Spring naar inhoud

- - - - -

schuldgevoel

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:18

Serenity zei:

Het is toch niet omdat je katten hebt dat je niet op vakantie mag/kan zeker? :trance:
Gewoon doen en je even los maken van alle zorgen als je behoefte hebt aan een vakantietje, klaar :)

.

Denk ik ook zo over...
Wij gaan ook, en ik heb er echt enorm veel zin in.... Ik ben 3 jaar niet kunnen gaan, en ik snak er echt naar :goofy:

De katjes hebben het hele huis voorzich zelf, er zijn 3 man die naar ze komen kijken... genoeg voer...
Ik zorg elke dag met liefde voor mijn dieren, maar nu zijn wij ook nog eens aan de beurt om volledig te ontspannen..

Bewerkt door grumpje, 18 juni 2012 - 16:20.

Geplaatste afbeelding

Muffin12
Muffin12
  • 144 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:38

Wij zijn net van een weekje vakantie terug drie katten werden prima verzorgd en onze kitten is mee gegaan. Die kon en wilde ik niet achterlaten wat met een kitten van 14 weken ook niet kan.

Maar dat is alleen maar haalbaar als poes het wil en als je niet gaat vliegen anders is het geen optie.

Overigens was iedereen op de boot dol op muffin :love3: alleen de hond had een erg druk weekje die vond dat hij hem moest beschermen en in de gaten houden. :LOL:

Guest_maricarmen_*
Guest_maricarmen_*

#18 Geplaatst 20 juni 2012 - 10:42

kate2 zei:

Ik heb mij ook schuldig gevoeld toen ik op vakantie vertrok in februari. Hoewel mijn moeder elke dag ging komen en ze met twee zijn. Maar als het een troost kan zijn, ze waren wel blij dat ik terug was, maar zagen er totaal niet getraumatiseerd uit! Eens je vertrokken bent, zal het veel beter zijn! Naar waar ga je?

Hey , wij gaan 10 dagen naar Oostenrijk , mijn man is een fietser en ik als ik mijn gedachten van thuis wat opzij zal kunnen leggen :catscratch , ga ik lekker" luieren en ontspannen" want er is ook welness ! :thumb:

Guest_maricarmen_*
Guest_maricarmen_*

#19 Geplaatst 20 juni 2012 - 10:47

Kempenkat zei:

Je hebt twee mogelijkheden om dat schuldgevoel te boven te komen: :x
Ga niet op vakantie. :trance:
Ga ergens heen waar hij mee mag. :heart:

ja dat is dus wat ik wou hem meenemen , maar onze dierenarts raad ons dat af omdat hij dan veel stress zou hebben want het is allemaal vreemd voor hem :catscratch en dan nog zo lang in de auto moeten zitten ! neen dat doe ik hem niet aan , dan liever thuis laten en hem moeten missen :( maar daar is hij tenminste op zijn gemak in zijn teritorium waar hij zich heel goed voelt :catplay

Guest_maricarmen_*
Guest_maricarmen_*

#20 Geplaatst 20 juni 2012 - 10:48

grumpje zei:

Denk ik ook zo over...
Wij gaan ook, en ik heb er echt enorm veel zin in.... Ik ben 3 jaar niet kunnen gaan, en ik snak er echt naar :goofy:

De katjes hebben het hele huis voorzich zelf, er zijn 3 man die naar ze komen kijken... genoeg voer...
Ik zorg elke dag met liefde voor mijn dieren, maar nu zijn wij ook nog eens aan de beurt om volledig te ontspannen..

Dank je wel !!

Bewerkt door maricarmen, 20 juni 2012 - 10:49.

Guest_maricarmen_*
Guest_maricarmen_*

#21 Geplaatst 20 juni 2012 - 10:51

grumpje zei:

Denk ik ook zo over...

Ik hoop het echt dat hij ons niet teveel zal missen , ik daarentegen :( dank je wel !

Guest_maricarmen_*
Guest_maricarmen_*

#22 Geplaatst 20 juni 2012 - 10:54

Pixel zei:

1 Keer was voldoende hoor, je 3 andere identieke posts zijn verwijderd.

Sorry ik wist niet juist waar ik het moest plaatsen :tong:

Guest_maricarmen_*
Guest_maricarmen_*

#23 Geplaatst 20 juni 2012 - 10:55

Dank jullie allemaal , hopen dat hij ons niet teveel zal missen :catscratch , aan mijn gemis :( , daar moet ik maar zien over te komen en hopen dat de week heel snel zal omgaan !

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 20 juni 2012 - 12:18

Die week gaat voorbij vliegen... :) en dan ben je blij dat jullie eventjes uit de dagelijkse sleur zijn...
Heel veel plezier !!!!!
Geplaatste afbeelding

Guest_Kattenhuis_*
Guest_Kattenhuis_*

#25 Geplaatst 20 juni 2012 - 12:34

Het belangrijkste is dat Charlie zorg en aandacht krijgt en in zijn vertrouwde omgeving kan blijven. Dat is allemaal goed geregeld. Dat je hem zal missen die dagen heeft ook iets positiefs toch  ! Het zou eigenlijk niet goed zijn als dat niet zo was. Je hebt de kans dat hij je bij terugkomst korte tijd zal negeren.

Guest_maricarmen_*
Guest_maricarmen_*

#26 Geplaatst 20 juni 2012 - 13:54

grumpje zei:

Die week gaat voorbij vliegen... :) en dan ben je blij dat jullie eventjes uit de dagelijkse sleur zijn...
Heel veel plezier !!!!!

Dank je wel :catscratch

Guest_maricarmen_*
Guest_maricarmen_*

#27 Geplaatst 20 juni 2012 - 13:58

Kattenhuis zei:

Het belangrijkste is dat Charlie zorg en aandacht krijgt en in zijn vertrouwde omgeving kan blijven. Dat is allemaal goed geregeld. Dat je hem zal missen die dagen heeft ook iets positiefs toch ! Het zou eigenlijk niet goed zijn als dat niet zo was. Je hebt de kans dat hij je bij terugkomst korte tijd zal negeren.

Daar ben ik dus ook bang voor :( maar ja ik ga hem zo erg knuffelen :rub: als ik terug ben dat het negeren niet lang zal duren , hoop ik toch !