Spring naar inhoud

- - - - -

Croquette/Berlioz bijna bij haar nieuwe mandje !

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 17 juni 2012 - 12:47

9 Juli komt ze eindelijk bij mij, weet wel nog nie zo goed of het Berlioz of Croquette gaat worden, weet het nog niet zo goed :)

Ik vraag me nu enkel af, je hebt zo poesjes met kort haar en een vrij harde vacht , maar ik heb ook eens twee katjes gehad met kort haar en een heel zachte donzige, pluizige vacht :) Wat denken jullie dat het zal worden?

Ik mis haar nu al :love3:
Kroket.jpg

Bewerkt door magalietje, 17 juni 2012 - 17:04.

Miaauw

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 18 juni 2012 - 08:36

Ooh, wat een schatje :loveshower: :loveshower:
banner

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#3 Geplaatst 18 juni 2012 - 08:40

:heart: :heart: :heart:
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 18 juni 2012 - 12:26

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 18 juni 2012 - 13:09

Vandaag worden ze gecastreerd/gesterilliseerd, gechipt door de dierenkliniek van Merelbeke ! Spannend :)
Miaauw

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#6 Geplaatst 18 juni 2012 - 14:00

Mooi katje.

Dan zou ik toch voor Berlioz gaan.  Kroket (want zo gaat het uitgesproken worden) vind ik niet zo mooi :)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#7 Geplaatst 18 juni 2012 - 14:11

Hopelijk mag dit nw katje binnen blijven en heb je heel veel plezier van haar

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 18 juni 2012 - 14:59

Jaa we denken ook Berlioz, croquette is wat speelser he.

Ik mag het katje niet binnenhouden van mijne papa :( SUPERFRUSTREREND GRRRR, maar moet nog steeds luisteren naar de regels van het huis. Maar ben wel tot de overeenkomst gekomen ze lang binnen te houden. Die ging ze al na een week buiten laten :s Ik dacht dat ik ging flauwvallen. Die generatie van vroeger verdient soms toch eens wat bijscholing he ... Alhoewel dat ik er na het verlies van Moustique en jullie meningen/advies ook pas uit heb geleerd hoor.

Bewerkt door magalietje, 18 juni 2012 - 15:00.

Miaauw

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:15

Eerst en vooral proficiat, het is een snoesje.
Bedoel je dan dat het poesje buiten moet leven omdat je zegt dat je haar niet mag binnenhouden van je vader? :o
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#10 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:30

Tja dan zal helaas ook dit poesje het zelfde lot ondergaan dan de voorgaande :(

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#11 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:44

Ziet er een dotje uit. Spijtig dat het weer buiten moet, kan je het niet afschermen in eigen tuin? Vrees dat ze anders ook wel eens zou kunnen verdwijnen of omver gereden worden. :8

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:45

Neenee kiki. Dat bedoel ik niet. Ze zal hier altijd binnen mogen wanneer ze wil, de hele dag als ze wil en 's nachts roep ik ze wel binnen ook. Maar overdag mag hij als hij wil ook buiten gaan spelen, snap je?

Jaa Ciske, ik hoop van niet hoor :( er is veel gevaar buiten he, maar mss leeft ze ook eens langer zoals mijn andere poes (bijna 8 jaar) en nog poezen die ik heb gehad en die buitenliepen. IK BESTERF HET anders, ik ben er niet gerust in hoor.

Ik ga ze gwn stiekem heeeel laaang binnenhouden tot ze echt begint te miauwen, dan merkt hij er hopelijk niet te veel van ... Ga blij zijn als ik alleenwoon op gebied van dit, dan doe ik wat ik wil en blijven ze lekker veilig binnen en breng ik een beetje 'buiten' naar binnen
Miaauw

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:46

catherine zei:

Ziet er een dotje uit. Spijtig dat het weer buiten moet, kan je het niet afschermen in eigen tuin? Vrees dat ze anders ook wel eens zou kunnen verdwijnen of omver gereden worden. :8

Ja dat heb ik ook al voorgesteld, maar ja dan kunnen de andere poezen niet vrij rondspelen zegt hij dan. Kalimero is het gwn van grote tochten te maken ...
Miaauw

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#14 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:50

magalietje zei:

Ik ga ze gwn stiekem heeeel laaang binnenhouden tot ze echt begint te miauwen, dan merkt hij er hopelijk niet te veel van ...

Als hij nu heel graag buiten wil als ie 4 maand is, ga je hem buiten laten?
Hoewel hij dan misschien nog niet eens groot genoeg is om over een muur te springen en hij niet meer teruggeraakt?  
Als je geen 6 maand hem gaat binnenhouden, neem je beter geen kat.

Anders is het binnen de kortste keren hetzelfde verhaaltje dat ie niet meer terugkomt.  

Ofwel passen je ouders zich aan aan de noden van de kat, ofwel neem je een hamster en pas een kat als je alleen woont.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:57

Evyke81 zei:

Als hij nu heel graag buiten wil als ie 4 maand is, ga je hem buiten laten?
Hoewel hij dan misschien nog niet eens groot genoeg is om over een muur te springen en hij niet meer teruggeraakt?
Als je geen 6 maand hem gaat binnenhouden, neem je beter geen kat.

Anders is het binnen de kortste keren hetzelfde verhaaltje dat ie niet meer terugkomt.

Ofwel passen je ouders zich aan aan de noden van de kat, ofwel neem je een hamster en pas een kat als je alleen woont.

Neen ik ging hem sowieso 3 maanden minstens binnenhouden, want had hiervoor nog eens gebeld met mijn DA en die zei ook hou hem maar binnen tot hij 6 maand is of langer, dan kent die alle geuren opperbest en zal hij nog heel graag binnen blijven vertoeven. Dat ging ik sowieso doen. Daarover heb ik mijn papa ook geïnformeerd en daar gaat hij mee akkoord. Ga ze na die 3 maand binnen, blijven binnenhouden tot hij er echt iets van zegt. Hopelijk doet hij dat nooit, dan hou ik ze mooi veilig binnen.
Miaauw