Spring naar inhoud

- - - - -

Verstopte neus

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1 Geplaatst 26 juli 2009 - 19:03

Hoi,

Ik hoorde Phoebe deze nacht een beetje vreemd ademen, volgens mij zit haar neus verstopt...klinkt toch zo.
Ze heeft er anders niet echt last van dat ik zie, maar moet ik toch eens langs DA of zijn er huishoudmiddeltjes die kunnen helpen of zal het vanzelf weer over gaan?

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 26 juli 2009 - 22:45

Ik zou een paar dagen afwachten.
Zo lang ze er geen last van heeft. Wij hebben ook wel eens een paar dagen een verstopte neus (in mijn geval praktisch altijd een verstopte neus :evil: ).
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 26 juli 2009 - 23:49

ikzelf ga bij verstopte neus onmiddellijk naar de DA, ik heb in het verleden dan ook een heel nare ervaring gehad met mijn Mira met haar verstopte neus en ga liever eens teveel dat weinig naar de dierenars
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 27 juli 2009 - 00:00

Lily heeft hier ook voor het moment het sinusitus, ik kuis haar neusje met fysiologisch water, en met boorwater. (ze heeft ook antibiotica hoor)
Boorwater ontsmet en het fysiologisch water kan je zelf in haar neusje druppelen zodat ze gaat niezen en haar neusje vrijkomt. Dat heeft onze da zo gezegd te doen.
Hou het goed in de gaten want een simpele verkoudheid kan verergeren.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 27 juli 2009 - 00:08

Veel beterschap alleszins

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 27 juli 2009 - 11:27

je kan het neusje proper maken met Fysiologische oplossing, en dan kan je nog wel even afwachten om naar de DA te gaan, maar hou het wel goed in de gaten :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 27 juli 2009 - 21:08

Hoe is het met Phoebe en haar neusje?
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#8 Geplaatst 28 juli 2009 - 08:47

Heb de indruk dat het toch iets beter gaat, ze "snurkt" toch zo niet meer.
Gisteren geprobeerd met dat fysiologisch water, man was me dat een karwei :trance: denk dat er meer fysiologisch water op mij en men keukenkasten hing dan dat er in haar neus bleef. Ga zien hoe het gaat, anders ga ik vrijdagavond toch eens langs DA.