Spring naar inhoud

- - - - -

Vermoedelijke bevallingsdatum poes.

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Nouka - Cayenne - Coco
Nouka - Cayenne - Coco
  • 278 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 16 juni 2012 - 19:40

jubikelcats zei:

Deze 2 genen zijn de genen van de coon mutatie en de ragdoll mutatie

Dan vraag ik mij af waarom m'n dierenarts daar niks over zij! Ik ken nog iemand die het laten doen heeft via DNA.. :-(

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#17 Geplaatst 16 juni 2012 - 19:54

HCM testen via DNA ..zijn mooi meegenomen maar stellen ten opzichte van de screening (zeker als ze jaarlijks gebeuren en de kat ouder en ouder wordt)....niets voor (sommige vinden het weggesmeten geld - ik eigenlijk ook, hoor maar doe ze toch ..maar enkel voor het 1ste gen bij de coon...dat 2de gen da's een nutteloze test en veel te onbetrouwbaar).

Dus ...best ook testen via screening/echo.

gr.

veerle

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 16 juni 2012 - 19:55

Nouka - Cayenne - Coco zei:

Dan vraag ik mij af waarom m'n dierenarts daar niks over zij! Ik ken nog iemand die het laten doen heeft via DNA.. :-(

Ofwel omdat het makkelijk verdiend is, ofwel omdat je DA er onvoldoende kennis van heeft.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Nouka - Cayenne - Coco
Nouka - Cayenne - Coco
  • 278 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 16 juni 2012 - 20:28

Tinne zei:

Ofwel omdat het makkelijk verdiend is, ofwel omdat je DA er onvoldoende kennis van heeft.

Bedankt, dit doe ik dan niet meer! zal er hem wel eens over aanspreken binnenkort!

Nouka - Cayenne - Coco
Nouka - Cayenne - Coco
  • 278 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 16 juni 2012 - 20:34

Hoor hier net uit de keuken Miauuw.. toen ik ging kijken miauwde Nouka nog eens zachtjes, ze licht hier nu naast mij op haar gemakje... ze maakt het graag spannend, denk dat ik deze nacht de zetel ga in gebruik nemen! Als je jullie morgen ne zombie op show tegen komen weet je wie het is hé ;-)

Nog eens bedankt voor jullie raad!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#21 Geplaatst 17 juni 2012 - 10:23

En hoe is het afgelopen? Is ze bevallen?
Begrijp het niet goed, je verwacht een nest en gaat toch naar een show? Is die show dan zo belangrijk?

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!