Spring naar inhoud

- - - - -

Omgeving op het werk :)

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:47

Ik werk als consultant, wat dus wil zeggen dat ik van project tot project ga en dus een beetje overal aan het werk ben/kan zijn ;)

Momenteel zit ik op een project in Nederland (net over de grens van België, in de buurt van Lommel)...

Ik zit hier op een kantoortje en als ik buiten kijk zie ik dit:

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Ik weet niet of het duidelijk is?

Het zit hier vol konijntjes en hele tamme konijntjes ook, ze lopen niet eens weg als ze je zien ;) En ook eekhoorntjes kan je hier vaak zien :LOL:

Ik vind het echt een super omgeving hier, ik zou hier graag wat langer blijven zitten, maar spijtig genoeg is het contract eind juni afgelopen :(

Het is in ieder geval een omgeving waar je elke morgen vrolijk van wordt om te komen werken, elke dag zie je wel een beestje :LOL:
banner

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#2 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:48

En waarschijnlijk moet je erop letten dat je niet al te veel naar buiten kijkt, maar ook eens naar je werk. :x

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#3 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:55

Oh, leuk!!
Het enige wat ik hier zie als ik buiten kijk is de achterkant van de andere zijde van ons gebouw. Gelukkig wel in een kantoortje met veel zonlicht (of gelijk als vandaag zicht op veeeeeeeeeeel donkere wolken ;) )

Guest_MaJu_*
Guest_MaJu_*

#4 Geplaatst 12 juni 2012 - 15:56

hmm kleine konijntjes, onze Remi eet dat blijkbaar graag :)

Carowlina
Carowlina
  • 8.178 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 12 juni 2012 - 16:02

Wat een leuke omgeving! Straalt echt rust uit.

Gezien ik busbegeleidster ben, is mijn uitzicht constant baan, auto's, huizen,...
Alles wat dus GEEN rust uitstraalt ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 12 juni 2012 - 16:10