Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Aynoa's E-nestje

• Log in om te reageren
320 reacties op dit onderwerp
Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#76 Geplaatst 07 augustus 2012 - 22:22

Ooooh, wat een zalig filmpje, zo schattig :heart: :heart: :heart:
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#77 Geplaatst 08 augustus 2012 - 09:40

Aynoa is een super mama'tje. Tijdens de bevalling zelf moet ik vaak helpen, maar eenmaal ze allemaal geboren zijn is ze ZO fantastisch. :love:
Ik ben apetrots op haar!

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 08 augustus 2012 - 10:18

Schattig filmpje :heart: :heart: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#79 Geplaatst 08 augustus 2012 - 12:31

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#80 Geplaatst 08 augustus 2012 - 13:05

van harte proficiat met de schitterende 3-ling ze zien er echt mooi uit :love: :love:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#81 Geplaatst 08 augustus 2012 - 13:26

Proficiat met de 3 ling ,ze zijn superschattig . :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#82 Geplaatst 09 augustus 2012 - 08:30

Merci iedereen.

De kleintjes stellen het super goed. Ze komen mooi aan en ik vind het heerlijk dat ik gewoon kan genieten zonder me zorgen te maken. Aynoa is een fantastisch moedertje en de kleintjes zijn erg tevreden. Ze piepen zelden, enkel wanneer Aynoa uit de werpkist gaat en het te lang duurt voor hen. Ik vind dat zo schattig dat ze dan allemaal opeen kruipen en je gewoon een hoopje kruipende kittens ziet. :lachen:

Ondertussen hebben ze allemaal namen. Wie de website in de gaten houdt heeft het al gezien (Anne? :lachen: ), ik stel ze eens aan jullie voor.

Erayna: Haar is afgeleid van Rayna en verwijst in het Spaans naar vredig, koningin, wijze beschermer. In het Hebreeuws betekent het puur en schoon.
Geplaatste afbeelding

Ezray: Hij is het enige katertje in het nestje. Hij kwam als tweede ter wereld. Zijn naam is afgeleid van Ezra, dat hulp betekent in het Hebreeuws.
Geplaatste afbeelding

Emunah: Het tweede poesje. Haar naam betekent geloof in het Hebreeuws
Geplaatste afbeelding

Ik kan weer niet wachten om hen te zien met de oogjes open. Maar eerst nog even genieten van die kleine muisjes hé. Heerlijk! Ik ben ontzettend blij met het nestje. :cheer:

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#83 Geplaatst 09 augustus 2012 - 19:27

:slach: :slach: :slach: Wie de website in de gaten houdt heeft het al gezien (Anne? :lachen: )-dat kon je nu toch wel verwachten hé -het zijn hele mooie namen ;) benieuwd of er CTJES gaan tussenzitten ??  :) ze zijn nog zo klein, maar het zijn prachtige muisjes :heart: :heart: ( gezegd tegen de CTJES dat er binnenkort 2 zusjes en 1 broer komt, mijn partner kon er niet echt om lachen :oops: ) dus ik zal nu maar mijn mond houden :censored:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#84 Geplaatst 09 augustus 2012 - 19:56

Wat mooie namen weer Elixeryen voor de kleine ukjes. :heart: :heart: :heart:
Zo schattig dat pril geluk. :love4: :love4: :love4:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 10 augustus 2012 - 00:19

Gefeliciteerd met de drieling,en je hebt alweer heel mooie namen hoor.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#86 Geplaatst 10 augustus 2012 - 00:24

@elixeryen : echt hé, in het begin lijken het net kleine muisjes. Dat vind ik ook altijd, haha ! Zeker mijn spierwitte geboren Birmaantjes :d Ik ben ook altijd erg benieuwd naar eens ze "groter" zijn ^^

Wat een orriginele namen, je hebt weer je best gedaan :) Werk je met concepten dan?

Mooie kittens :loveshower:
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#87 Geplaatst 10 augustus 2012 - 00:26

Ik vind die foto's van hen mooier dan de vorige :p
Nogmaals dikke proficiat met je nestje! Ze zien er ongeloofelijk lief uit!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#88 Geplaatst 10 augustus 2012 - 08:28

Nieuwe foto's zijn voor één dezer. Ik heb nog geen nieuwe genomen. :mrgreen:
Ik werk niet met concepten qua naam. Ik neem gewoon namen dat ik graag hoor. Mijn mama zal vast weer lachen dat ik er wéér 2 heb met een "AY" klank. Ik kan er echt niks aan doen maar vind dat zo mooi. :lachen:

@ Anne: Hihi, Nog 3 bij zou misschien wat veel zijn en 't zijn weer silvertjes. :wi Misschien zwicht je partner uiteindelijk wel. Volgend jaar Amira weer én Loubna. Kans op 2 golden nesten. *gniffel* En wie weet krijgt Aynoa ook wel eens goldens. Ik zou dat wel leuk vinden, indien ik een geschikte kater vind zit die kans er wel in. Succes! :x

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 10 augustus 2012 - 08:53

oooh zo schattig
dikke proficiat
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#90 Geplaatst 10 augustus 2012 - 12:47

Wat een prachtige originele namen weer voor je kittens
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens