Spring naar inhoud

- - - - -

mag slotje op

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
46 reacties op dit onderwerp
lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#1 Geplaatst 08 juni 2012 - 12:46

Ik krijg zojuist sms van een vriendin die in een hotel werkt.
Ze hebben daar een nestje kittens gevonden, en deze gaan ze 'doodslaan'. Heb gevraagd om ze naar hier te brengen, maar sinds gisteren zit ik met nog een kitten die een plaatsje zoekt (is ook niet van mij maar moest daar ook weg) en dan met mijn eigen zwangere poes.
Dus mijn vraag: Is er iemand die zou willen zorgen voor deze kittens? hoe oud ze zijn en met hoeveel weet ik nog niet, mijn vriendin gaat dit nu al uitzoeken.

Bewerkt door lientj, 14 juni 2012 - 22:32.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 08 juni 2012 - 12:49

:trance: :trance: Ik mag toch hopen dat je ze in elk geval ophaalt zodat dat "doodslaan"verhaal niet doorgaat? Sommige mensen he.... je zou die zelf doodslaan!!

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#3 Geplaatst 08 juni 2012 - 12:51

Daarom dat ze naar hier komen! Ik wil dit ook niet!! Hoop dat ik iemand vind dat wil helpen :( vind het zo erg :o

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 08 juni 2012 - 12:53

lientj zei:

Daarom dat ze naar hier komen! Ik wil dit ook niet!! Hoop dat ik iemand vind dat wil helpen :( vind het zo erg :o

Heel goed!!! (was geen aanval naar jou hoor, althans zo niet bedoeld) Ik woon jammer genoeg niet in Belgie en kan zelf elk moment bevallen dus das iets wat ik momenteel zelf ook niet zou kunnen.. maar mocht ik zoiets treffen dan haalde ik ze er ook meteen weg.. en dan kan je vanaf daar verder zoeken. Wat zijn dat nu voor mensen he, die als eerste optie "doodslaan" bedenken....

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 08 juni 2012 - 12:54

Wat overigens met de mamapoes?

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#6 Geplaatst 08 juni 2012 - 12:56

Van de mamapoes weet ik ook nog niets, mijn vriendin heeft dit opgevangen, ze gaat nu naar de klusjes man die de taak gekregen heeft om ze 'dood te slaan'...
En ik zie niets als aanval staan hoor :p

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#7 Geplaatst 08 juni 2012 - 12:57

Hoop echt dat er iemand is die deze kittens wil opvangen :(

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 08 juni 2012 - 13:05

Ik hoop dat ze optijd bij die beul zal zijn....

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#9 Geplaatst 08 juni 2012 - 13:12

Ja ze is er optijd bij :d mag ze vanvond ophalen! Moet vanachtermiddag weg, hopelijk heeft er iemand gereageerd tegen dat ik thuis kom dat hij/zij er voor kan zorgen ...
Het gaat verzeker moeilijk zijn iemand te vinden, de meeste zijn niet van west-vlaanderen, en ik ken hier ook niemand :( Ik ben benieuwd hoe oud ze zijn en met hoeveel ze gaan zijn.

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#10 Geplaatst 08 juni 2012 - 13:13

En de politie misschien inlichten? Niet dat die veel zullen doen maar ach men kan maar proberen om de politie in te zetten de mensen de wet te laten naleven.

Waar bevinden de kittens zich en hoeveel zijn het er?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#11 Geplaatst 08 juni 2012 - 13:15

Triestig geval weer. Hopelijk zitten ze er nog als je vriendin ze gaat halen.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#12 Geplaatst 08 juni 2012 - 13:17

Mijn vriendin werkt daar nog niet zo lang .... Dus denk niet dat ze dat graag zou hebben :s Ga er vanavond eens mee praten, moet de kittens bij haar ophalen.
De kittens gaan vanaf vanavond bij mij zitten, ik woon in oekene, juist naast de autostrade.... Vanavond zal ik een foto posten.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 08 juni 2012 - 13:20

Ik denk niet dat je aangifte kunt doen van dreigende dierenmishandeling.. bewijs maar eens dat ze ze echt wilden doodslaan he...

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#14 Geplaatst 08 juni 2012 - 13:23

Het belangrijkste vind ik dat dit niet hun lot word... Nu ben ik eerst weg, dat mijn comisies en zo gedaan zijn dat ik zo rap mogelijk de kittens kan ophalen.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#15 Geplaatst 08 juni 2012 - 13:33

gezien de kittens daar gevonden zijn, zullen ze daar dus gedumpt zijn, dus de eigenlijke fout ligt niet bij het hotel, al is hun manier van denken om het "probleem" op te lossen natuurlijk totaal verkeerd.
Voornaamste is de poesjes daar weg krijgen en hopelijk kan iemand ze opvangen.

Desnoods Lientje conctacteer je straks wat opvangen? Misschien hebben ze nog wel een plaatsje vrij voor deze kitten?

Super in elk geval dat jij je het lot van deze kittens zo hard aantrekt. :thumb: