrees ik dat hij niet ZO beïnvloedbaar is

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#161 Geplaatst 29 juni 2012 - 10:33

Selmo zei:

Maar de vriende overtuigen is vermoedelijk een verloren zaak :cry: heb hem toch even enkele foto's verstuurd :x al vrees ik dat hij niet ZO beïnvloedbaar is

Ne mens kan maar proberen he :)
Geplaatste afbeelding

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#162 Geplaatst 29 juni 2012 - 10:43

Ben ik aan het proberen :d ik vrees ervoor ma inderdaad proberen is goud waard en mss komt hij er toch toe om onze selmo gezelschap te geven
Ik zou het in elk geval fantastisch vinden ;) twee poezels met witte sokjes :LOL:

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#163 Geplaatst 03 juli 2012 - 13:35

De laatste nieuwe verwikkelingen:

Bij mij: is iedereen gereserveerd.  
* Precious vertrekt dit weekend
* Bengel de week erna en
* Angie blijft hier :dancer: (tenzij er echt nog iemand boven water komt die mij de hemel op aarde belooft, want ik ben geweldig veeleisend voor haar)

Bij Tania (Mabiche): van die 4 die ze nu heeft
* Tijgertje was aangereden door een auto, nog beschikbaar, is 12 weken ongeveer
* 1 kattinnetje nog beschikbaar en de overige
* 2 katertjes zijn besproken.  1tje vertrekt dit weekend, de andere volgende week

Bij Kate: zie haar eigen topic

Bij Sandra (Sanke): mamapoes met 3 kittens, alledrie meisjes.  Zij zijn nog maar 3 weken nu, dus zij blijven nog tot september.
Voor hen zoeken we nog een lieve meter of peter voor een eenmalige bijdrage van 10 €, je mag een naampje kiezen en krijgt na hun adoptie een leuk aandenken.

* Tijger, zat bij iemand in Mechelen bij de pleegmama, is ook gereserveerd en mag met zijn pleegzusje mee naar het nieuwe gezin.

Ik ben een happy opvangmama.
We hebben nu ook al mogen ondervinden dat het hart van vele Vlamingen echt nog op de goede plaatst zit :oops:

:flower: voor jullie allemaal!!!
Geplaatste afbeelding

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#164 Geplaatst 03 juli 2012 - 14:42

:thumb: :thumb: :thumb: Wat een leuk nieuws enne proficiat met jullie nieuwe aanwinst :flower:

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#165 Geplaatst 03 juli 2012 - 15:18

Amai Evy, gaat ge een beetje sentimenteel worden. ;)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens