Spring naar inhoud

- - - - -

Asiel Gent

• Log in om te reageren
106 reacties op dit onderwerp
Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#106 Geplaatst 23 augustus 2012 - 10:51

arifiene zei:

Volgende keer gewoon andere organisaties bekijken ;)

Ja ik heb ondertussen ook jullie organisatie leren kennen via de site maar toen kende ik jullie niet. Had ik het geweten was ik zeker eens langsgeweest.
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel. Als mama van huis is dansen de poezen...

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#107 Geplaatst 23 augustus 2012 - 12:23

Choeke zei:

Ik vind het vooral jammer dat er in België zoveel dieren worden ingeslapen omdat de asiels enzzzz overvol zitten,en hun oraganisatie dan weer X-tra dieren gaat aanslepen uit andere EU-Landen.

Idem.

Vandaag kregen we weer een mail, iemand had een kat gevonden, of we die onmiddellijk wilden opnemen, anders brachten ze die naar het asiel citadelpark om ze te laten inslapen.
Nu gaat er al de hele ochtend e-mailverkeer weg en weer, de melder vindt het schandalig dat ik gezegd heb dat dit emotionele chantage is O:) .
Ik had voorgesteld dit diertje op een wachtlijst te zetten omdat we vol zitten, maar dit is volgens haar zinloos omdat het kan overreden worden.

Het kan overreden worden, dus laten we het maar op voorhand doden.
De logica is ver te zoeken O:)

Ik heb hier uiteraard niét vriendelijk op gereageerd. Krijg je dan direct zo'n mail met 'ik zal dit doorgeven aan de stad en op facebook smijten'.

Nouja, ga je gang denk ik dan.
Jij bent diegene die illegaal een dier wil laten doden terwijl wij een oplossing proberen zoeken...
Zucht :(