Spring naar inhoud

- - - - -

mijn opvang kittens

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
Guest_mabiche_*
Guest_mabiche_*

#16 Geplaatst 14 juni 2012 - 23:36

we gaan het poppe laten doen en nee ze heeft niet gekeken wist niet dat ze dat moest doen sorry

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#17 Geplaatst 14 juni 2012 - 23:39

Nee, heb het ook niet gevraagd.  
Zullen wel katers zijn zekers?  Op't eerste zicht toch :x
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 15 juni 2012 - 08:59

Veel succes met de kleine schatjes :geluk: :heart:
banner

Guest_mabiche_*
Guest_mabiche_*

#19 Geplaatst 16 juni 2012 - 17:21

heb nog 2 nieuwe opvang kittens bij . spijtig genoeg ga ik er nog geen foto's van plaatsen want de oogjes zijn te erg ontstoken . hoop alleen dat het snel genezen zal zijn zodat ik jullie kan zien wat voor schatjes dit zijn .

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#20 Geplaatst 16 juni 2012 - 19:58

mabiche zei:

heb nog 2 nieuwe opvang kittens bij . spijtig genoeg ga ik er nog geen foto's van plaatsen want de oogjes zijn te erg ontstoken . hoop alleen dat het snel genezen zal zijn zodat ik jullie kan zien wat voor schatjes dit zijn .

Mabiche, je moet daar toch best wel mee oppassen om kittens zonder vaccinatie bij kittens te zetten met nog maar één vaccinatie.

Bij de nieuwkomers zijn de oogjes zwaar ontstoken. Diegene die je al had, zijn gezond. Maar door deze 2 er nu bij te zetten is de kans groot dat de eerste ook ontstoken oogjes gaan krijgen.
Niet alle oogjes genezen door een beetje zalf. Soms moet dit in combinatie gegeven worden met AB. Als de andere dan ook ziek worden door de nieuwkomers, lopen de DA kosten op.

Ik wil je enkel maar advies geven. Ik spreek uit ervaring.
Het zou erg zijn moesten al de andere dieren in huis dus ziek worden door die nieuwkomers.

Toch wens ik je veel succes met de kittens en dank je wel dat je ook opvang gezin wilt zijn.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 16 juni 2012 - 21:28

Veel succes met de kittens :thumb:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 16 juni 2012 - 23:06

Veel succes. :geluk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Guest_mabiche_*
Guest_mabiche_*

#23 Geplaatst 16 juni 2012 - 23:14

volgende maand krijgen mijn schatjes terug een spuitje . Als ik iets doe doe ik het ineens goed hoor . maak me ook geen zorgen er is er maar 1 die interesse heeft voor de kittens en dat is diesel die durft wel eens met hen spelen maar dat wel van op een afstand . meestal langs de ene kant van het raam hahahahaha

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#24 Geplaatst 16 juni 2012 - 23:24

Ik maak me niet alleen zorgen over je eigen dieren.
Maar over de opvangertjes. Vooral die kleine dutskes die al één vaccinatie hebben gekregen. Ik heb schrik dat ze nu ook ziek gaan worden. :(

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#25 Geplaatst 16 juni 2012 - 23:26

Maylun bedoelt dat een virus rondzweeft in de ruimte.  De andere 2 zijn nog klein, die hun afweersysteem is nog niet optimaal.  En de kans is groot dat hun oogjes nu ook zullen onsteken.  Dus ze moeten goed in't oog gehouden worden.
Geplaatste afbeelding

Guest_mabiche_*
Guest_mabiche_*

#26 Geplaatst 16 juni 2012 - 23:36

zal ik zeker doen wil die dutskes echt geen kwaad doen hoor zorg er echt wel goed voor . En als jij het te gevaarlijk vond zou je het toch ook niet toegelaten hebben he ?

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#27 Geplaatst 16 juni 2012 - 23:38

Het gaat hem er ook niet over of jij er goed voor zorgt ja of nee.  Er is een risico dat de andere 2 nu ook ziek gaan worden.  Maar we kruisen onze vingers dat da nie gebeurd he.  

Morgen gaat Martien u bellen trouwens voor die 2 om af te spreken.
Geplaatste afbeelding

Guest_mabiche_*
Guest_mabiche_*

#28 Geplaatst 16 juni 2012 - 23:48

ok goed dat ik dat weet dan kunnen we in eens zien of we goed bezig zijn wil de ander 2 echt geen kwaad doen hoor

Guest_mabiche_*
Guest_mabiche_*

#29 Geplaatst 17 juni 2012 - 13:10

de oogjes zijn al een heel stuk beter hoor . heb ze deze morgen goed gewassen met een watje en zalf ingedaan . de ab is ook binnen en om 15u komt de da eens kijken

Guest_mabiche_*
Guest_mabiche_*

#30 Geplaatst 17 juni 2012 - 19:19

da is dus geweest en heeft de 2 nieuwelingen ingeént ze hebben ook een spuitje met ab gekregen en moet zien dat ze heel veel drinken want ze zijn wat uitgedroogd . heb gevraagt of de andere 2 gevaar liepen maar ze zei omdat die hun spuitjes al gekregen hadden dat ik me geen zorgen moest maken .nu moet ik wel de 2 nieuwe elke dag een kwart van een pilletje geven mat ab en dan maar hopen dat alles in orde komt he . mijn 2 andere poezen hebben ook hun 1ste spuitje gehad en daar ben ik blij om .