Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Kattenopvang Waasland (Evy) Update #852 Aiden overleden

• Log in om te reageren
859 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#511 Geplaatst 10 februari 2013 - 20:46

Prachtig om haar zo te zien liggen :heart: En wat een knuffeltje hé :heart:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#512 Geplaatst 10 februari 2013 - 20:51

Fleurtje ziet er heel gelukkig uit :)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#513 Geplaatst 11 februari 2013 - 06:48

Veel geluk lief Fleurtje met je super thuis. :geluk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#514 Geplaatst 11 februari 2013 - 22:57

Dit is Bieke. Zij heeft er in haar jonge leventje al een heel parcours opzitten.
Bieke.jpg
Zo werd ze gevonden in een kartonnen doosje naast een glascontainer. Zij is dan in opvang gekomen bij Katthuis, waar een mamapoes aanwezig was. Ook werd zij bijgeflest.
Bieke werd geadopteerd, maar al na korte tijd teruggebracht omdat zij aan de meubels krabte.
Enige tijd later vond zij weer een mandje, maar omdat ze niet zindelijk was, kwam ze voor een tweede keer retour Katthuis.

Nu zit ze in opvang bij een opvanggezin van ons. Bieke is klein voor haar leeftijd. Woensdag gaat ze naar onze dierenarts waar ze haar urine gaan testen, bloed afnemen en chippen. Voorlopig is zij nog niet beschikbaar voor adoptie tot we weten of er geen medische oorzaken zijn voor haar plas-gedrag.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#515 Geplaatst 11 februari 2013 - 23:14

Arm dutske :( Hoe oud zou dan ze wel zijn? Hopelijk blijkt medisch alles ok of makkelijk te verhelpen en kan ze daarna definitief naar een gouden thuis!!

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#516 Geplaatst 11 februari 2013 - 23:14

Bekijk berichtkate2, op 11 februari 2013 - 23:14, zei:

Arm dutske :( Hoe oud zou dan ze wel zijn? Hopelijk blijkt medisch alles ok of makkelijk te verhelpen en kan ze daarna definitief naar een gouden thuis!!

Van half april ongeveer, ze is bijna 1 jaar

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#517 Geplaatst 11 februari 2013 - 23:17

Bekijk berichtEvyke81, op 11 februari 2013 - 23:14, zei:

Van half april ongeveer, ze is bijna 1 jaar

Ocharme, en ze ziet er inderdaad zo klein uit :( Maar nu is ze goed terecht gekomen hé ;) Dus hopelijk vindt ze gauw haar eigen thuisje bij een warm gezinnetje!

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#518 Geplaatst 11 februari 2013 - 23:23

Tot er medische oorzaken zijn uitgesloten, blijft ze hier.
En dan eens nadenken over de perfecte thuis he :)

Als het stress-plassen is, een heel rustjge omgeving. Zowieso met 1 kat al aanwezig omdat het een flessertje is.

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#519 Geplaatst 12 februari 2013 - 06:00

Och ziet diejen blik, met die smekende oogjes. Smelt. Goed dat ze bij jullie terechtgekomen is.
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#520 Geplaatst 12 februari 2013 - 07:57

Bieke ziet er treurig uit maar dat zal snel veranderen nu ze zo goed zit in huize Evyke. :rub:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#521 Geplaatst 12 februari 2013 - 08:40

Toch jammer dat mensen een kat wegdoen omdat ze aan meubels krabt :gek: . Zelda krabt er ook soms aan maar ik doe haar daarom niet weg. Ze heeft nu 2 krabpalen en sinds vorige week zijn haar nagels geknipt en is het krabben aan meubels en muren gestopt. Als mensen dat niet kunnen verdragen moeten ze maar een pluchen kat nemen. Ik hoop dat dit poesje nog niet te veel trauma's heeft opgelopen in haar jonge leventje en dat ze vlug een goed, warm, gouden mandje mag vinden bij mensen die haar nemen zoals ze is. Wat een schatje! :geluk:

Bewerkt door Miss Nina, 12 februari 2013 - 08:41.

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#522 Geplaatst 12 februari 2013 - 09:59

Chapeau voor jou Evyke! Ik kan het maar blijven zeggen :party:  .... is er al meer nieuws van Mavi en 't ander poezelke(sorry effe naampje vergeten), hoe ze evolueren?

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#523 Geplaatst 12 februari 2013 - 10:17

Bekijk berichtmarieke v. Damme, op 12 februari 2013 - 09:59, zei:

Chapeau voor jou Evyke! Ik kan het maar blijven zeggen :party:  .... is er al meer nieuws van Mavi en 't ander poezelke(sorry effe naampje vergeten), hoe ze evolueren?

Den andere heette Darbo (en nu Darby).  Hij is al geaaid geweest met 1 vinger en het nieuwe personeel kan in de buurt komen zonder dat hij direct vlucht.  Mavi blijft afstandelijk.  Hij is natuurlijk al een pakje ouder dan Darby, dus ik verwacht niet veel vooruitgang, zeker niet op korte termijn.  Ze zitten daar in elk geval heel goed :)

Geplaatste afbeelding

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#524 Geplaatst 12 februari 2013 - 10:42

Ohh, Bieke is mooi! :heart:  Maar inderdaad wel klein voor al bijna 1 jaar te zien...

Ik hoop dat er geen medische problemen zijn en dan ze snel naar een nieuwe, permanente thuis mag.

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#525 Geplaatst 12 februari 2013 - 10:53

Darby is echt nieuwsgierig aan het worden en begint hem echt op zijn gemak te voelen met het personeel in de buurt :)
Mavy blijft ver uit de buurt van het personeel maar eet, drinkt en gebruikt de kattenbak goed :)

Foto is Darby die komt kijken hoe het personeel in bad zit :)

Bijgevoegde thumbnails

• Darby2.jpg

Bewerkt door Stijn_Poezenpaleis:-), 12 februari 2013 - 11:17.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens