Spring naar inhoud

- - - - -

Omgeving op het werk :)

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:47

Ik werk als consultant, wat dus wil zeggen dat ik van project tot project ga en dus een beetje overal aan het werk ben/kan zijn ;)

Momenteel zit ik op een project in Nederland (net over de grens van België, in de buurt van Lommel)...

Ik zit hier op een kantoortje en als ik buiten kijk zie ik dit:

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Ik weet niet of het duidelijk is?

Het zit hier vol konijntjes en hele tamme konijntjes ook, ze lopen niet eens weg als ze je zien ;) En ook eekhoorntjes kan je hier vaak zien :LOL:

Ik vind het echt een super omgeving hier, ik zou hier graag wat langer blijven zitten, maar spijtig genoeg is het contract eind juni afgelopen :(

Het is in ieder geval een omgeving waar je elke morgen vrolijk van wordt om te komen werken, elke dag zie je wel een beestje :LOL:
banner

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#2 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:48

En waarschijnlijk moet je erop letten dat je niet al te veel naar buiten kijkt, maar ook eens naar je werk. :x

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#3 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:55

Oh, leuk!!
Het enige wat ik hier zie als ik buiten kijk is de achterkant van de andere zijde van ons gebouw. Gelukkig wel in een kantoortje met veel zonlicht (of gelijk als vandaag zicht op veeeeeeeeeeel donkere wolken ;) )

Guest_MaJu_*
Guest_MaJu_*

#4 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:56

hmm kleine konijntjes, onze Remi eet dat blijkbaar graag :)

Carowlina
Carowlina
  • 8.178 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 12 juni 2012 - 16:02

Wat een leuke omgeving! Straalt echt rust uit.

Gezien ik busbegeleidster ben, is mijn uitzicht constant baan, auto's, huizen,...
Alles wat dus GEEN rust uitstraalt ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 12 juni 2012 - 16:10

En mijn uitzicht is een muur. :louche:
Eigenlijk zouden ze zo op een saai kantoor zo'n muur waar je een beeld op kan verkrijgen   met zicht op bv de zee, dan nog liefst met een afstandbediening met verschillende posten zoals de maan, de ruimte, winkels, onder water, natuur....

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 12 juni 2012 - 16:14

Heerlijk zo te zitten, en inderdaad je hebt altijd goede zin..
Mijn werk ligt aan de rand van een bos, en dat is inderdaad een stuk prettiger werken
Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 12 juni 2012 - 16:19

Toffe omgeving :) Ik zit int stad dus kijk recht uit op parking en een ander gebouw.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#9 Geplaatst 12 juni 2012 - 16:19

Ik zie de E17.  Meestal dus voorbijrijdende vrachtwagens en auto's
Gisteren groot spektakel met brandweer, ambulance,...

Ooit ging er hier een tanker door de middenberm, dus kranen om het ding te takelen.  Zo zien we nog eens iets he :)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 12 juni 2012 - 16:21

ah ja met wat er voor IC een "gevaarlijk" product uitzag in het fluo geel... wat uiteindelijk vanillepudding bleek :x

Fietje26
Fietje26
  • 6.708 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 12 juni 2012 - 17:26

Inderdaad een leuk uitzicht!
Ik heb zicht op een ander administratief gebouw, waar de mensen van de boekhouding zitten... Niet echt vergelijkbaar O:)

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 12 juni 2012 - 20:11

Heel mooi dat uitzicht, bij mijne man rond het bedrijf waar hij werkt zitten ook heel veel konijntjes en eekhoorntjes zo lief om ze bezig te zien. :duim:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#13 Geplaatst 12 juni 2012 - 20:21

Superuitzicht zeg! Ik zie vooral uit op mijn collega's :evil: en als ik goed kijk een boom. En soms KS als ik recht voor mij kijk :p

Vanessa81
Vanessa81
  • 338 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 13 juni 2012 - 12:19

Ik kijk uit op het Koningin Astrid plein in Antwerpen. Ik zit vrij hoog dus in de verte zie ik volgens mij ook nog kranen staan van de haven.
Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 2 katten

#15 Geplaatst 13 juni 2012 - 12:39

:love3: heel aangename bijkomstigheid op je werk!! Jammer dat het maar tijdelijk is. Ik zou denk ik heel vaak een rookpauze gaan houden ;)
sorry laatste keer