Spring naar inhoud

- - - - -

Teuntje ziekjes

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 15 juni 2012 - 13:16

Morgen naar de Da met teuntje..
merkte vanochtend al dat het niet helemaal snor zat, want ze is liever dan normaal... en dat is voor mij meteen een reden om haar goed na te kijken...

Haar 3e ooglid is zichtbaar, maar heeft geen koorts, dus dat valt dan al weer mee...
Meteen even haar weer helemaal gecheckt, en ze had een iniemini teek  boven haar oog zitten, zou het hier iets mee te maken kunnen hebben?
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • Admin
  • 12.787 berichten
  • 13 katten

#2 Geplaatst 15 juni 2012 - 13:19

dat kan ermee te maken hebben ja.
Goed dat je even met haar naar de da gaat. Die kan toch even goed alles checken. Kun je vandaag niet meer terecht?

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 15 juni 2012 - 13:23

Nee ze zit behoorlijk vol... .wel even gebeld, en zei dat ik haar wel alvast voor de zekerheid AB mocht nemen ( ze wist dat ik die nog had) en ook het feit dat ze geen koorts heeft vond ze fijn om te weten en durfde ze het uit te stellen tot morgen..
Wel moest ik rond 5 uur nog even meten, en als er veranderingen optreden meteen bellen...
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 15 juni 2012 - 13:37

Zou inderdaad wel iets mee te maken kunnen hebben.
Veel beterschap voor lief Teuntje.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#5 Geplaatst 15 juni 2012 - 22:59

Teken spuiten gif in en soms kunnen ze daar wat ziekjes van worden. Goed kijken dat de plaats waar die teek zat niet ontstoken geraakt.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 16 juni 2012 - 11:44

Hoe is het nog met Teuntje vandaag :) ?
banner

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 16 juni 2012 - 11:55

Liz zei:

Hoe is het nog met Teuntje vandaag :) ?

Niks meer te zien :NoWhy: .....
Dus waarschijnlijk ga ik straks voor niks :oops:
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#8 Geplaatst 16 juni 2012 - 12:16

Gelukkig maar dat er niets meer aan te zien is. Indien hij terug in zijn normale doen is, en de plaats van de teek niet abnormaal dik staat zou ik de afsrpaak durven annuleren. Misschien even horen wat de DA aan de telefoon zegt?

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 16 juni 2012 - 12:25

hilleke zei:

Gelukkig maar dat er niets meer aan te zien is. Indien hij terug in zijn normale doen is, en de plaats van de teek niet abnormaal dik staat zou ik de afsrpaak durven annuleren. Misschien even horen wat de DA aan de telefoon zegt?

Plaats van de teek ziet er goed uit, ook heb ik natuurlijk de teek gecontroleerd, of er niks in de wond is achtergebleven... denk dat hij net een paar uurtjes zat... want het was niet groter van een rijstkorrel...

Om met de Da te bellen was ik ook al over aan't denken... Nu weet ik dat ze me niet het weekendtarief laat betalen, maar als het niet nodig is...

Ze heeft ook nog altijd geen koorts (haha ben met de tijd wel goed geworden met de thermometer ;) )

Zal zo eens bellen wat ze zegt .....
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#10 Geplaatst 16 juni 2012 - 13:02

Dat is t moeilijke met dieren, ze kunnen niet zeggen dat ze zich terug goed voelen. Maar zoals ik nu lees lijkt me een bezoekje aan de DA overbodig. Beter met dat geld iets leuks voor de poesjes kopen, gaan ze veel leuker vinden. :d