Spring naar inhoud

- - - - -

Croquette/Berlioz bijna bij haar nieuwe mandje !

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#16 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:03

Allé dan, da horen we graag :oops:

Nu hopen dat uw pa ze niet buiten steekt als je niet thuis bent.  :x
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#17 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:05

Mss kan je ze leren van samen met u buiten te gaan.
Als je haar gaat vrij laten zou ik de eerste dagen en zelfs week met een tuigje buiten gaan in de tuin. Zodat ze geuren en omgeving goed kent en altijd terug komt.
Ik heb ook nog 1 soms 2 katten die uit de beveiligde tuin gaan via een speciaal luikje dat ik open en toe doe. Maar hier is het wel een veilige buurt met veel veld, maar het is altijd stressen van komen ze nog thuis. De andere moeten in de tuin blijven met schrikdraad erom.

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:07

Evyke81 zei:

Allé dan, da horen we graag :oops:

Nu hopen dat uw pa ze niet buiten steekt als je niet thuis bent. :x

OOOEEEH ! :evil: Dan gaat hij echt eens wat meemaken hoor ! Dan gaat hij 1) nooit meer aan mijn bolleke moeten komen en 2) nooit meer iets tegen mij moeten zeggen, want ik antwoordt toch niet en nog veel meeer :x
Miaauw

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:12

catherine zei:

Mss kan je ze leren van samen met u buiten te gaan.
Als je haar gaat vrij laten zou ik de eerste dagen en zelfs week met een tuigje buiten gaan in de tuin. Zodat ze geuren en omgeving goed kent en altijd terug komt.
Ik heb ook nog 1 soms 2 katten die uit de beveiligde tuin gaan via een speciaal luikje dat ik open en toe doe. Maar hier is het wel een veilige buurt met veel veld, maar het is altijd stressen van komen ze nog thuis. De andere moeten in de tuin blijven met schrikdraad erom.

Goede tip ! Dat ga ik proberen, mercikes. Tips over hoe je de poes in een niet afgeschermde tuin toch kan leren terug te komen zijn altijd welkom ;)
Miaauw

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 19 juni 2012 - 22:55

Hmm heb eens zitten brainstormen en denken en vind Berlioz eigenlijk toch niet zo een leuke naam hihi. Kent er iemand een andere leuke naam? Het is een katertje. Wel een ruime vraag natuurlijk, maar suggesties zijn altijd welkom ! Het mag een speelse of eerder een sierlijke naam zijn, ik luister :oops:
Miaauw

branca
branca
  • 167 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 20 juni 2012 - 13:07

wat een schatje :heart: :love3:
groetjes joyce , mike en luna :catrollover

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 22 juni 2012 - 20:25

Tziet er een lieverdje uit :heart: :love3:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 23 juni 2012 - 22:25

Danku, vind ik nu ook :love3: Het gaat 'Sheeba' worden, wat denken jullie ervan?
Miaauw

hilleke
hilleke
  • 19.505 berichten

#24 Geplaatst 24 juni 2012 - 10:51

magalietje zei:

Danku, vind ik nu ook :love3: Het gaat 'Sheeba' worden, wat denken jullie ervan?

Het allerbelangrijkste is dat jij het mooi vindt. :d
Wat een ander er van denkt is bijkomstig, jij bent diegene die de naam verschillende keren per dag zal zeggen, en jij weet het beste of die naam effectief bij haar past.

Ik vind het alvast leuk, maar hou meer van vlaams klinkende namen.
Smaken verschillen dus enorm maar volg je gevoel. :)

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 24 juni 2012 - 11:03

hilleke zei:

Het allerbelangrijkste is dat jij het mooi vindt. :d
Wat een ander er van denkt is bijkomstig, jij bent diegene die de naam verschillende keren per dag zal zeggen, en jij weet het beste of die naam effectief bij haar past.

Ik vind het alvast leuk, maar hou meer van vlaams klinkende namen.
Smaken verschillen dus enorm maar volg je gevoel. :)

Ik hou wel van zo franse namen enzo, dus idd smaken verschillen ! :d Maar toch bedankt voor je mening !
Miaauw

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#26 Geplaatst 24 juni 2012 - 13:56

Sheeba is een leuke naam. Maar inderdaad, het belangrijkste is dat jij de naam leuk vindt en dat je zelf vindt dat hij bij het katje past. Maar 't is niet gemakkelijk hé? Mijn kat Lilly noemde in het asiel Lotje en ik heb mij suf gedacht en 10 namen 'gekozen' voor het uiteindelijk Lilly is geworden ;)

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 25 juni 2012 - 11:54

kate2 zei:

Sheeba is een leuke naam. Maar inderdaad, het belangrijkste is dat jij de naam leuk vindt en dat je zelf vindt dat hij bij het katje past. Maar 't is niet gemakkelijk hé? Mijn kat Lilly noemde in het asiel Lotje en ik heb mij suf gedacht en 10 namen 'gekozen' voor het uiteindelijk Lilly is geworden ;)

Hier van het zelfde ! Ik heb ook al een stuk of  namen gehad, nu wordt het ... of neen dat past niet, het wordt toch ... Maar ik ga hem nu gwn SHEEBA noemen :)
Miaauw