Spring naar inhoud

- - - - -

mijn opvang kittens

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 18 juni 2012 - 12:33

:thumb: :geluk: :geluk: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#32 Geplaatst 19 juni 2012 - 08:45

Zo zagen ze er dus uit toen ze werden afgegeven:
Geplaatste afbeelding

Aan de telefoon zei de melder me 6 weken en gezond.  Volgens de dierenarts 8 weken, uitgedroogd en ondervoed.  En heel duidelijk NIET gezond.  Langs de ene kant zou je ze beter weigeren voor de gezondheid van de anderen, maar wie weet wat er dan mee zou gebeuren.

Ondertussen krijgen ze een AB kuur en natvoer met extra water erbij zodat hun vochtgehalte terug op peil komt.  Het katinnetje is nog verlegen en komt amper uit de bench, de kater is een pak actiever en klimt uit de ren om te gaan spelen.

Zelfs al ziet hij er zo uit: hij is gereserveerd en zal Oliver heten.  
Die mensen hadden mij een paar weken geleden al een mailtje gestuurd met de vraag of we een ros katje hadden, toen moest ik hem ontgoochelen.
Nu wachten ze geduldig tot Oliver genezen en steriel is :loveshower:

Bijgevoegde thumbnails

• 8998919.jpg

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#33 Geplaatst 19 juni 2012 - 09:55

Super voor Oliver :thumb: Jullie geven ondertussen toch al heel wat katjes een mooie thuis! Hopelijk worden ze beide weer snel gezond!!
Toch erg dat er zoveel zieke katjes en kittens rondlopen omdat de mensen de moeite niet nemen om hun kat te castreren/steriliseren :(

Bewerkt door kate2, 19 juni 2012 - 09:56.

wausie
wausie
  • 62 berichten

#34 Geplaatst 19 juni 2012 - 17:52

Prachtig.Niks zo leuk als opvangers.wij hebben er ook 8.Wij geven ze wel namen.
ha

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#35 Geplaatst 19 juni 2012 - 18:19

wausie zei:

Prachtig.Niks zo leuk als opvangers.wij hebben er ook 8.Wij geven ze wel namen.

De opvanggezinnen zijn vrij om de kittens namen te geven. Ik geef mijn opvangertjes altijd direct een naam, maar de adoptanten zijn vrij om die naam te veranderen.

mabiche
mabiche
  • 180 berichten

#36 Geplaatst 22 juni 2012 - 12:08

heb ondertussen wat foto's kunnen nemen maar enkel van het meisje . ze is ondertussen al heel wat aktiever geworden en speelt mee met de rest van de kittens . ze moet spijtig genoeg altijd het onderspit delven als ze aant spelen zijn en krijst het af en toe uit als ze het niet kan halen hahahahaha . heb enkel foto's van het katinnetje want het katertje is veel te snel om een foto te nemen .straks komen ze alle 4 de poesjes halen om te kastreren en te sterlizeren . hoop dat mijn schatjes het goed doen hoor .

Bijgevoegde thumbnails

• 008.JPG
  • 009.JPG
  • 010.JPG
  • 001.JPG
  • 006.JPG
  • 004.JPG

mabiche
mabiche
  • 180 berichten

#37 Geplaatst 22 juni 2012 - 12:14

o ja nog vereten te vermelden ze zijn alle 4 heel muzikaal . telkens ik begin te oefenen voor het koor komen ze alle 4 rond mij zitten en kijken heel aandachtig toe . het tijgetje kruipt zelfs omhoog om tegen mijn borst te liggen . echt heel schattig om te zien hoor . zo heb ik steeds een publiek en leer ikzelf ook om me te laten gaan als er iemand toekijkt want daar heb ik problemen mee hahahahahaha

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 22 juni 2012 - 16:44

:LOL: :LOL: :heart: :heart: , leuke fotootjes, vooral die met het kitten en de hond neus-aan-neus
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mabiche
mabiche
  • 180 berichten

#39 Geplaatst 23 juni 2012 - 00:27

ja heb ik al veel reactie op gehad . was echt geluk hebben om die foto te nemen hoor . ze hadden al 2 keer aan elkaar geroken en dacht echt dat het geen 3de keer meer zou lukken . heb zeker 30min op de grond gelegen met het fototoestel in de hand . allee de panda kater en tijgetje zijn gekastreerd en maken het goed . nu zijn ze dus vij voor adoptie he . zal ze wel missen in huis hoor . ban al een beetje verliefd geworden op het meisje van de bende maar nee ga het niet doen

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 23 juni 2012 - 09:08

Wat een prachtige foto met het hondje. :loveshower:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

mabiche
mabiche
  • 180 berichten

#41 Geplaatst 28 juni 2012 - 21:07

pffff tiggy is ziek een virale ontsteking . vandaag was hij heel rusteloos dus heb ik zijn koords genomen . ik verschoot nogal hoor 39,6 om te beginnen . direkt naar evy gebeld en gevraagt wat ik moest doen zij moest toch naar de da vanavond en ging hem komen halen . heb hem in de krabton gelegt zodat hij dicht bij mij was . na een uurtje terug zijn temp genomen en 39,4 . heb toen natvoer gegeven want wou niet dat hij uitdroogde . terug na 1u temp genomen en toen had hij 39,9 gelukkig is evy hem dan komen halen en naar de da geweest . moet hem nu 8dagen ab geven en hoop dat het ventje snel beter is hoor

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 28 juni 2012 - 21:52

Och arm prutske toch, hopelijk komt hij er weer doorheen.
Jij zult daar wel voor zorgen hè. :thumb:
Super schattige foto's van je schatjes. :loveshower:
En wat ligt jouw hondje er relaxed bij zeg....
Beterschap voor de kleine Tiggy.
Geplaatste afbeelding

mabiche
mabiche
  • 180 berichten

#43 Geplaatst 28 juni 2012 - 23:37

dank je de hond is het gewoon om katten rond zich te hebben en dat zie je ook . enkel het eten is niet veilig voor haar . ze bewaakt dat en als ze eraan kan eet ze het allemaa lop . spijtig genoeg is de hon al 11j en zal ze niet lang meer leven . maar ze vind het supper om al die kittens hier rond haar te hebben

mabiche
mabiche
  • 180 berichten

#44 Geplaatst 29 juni 2012 - 13:54

Tiggy is nog steeds ziek hij beweegt bijna niet en slaapt heel de tijd . het ergste vind ik dat de andere kittens hem niet met rust kunnen laten dus lag ik het beestje altijd dicht bij mij zodat ik de andere weg kan halen als ze hem weer eens ambeteren . hoop dat het ventje snel beter word hoor want dit is heel vervelend .

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#45 Geplaatst 29 juni 2012 - 14:09

Het duurt effe voor de AB aanslaat hij.  Hij blijft toch eten en drinken?  Vooral drinken is belangrijk he
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com