Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn Xyratje :'(

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Jeannine
Jeannine
  • 1.686 berichten

#16 Geplaatst 16 juni 2012 - 15:31

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
Geplaatste afbeelding

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 16 juni 2012 - 15:41

:hug: :hug: :hug:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 16 juni 2012 - 19:20

Veel sterkte met het verlies. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 16 juni 2012 - 20:35

Veel sterkte met dit verlies!

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#20 Geplaatst 16 juni 2012 - 21:06

Heel veel sterkte :hug:

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 17 juni 2012 - 14:12

Veel sterkte en een dikke knuffel

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.851 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 18 juni 2012 - 05:02

Veel sterkte.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#23 Geplaatst 21 juni 2012 - 11:55

Vorige week donderdag had ik een paar uurtjes verlof genomen zodat ik vroeger naar huis kon om samen met mijn ventje te genieten van het mooie weertje. Dan waren we samen thuis tegen ongeveer half 3. Op weg naar huis belde mijn vriend mij om te zeggen dat ik onmiddellijk naar de DA moest bellen want dat Xyra haar achterpootjes waren gebroken. Ik in paniek naar de DA gebeld en toen ik thuiskwam vertelde mijn vriend dat ze gekneld had gezeten tussen het kipraam :( en ze kon niet meer op haar achterste pootjes staan.
We zijn onmiddellijk naar de DA gereden, ze vertelde ons dat het 50% goed of 50% slecht kon aflopen.

De DA heeft haar dan onmiddellijk cortisone gegeven en zei dat we moesten afwachten. Want dat ze problemen kon hebben met haar blaas en buik.
De volgende dag langsgeweest en daar zat ze dan mijn meisje, helemaal versuft met een infuus om haar blaas te vullen en te zien of alles ok was daarmee want ze had nog niet geplast, intussen kreeg ze ook morfine tegen de pijn en lag ze onder de lamp want ze was wat onderkoelt. Foto's genomen en er was te zien dat er lucht in de dikke darm zat. De zaterdagochtend nog langsgeweest en heb ze dan in mijn armen genomen. Ze had intussen geplast wat goed was maar de DA zei dat we in ons achterhoofd moesten houden dat inslapen een mogelijkheid was als ze teveel pijn had. Diezelfde dag rond 18u belde mijn vriend naar de DA en ze zei dat ze momenteel geen pijn had en dat we dus best nog effe afwachtten. Ik had terug wat hoop en dacht van ok, het komt goed met mijn meisje. Maar rond 20u30 de DA die ons opbelde. Ons Xyratje had de strijd opgegeven :cry: :cry: :cry:

Maandag hebben we haar laten cremeren en ze heeft een mooi plekje in onze living gekregen.

We missen haar!!!!!

SLaap zacht mijn lieve kleine meid!
We vergeten je nooit!! :cry:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#24 Geplaatst 21 juni 2012 - 12:40

Ik krijg er tranen van in mijn ogen! Rust zacht lieve Kyra en nogmaals heel veel sterkte met jullie verlies :hug:

Loes
Loes
  • 407 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 21 juni 2012 - 14:06

Heel veel sterkte !!!
Rust zacht Xyra :paw

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 21 juni 2012 - 14:16

ho, wat erg! Toevallig hier vanmorgen op het forum het gevaar van die kipramen gelezen, erg dat ik dit nu hier live moet lezen.
Heel veel sterkte bij dit groot verlies! :(

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 21 juni 2012 - 18:10

sterkte
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 21 juni 2012 - 18:13

Hier rollen de traantjes ook bij het lezen van dit heel triestig berichtje ivm Xyratje... :( :cry: :(

Hoe pijnlijk voor jullie op deze manier jullie lieverdje te moeten afgeven...rust zacht, lieve Xyratje... :cry:

Heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijk periode... :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#29 Geplaatst 21 juni 2012 - 19:15

wat erg, heel veel sterkte !!! :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.055 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 21 juni 2012 - 21:35

:( Gewoon verschrikkelijk om zo je lieve schat te moeten verliezen, veel sterkte toegewenst voor de komende dagen !!!!
Rust zacht Xyra !!!!
Geplaatste afbeelding