Spring naar inhoud

- - - - -

Klein pluisje Vanity (nieuwe foto's pag 5)

• Log in om te reageren
68 reacties op dit onderwerp
Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#31 Geplaatst 11 juni 2012 - 20:39

Ik wist weer totaal van niets. ;)
Maar gelukkig kwam ik je vandaag eens tegen in de winkel, en kreeg ik een kleine update van je nieuwe poezel.

Proficiat met je mooie Persje. :love3: :love3:

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#32 Geplaatst 11 juni 2012 - 20:39

Hihi we hebben flink ons best gedaan om niks te zeggen, weten al hele tijd hoe en wat ;)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 11 juni 2012 - 22:20

Van harte proficiat met je nieuwe lieverdje...Vanity !!! :heart: :love3: :heart:

Had het ook totaal niet door...het afscheid zal waarschijnlijk een beetje pijnlijk zijn, Cisca... :( :oops: ;) maar lieve Vanity is in zeer goede handen...en je kan ze blijven volgen... :heart: :heart: :heart:

Geniet ten volle..., Biekevs...!!! :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#34 Geplaatst 12 juni 2012 - 08:23

Ja idd was niet makkelijk en toen ze weg was zijn er wel :cry: gevallen hoor
Maar heb geen spijt dat Bieke nu haar verder mag verzorgen ze zit daar toppie :)

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 12 juni 2012 - 09:23

oh, cisca, das lief van je...

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#36 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:32

Soms ben ik wel es lief ;)

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#37 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:35

haha, ja... meestal wel denk ik... naar mij toch ;)

Vanity doet het uitstekend, en de jongens beginnen te ontdooien... Ze komen al dichterbij, weliswaar met nodige geblaas, maar dat komt wel in orde...

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#38 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:38

:)

Super om te horen meis, hopelijk komt snel alles goed, en dat blazen en grommen stopt wel hoor, geef het zijn tijd

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:39

Cisca zei:

Hihi we hebben flink ons best gedaan om niks te zeggen, weten al hele tijd hoe en wat ;)

Ja ik zat er eigenlijk op te wachten. Nadat Bieke er eentje verloren is dacht ik het wel dat het er al vroeger zat aan te komen.

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#40 Geplaatst 12 juni 2012 - 10:52

Was al voordat Snoesje verloren liep dat Bieke en ik afspraak hadden dat er een poesje van ons bij haar zou gaan wonen.
Ze wilde wachten op het nestje van Ashley en anders lovely nemen, maar Bieke zag liever zonder wit en mijn hart gaat uit naar met wit dus heb ik Bieke het voorstel gedaan anders Vanity te nemen.
Blijkbaar was deze keuze de juiste want Ashley's zwangerschap is uitgelopen op 2 placenta's zonder kittens en zo heeft en Bieke en ik wat we graag zien :)

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 12 juni 2012 - 11:27

Cisca zei:

Was al voordat Snoesje verloren liep dat Bieke en ik afspraak hadden dat er een poesje van ons bij haar zou gaan wonen.
Ze wilde wachten op het nestje van Ashley en anders lovely nemen, maar Bieke zag liever zonder wit en mijn hart gaat uit naar met wit dus heb ik Bieke het voorstel gedaan anders Vanity te nemen.
Blijkbaar was deze keuze de juiste want Ashley's zwangerschap is uitgelopen op 2 placenta's zonder kittens en zo heeft en Bieke en ik wat we graag zien :)

Ja ik wist van Bieke dat het zeker eentje van jouw ging zijn. Alleen was er nog wel haar vriend die nog wat protesteerde voor 4 poezen niet? Dus toen Snoesje verloren gelopen is was ik er eigenlijk van overtuigd dat alles in een stroomversnelling zou komen. Ik was dus ook in het idee dat het wachten ging worden op het nestje van Ashley. Maar blijkbaar is alles nog sneller gegaan dan ik dacht.

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#42 Geplaatst 12 juni 2012 - 11:58

;)
Zo zie je maar Sabine, we doen lekker alles achter iedereens rug om he :)
Maar Vanity was nergens heen gegaan als Bieke haar niet zou willen, dan had ik haar gewoon gehouden...tis een super lief poesje en mis haar nog steeds, zal nog wel even duren ook had best speciale band met haar :love3:

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 12 juni 2012 - 12:03

Cisca zei:

;)
Zo zie je maar Sabine, we doen lekker alles achter iedereens rug om he :)
Maar Vanity was nergens heen gegaan als Bieke haar niet zou willen, dan had ik haar gewoon gehouden...tis een super lief poesje en mis haar nog steeds, zal nog wel even duren ook had best speciale band met haar :love3:

Ja, ja, en ik maar denken dat Bieke nog maar wat ging moeten wachten. :trance:
Nu is wel zeker dat ze daar in de watten gelegd zal worden. :loveshower:

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#44 Geplaatst 12 juni 2012 - 12:05

Daar ben ik ook zeker van hoor :heart:

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#45 Geplaatst 12 juni 2012 - 13:39

biekevs zei:

haha, ja... meestal wel denk ik... naar mij toch ;)

Vanity doet het uitstekend, en de jongens beginnen te ontdooien... Ze komen al dichterbij, weliswaar met nodige geblaas, maar dat komt wel in orde...

hier heeft het een week geduurd met Joske en Nelle, en ondertussen wijken ze niet meer van elkaars zijde. Het zijn de allerbeste vriendjes geworden. Geduld en alles komt dik in orde.