Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Kattenopvang Waasland (Evy) Update #852 Aiden overleden

• Log in om te reageren
859 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#46 Geplaatst 31 mei 2012 - 09:50

Ok, dan is't goed :)

Ze doet haar grote boodschap enkel in de grote kattenbak, dan graaft ze een put waar ze bijna invalt O:)  Gisteren plasje naast haar bak ipv erin, ze vind die houtkorrels duidelijk niet leuk.  
Moet ze eigenlijk gewassen worden?  Op een paar plaatsjes kleven er wat haartjes bij elkaar van de melk.

Pluche komt altijd wel kijken, ze wil precies wel spelen met Roosje maar kan het toch niet laten om haar voorpoten te gebruiken.  Heb haar al willen afleiden met een hengel, maar dan doet ze echt moeite om continu naast de bewegende hengel te kijken :louche: .  Spike snuffelt en wandelt dan gewoon verder.  Ook Gizje ligt er absoluut niet wakker van, hoewel ze gisteren beet naar Roosje.  Die probeerde bij haar te drinken, maar dat vond ze niet zo tof blijkbaar.  Ook als ze met haar 2 pootjes Gizje haar snuit vastpakt, komt het niet slim.

Ze zal het wel leren.  
Als mijn man binnenkomt, gaat hij eerst Roosje uit haar ren vissen en dan krijgen wij onze verwelkoming :louche:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#47 Geplaatst 31 mei 2012 - 10:09

LOL Johan heeft voor Roosje gekozen sorry, Roosje moet blijven :LOL:

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 31 mei 2012 - 11:04

Het hartendiefje zal jullie nog heel wat traantjes bezorgen eens ze gaat verhuizen, ben benieuwd hoe Roosje jullie verder zal inpakken :LOL: ik denk dat zei haar keuze al gemaakt heeft :p

Stoute Pluche, ze weet niet echt hoe ze er mee om moet gaan, ze vind het een beetje eng het is haar manier om het eerste contact te leggen. Het is voor haar ook allemaal nog ontdekken en nieuw. Hoop dat het voor haar een positieve ervaring blijft ze heeft gewoon wat tijd nodig ;)
sorry laatste keer

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#49 Geplaatst 31 mei 2012 - 21:12

Gisterenavond had ze maar 10 ml gedronken, deze ochtend maar 5 ml, over de middag 10 en om 17 u ook maar 10 ml.  Ze is dus 2 gr afgevallen vandaag.

Maar haar laatste flesje van daarnet is helemaal leeg, ze is ontwormd en heeft een kakje in de bak gedaan. Ze heeft TOTAAL GEEN interesse in natvoer.  ze klemt haar mond dicht als ik het met mijn vinger wil aanbieden.

Slechte dag zekers? O:)
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 31 mei 2012 - 22:34

:love4: :love4: :love4:
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#51 Geplaatst 31 mei 2012 - 22:36

Ze heeft brokjes gegeten.  :dancer:

Pluche heeft zich dan maar opgeofferd en in 8 keren het natvoer opgegeten (heb haar er 7 keer uitgehaald O:) )
Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#52 Geplaatst 31 mei 2012 - 22:41

Evyke81 zei:

Gisterenavond had ze maar 10 ml gedronken, deze ochtend maar 5 ml, over de middag 10 en om 17 u ook maar 10 ml.  Ze is dus 2 gr afgevallen vandaag.

Maar haar laatste flesje van daarnet is helemaal leeg, ze is ontwormd en heeft een kakje in de bak gedaan. Ze heeft TOTAAL GEEN interesse in natvoer.  ze klemt haar mond dicht als ik het met mijn vinger wil aanbieden.

Slechte dag zekers? O:)

Met wat heb je haar ontwormd en wanneer?

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#53 Geplaatst 31 mei 2012 - 22:42

Daarstraks om half 6 met Catminth (heb geluisterd naar tante Kate he :) )
Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#54 Geplaatst 31 mei 2012 - 22:46

Evyke81 zei:

Daarstraks om half 6 met Catminth (heb geluisterd naar tante Kate he :) )

:x Dan is het goed.. want t' is een strenge tante hoor. ;)

Heb er vandaag nog met de DA over gehad.. ze vroeg waarom ik Milbemax had gekocht. Ik zei "tja ik gebruik nochthans voor kleine kittens altijd Catminth, maar de opvang zei dat ik Milbemax moest gebruiken."

De DA zei dat Milbemax enkel voor spoelwormen is en moeilijk te geven (pilletje) en Catminth of profender veel beter is.

Even terug on topic.. binnen 2 weken nog eens catminth geven. Dat werkt nu nog niet. Maar Roosje zal de komende dagen wel terug beter eten.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#55 Geplaatst 31 mei 2012 - 22:48

Diene milbemax had ik nog liggen van Pluche indertijd, had dat gekregen van de apotheek.

Binnen 2 weken nog eens?  Check :)
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 31 mei 2012 - 22:53

Nu pas het topic gelezen...wat een mooi lieverdje is Roosje... :love: :love:

En fantastisch te lezen dat het zo goed gaat :heart: :love3: :heart: ...super dat je dit doet voor dit lieve kleintje... :heart:

Ik zou dit ook zo graag doen, "opvangmama"...maar ik ken mezelf, zou nooit afstand kunnen doen...vandaar dat ik hier zoveel mogelijk verhaaltjes volg en gewoon kan meegenieten... :heart:
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#57 Geplaatst 31 mei 2012 - 22:59

Om die reden heb ik ze direct op haar eigen site gezet in de hoop dat rap iemand zegt: 'ik wil ze graag'  
Zolang er niemand is, blijft ook de stille droom om ze te houden, maar dat kan je niet elke keer doen.
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#58 Geplaatst 31 mei 2012 - 23:32

Ze heeft al een mandje gevonden!!!!!

Bij iemand die ik heel goed ken, en ik ze dus nog kan volgen via Facebook en ze IRL ook nog kan zien.
Ben zo blij :LOL: , ze krijgt een Sphynx dame als vriendinnetje :dancer:
Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#59 Geplaatst 31 mei 2012 - 23:34

Super super super.. ik heb er hier nog 6 zitten. Kunnen die bij jou op de site komen te staan. ;) Kunnen ze misschien ook zo snel een gouden mandje vinden.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#60 Geplaatst 31 mei 2012 - 23:45

Mij goed hoor :)
Stuur maar door!
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens