Spring naar inhoud

- - - - -

Heel gênant probleem...

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Guest_astridstevens_*
Guest_astridstevens_*

#1 Geplaatst 15 juni 2012 - 22:39

Hier gaan we dan... Zoals in het topic reeds vermeld: ik zit met een gênant probleem :onzeker:
Aangezien het voor mij een raadsel is, heb ik echter geen andere optie dan het toch es even in de groep te gooien.
Zonet kwam ik thuis, en zag ik aan Wolfje zijn billetjes een slijmerige "draad" hangen, gewoon doorschijnend. Ik heb het afgekuist met een stukje papier en het rook eigenlijk vrij sterk. Ik heb gekeken in de kattenbak (daar rook het ook al zo eigenaardig) en er lag een drolletje met ook precies een slijmlaagje rond.
Ik heb een paar keren gesnuffeld aan het papiertje (sjah, wat moet een mens doen hé :o ) en toen constateerde ik dus... het rook naar sperma! :onzeker:

We hebben twee katten, beide gecastreerde katers. De ene is drie jaar, de andere twee.
Kan het dat de ene is beginnen rijden op de andere en misschien heeft geëjaculeerd? Het lijkt me zo bizar, aangezien dat drolletje een slijmlaagje had dus dan moeten ze toch euh... "all the way to the end" geweest zijn...?
Is dit normaal of is het toch tijd om de dierenarts in te schakelen?
Het is de allereerste keer dat ik dit zie.

Ojee, kan iemand me helpen bij dit wreed eigenaardige probleem?

Alvast bedankt!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 15 juni 2012 - 22:54

Hier heb ik ook al eens gezien in de bak dat er een drolletje lag met slijm.
Maar ik dacht dat het gewoon slijm was dat in de darmen zit.
Weet zelf niet van wie het hier was.
Is wel al een tijdje geleden.

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 16 juni 2012 - 06:01

Dat lijkt me sterk. Ik heb hier 2 caters die voor hun castratie ook op elkaar reden maar als ze ejaculeerden, hing dat op de rug of in de nek...
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding